zillaen2013

havebryllup og gulv

23 indlæg i dette emne

Hej jeg er ny herinde og skal giftes den 1/6-2013

Vi har tænkt at vi gerne vil holde et have bryllup og derfor spørger jeg herinde... hvad med gulv? Man skal vel næsten have gulv skal man ikke?

Kan man evt bikse noget selv? synes simpelthen det er dyrt at leje gulv ved gulvudlejere.

Håber i kan hjælpe mig og har i andet erfaring inden for havebrylluper som man skal have med i sine overvejelser så sig meget gerne til.

For forhånd tak

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lejet et telt inkl. gulv - med det danske sommervejr tør vi ikke satse på, at det bliver godt vejr. Og et godt gulv er virkelig vigtigt, i tilfælde af regnskyl (det mener vi i hvert fald :biggrin:) Vi skal give 8000kr. for telt+gulv+borde+duge og andre småting. Det synes vi er en god pris. Vi skal dog hjælpe med at sætte teltet op og tage det ned igen :)

0

Del dette indlæg

Hej Tina.

Velkommen til :cheerleader3: Vi skal også holde have bryllup, så har undersøgt marked lidt omkring telt/pavilion med gulv. Vil helt klart sige at gulv er et must, tænk på alle de høje hæle der ellers skal træde i græsset.

Men de fleste steder der lejer telte ud, tilbyder også at lægge gulv til en kvadrat meter pris. Som også er en overkommelig pris :)

0

Del dette indlæg

Vi har lejet et telt inkl. gulv - med det danske sommervejr tør vi ikke satse på, at det bliver godt vejr. Og et godt gulv er virkelig vigtigt, i tilfælde af regnskyl (det mener vi i hvert fald :biggrin:) Vi skal give 8000kr. for telt+gulv+borde+duge og andre småting. Det synes vi er en god pris. Vi skal dog hjælpe med at sætte teltet op og tage det ned igen :)

Hvem har i lejet ved?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal holde bryllup i haven nu snart (meget snart... hjælp!!), og vi skal ikke have gulv. Jeg tenker at hvis det regner SÅ meget, så må vi hellere klumpe os sammen inde i huset. Men nu skal vi hellere ikke have en traditionel fest med lang middag, så vi tager generelt tingene meget som de kommer. Og gesterne er på forhånd advaret om at stiletter er en dårlig idé :)

Har dog været til flere traditionelle fester i gulvløse telte i regnvejr, og det har faktisk ikke være noget problem.

1

Del dette indlæg

Vi skal holde bryllup i haven nu snart (meget snart... hjælp!!), og vi skal ikke have gulv. Jeg tenker at hvis det regner SÅ meget, så må vi hellere klumpe os sammen inde i huset. Men nu skal vi hellere ikke have en traditionel fest med lang middag, så vi tager generelt tingene meget som de kommer. Og gesterne er på forhånd advaret om at stiletter er en dårlig idé :)

Har dog været til flere traditionelle fester i gulvløse telte i regnvejr, og det har faktisk ikke være noget problem.

Okay så selvom det regner er der ikke driv vådt i teltet? Og kan man godt sidde uden at synke i jorden med stole osv?

Altså jeg synes jo det er en del af det at holde noget i haven at man også har haven "indendøre" i teltet men hvis det er for træls uden gulv så skal det selvfølgelig være der.

Kan man gøre danse osv uden kjolen bliver grøn?

0

Del dette indlæg

Fredsoe-teltudlejning.dk :)

Okay er det sådan noget kun på fyn eller sjælland eller sådan noget?? Jeg bor i vejle området i jylland

Jeg vil også ofre lidt mere penge og få et gulv - når du nu bore tæt i vejle området så pøve http://www.lejtelt.dk/ det har nogen rimelige priser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå for søren haha.. jamen jeg vil da prøve at lede. Mange tak for hjælp

Da vi havde besluttet, at vi ville holde festen i et telt, brugte jeg timer på at google forskellige teltudlejningsfirmaer og indhente tilbud fra dem. Det svingede fra næsten 20.000-8.000kr. :) Sidst jeg snakkede med Fredsø fortalte han mig, at de skulle til Sønderjylland og sætte telt op - så måske tager de ikke så meget for transporten :)

0

Del dette indlæg

Nå for søren haha.. jamen jeg vil da prøve at lede. Mange tak for hjælp

Da vi havde besluttet, at vi ville holde festen i et telt, brugte jeg timer på at google forskellige teltudlejningsfirmaer og indhente tilbud fra dem. Det svingede fra næsten 20.000-8.000kr. :) Sidst jeg snakkede med Fredsø fortalte han mig, at de skulle til Sønderjylland og sætte telt op - så måske tager de ikke så meget for transporten :)

Hvor stort er det telt i skal have så?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fået lavet en plan over hvordan borde, dansegulv, buffet osv. skal stå endnu. Men vi bliver ca. 70 mennesker, og det var den teltstørrelse teltudlejeren rådede os til at tage :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke fået lavet en plan over hvordan borde, dansegulv, buffet osv. skal stå endnu. Men vi bliver ca. 70 mennesker, og det var den teltstørrelse teltudlejeren rådede os til at tage :)

Okay for vi bliver ikke så mange. 32 hvis alle kommer og vi har tænkt et 9x12 det burde passe til 70 personer så tænker vi nok burde have plads til alt som buffet gavebord dans osv

0

Del dette indlæg

Okay så selvom det regner er der ikke driv vådt i teltet? Og kan man godt sidde uden at synke i jorden med stole osv?

Altså jeg synes jo det er en del af det at holde noget i haven at man også har haven "indendøre" i teltet men hvis det er for træls uden gulv så skal det selvfølgelig være der.

Vi skal have caféstole i plastik, så de vil ikke synke ned. Bordene har nok tynde ben, så det bliver noget med at sætte dem ned i noget, muligvis afklippede sodavandsdåser.

Vi skal ikke danse i teltet, men regner ellers med at min kjole både bliver grøn og mudret - og det må den også gerne :)

Det lyder dog som I har mere behov for gulv end vi har, så jeg kan sagtens se at det er den rigtige løsning for jer!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have caféstole i plastik, så de vil ikke synke ned. Bordene har nok tynde ben, så det bliver noget med at sætte dem ned i noget, muligvis afklippede sodavandsdåser.

Vi skal ikke danse i teltet, men regner ellers med at min kjole både bliver grøn og mudret - og det må den også gerne :)

Det lyder dog som I har mere behov for gulv end vi har, så jeg kan sagtens se at det er den rigtige løsning for jer!

Hvorfor tror du vi vil få mere brug for et gulv? :)

0

Del dette indlæg

Fordi jeg ser for mig at I lægger op til at hele aftenen skal tilbringes i teltet, også med dans osv.. Vi skal have et 'minglebryllup', mere bare en almindelig havefest, og bare lige spise der, og ellers regner vi med at folk opholder sig hvor de vil, bl.a. indenfor i vores hus hvis det regner :)

0

Del dette indlæg

Enig. Uanset hvor godt vejret er så bliver det altid lidt fugtigt ud på de små timer så medmindre vi taler om et telt som kun skal bruges til reception eller som Ms. Mountain kun skal bruge det til middagen (hvor et gulv også ville være at foretrække) så vil jeg også sige I ikke kan undvære et gulv.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer