Nynne76

Er rasende gal!

153 indlæg i dette emne

Jeg ved godt det er lidt noget lort, men i det mindste var der ingen der prøvede at ydmyge dig eller skade dig bevidst, selvom hun må have haft grus i hjernen den dag. Det er svært at have den slags samtaler og det er svært helt at komme sig over den slags. :) men nu må i tage det et skridt af gangen, og i det mindste er hun ked af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har ihvertfald min fulde opbakning - shit jeg var blevet gal - et er at de finder bogen - men allerede ved opbladning på første side - skulle de have haft pli nok til at sige til sig selv - at dette nok ikke var ment for deres øjne - at de ligefrem TAGER den med at smækker den på gavebordet - det er simpelthen uacceptabelt. Der er dømt hævn - er der ikke nogen af dem der snart skal giftes? GP

Knus herfra

He he nej.. De er alle gift. Min mand er en efternøgler så hans søskende er næsten alle over 50 år. Ikke at man ikke kan blive gift i den alder, men de er alle gift. Meeen der er vist et sølvbryllup snart ;) He he. Ej, jeg vil ikke spilde min tid på dem, men de får helt sikkert den grimmeste vase i gave som jeg kan støve op. Og så kommer vi IKKE!!!

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer