Fagur

Morgengave? hjælp hvad skal jeg købe?

16 indlæg i dette emne

Kære Alle

jeg står og skal have købt en morgengave til min kommende mand..

hvad skal jeg købe til ham?

er der nogen der har en god ide til hvad jeg kan give ham.

¨Han er 25 år og uddannet murer

han er en rigtig handymand

han er hjælpsom overfor andre

han elsker at være social sammen med sine venner og få et par øl.

hjæææælp!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm, nej det ka jeg godt se på datoen.. Hvad med en lækker poloshirt med broderi..? Min kammerat er super skrap til at brodere, trykke på t-shirts og klistermærker.. Klistermanden.dk

Ved ikke hvor du er bosiddende? Han bor ved Næstved..

Ellers kan du jo sagtens købe en murerske og evt. lave et fint skilt til at hænge på håndtaget..?

0

Del dette indlæg

Min kommende mand for et boudoir foto.

Jeg har besluttet det skal gøres pænt, ikke noget helt nøgen, det skal være smukt og noget man kan have hængende når der kommer gæster. Han får stort billede + fotobog.

Det syntes jeg er en rigtig god og personlig gave? + at jeg tror du selv vil blive glad for billedet senere. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt solbriller med styrke - hvilket han har ønsket sig de sidste 7 år - så det er vist meget personligt - men os lidt dyrt.. men hvis din h2b ikk bruger briller hjælper det selvfølgelig ikk :-/

Jeg sys nu ikk ølsmagning er upersonligt.. køb sådan en smartbox til ølprøvning og så læg den i en kurv med en 5-10 rigtig gode special øl. og så skriv en rigtig sød personlig hilsen til ham - det ville min h2b i hvert fald elske..

btw så tror jeg ofte at os tøser lægger meget mere i at få og give en personlig gave end vores kære mænd gør :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en bog om forskellige slags øl. Min ølglade kæreste fik sådan en af min svigerinde i julegave, og det var et hit. Det kunne kombineres med en ølsmagning og middag med øl på et godt mikrobryggeri? Nu aner jeg ikke, hvor I er i landet, men jeg kan fx. anbefale brewpub i københavn...

0

Del dette indlæg

Min kæreste er også håndværker, til daglig går han ikke med smykker men hvis han skal ud eller hjemme går han med et bredt læderarmbånd, så jeg giver ham et lækkert ur (hvilket han har ønsket sig længe).

Eller hvad med et weekend ophold i en storby, hvis i ikke skal på bryllupsrejse.?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer