tineuc86

Hjælp til underholdning

5 indlæg i dette emne

Hej tøser

Min søster skal snart giftes, og min lillebror og jeg vil gerne lave et eller andet til deres bryllup...

Men men... da vi ikke er de store talere, så vil vi foretrække en eller anden form for underholdning, hvor vi ikke skal sige en masse. Og her har jeg brug for alle jeres kreative hjerne - til et bryllup med 110 gæster :)

Vi har lidt tænkt på at anskaffe et kæmpe lærred, som vi vil bede gæster om at male lidt på i løbet af aftenen, således de får en fælles gave fra alle gæsterne.

Håber i har nogle gode idéer!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en super fin ide jeg har et hold venner der fik sådan et billed og det var de rigtig glade for :-)

Til min brors bryllup købte jeg en kiste hvor jeg lage en god champagne to glas og lidt godt chokolade :-) så havde jeg lavet nogle små kort hvor alle gæsterne så skulle skrive en lille hilsen til brudeparet alle seddelerne kom så i kisten og så blev kisten låst med en lille hængelås nøglen fik de så på deres 1 års bryllupsdag ;-)

De blev meget glad for alle de dejlige hilsner gæsterne havde skrevet ;-)

0

Del dette indlæg

I kan lave en 'leg' med brudeparret.

De står ryg mod ryg, begge med et skilt i hver hånd. Skiltene skal bruges til at svare på spørgsmål, og der står hhv brudens og gommens navn på (dvs. I skal bruge to sæt skilte).

Der bliver læst spørgsmål op, og så skal de hver især holde det skilt op de mener passer, uden at se hinandens svar.

F.eks. 'hvem af jer er mest romantisk?', 'hvem har den største tålmodighed?', 'hvem roder mest?' - osv. Kunne ikke komme i tanker om noget super noget sjovt lige nu, men har været med til at det er meget sjove spørgsmål der er blevet stillet og det har været en stor succes.

0

Del dette indlæg

Rigtig gode forslag :-)

Jeg har en gang, til min venindes bryllup, lavet underholdning, hvor brudeparret sad med ryggen til hinanden. De fik hver i sær to skilte, et med et billede af hende, og et med ham, (Har set andre lign. hvor de har haft en herresko og en damesko). Så stiller man dem spørgsmål som f.eks.

-hvem er bedst til at støvsuge,

-hvem er bedst til at vaske op,

-hvem går oftest tur med hunden,

-hvem bruger flest penge på tøj,

og så til sidst spurgte vi : hvem er den bedste kæreste.

Efter hvert spørgsmål skal de så vise skilt / sko tilhørende den, de mener er svaret. Hvis bruden mener hun selv er bedst til st støvsuger, viser hun skiltet med billedet af sig selv. Så ser man hvor enige de er.

Hmm, synes det blev en meget kringlet forklaring, men jeg håber du forstår det nogenlunde. Det var super sjovt, og alle grinede og kommenterede det både under og bagefter. Og min veninde taler stadig om det, selvom det er 2 år siden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan lave en 'leg' med brudeparret.

De står ryg mod ryg, begge med et skilt i hver hånd. Skiltene skal bruges til at svare på spørgsmål, og der står hhv brudens og gommens navn på (dvs. I skal bruge to sæt skilte).

Der bliver læst spørgsmål op, og så skal de hver især holde det skilt op de mener passer, uden at se hinandens svar.

F.eks. 'hvem af jer er mest romantisk?', 'hvem har den største tålmodighed?', 'hvem roder mest?' - osv. Kunne ikke komme i tanker om noget super noget sjovt lige nu, men har været med til at det er meget sjove spørgsmål der er blevet stillet og det har været en stor succes.

To sjæle en tanke :biggrin: Det er lige den netop den "leg" jeg også foreslog

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer