Nynne76

Er rasende gal!

153 indlæg i dette emne

Nej nej nej, hvad bilder de sig ind....! Er helt mundlam, tænk at der er nogle som kan finde på det... Hvor er det trist!

Det er slet ikke din mands skyld og du bliver ikke mindre dejlig på billederne pga de dumme tøser har overtråd en grænse og bevæget sig ind på yderst forbudt område...

Tag manden i hånden og giv tøserne en gevaldig opsang... Det er fandme ikke iorden og kan helt mærke hvor rasende jeg bliver på dine/jeres vegne!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Historien har faktisk udviklet sig... Helt uhyggeligt!!! Det viser sig at den person der har taget bogen med UD TIL FESTEN er min allerbedste veninde!!!!!! Nu kan jeg snart ikke rumme mere. De andre i Jørgens familie havde sagt til hende at det turde de ikke, og så tog hun den med, Men de havde aftalt ikke at sige hvem der havde taget den med. Dog ringede Jørgens svigerinde og sagde det ærligt i aftes. Hun var virkelig ked af hele den her sag. Men hun synes jeg skulle vide sandheden. 7

Jeg har ringet til min veninde og spurgt hende om det er rigtigt, og hun sagde: " Ja, det er det." Men ingen kunne forudse at du ville flippe sådan ud, men du må jo selv blive god igen. Jeg var MUNDLAM. Sagde at vi måtte snakkes ved, at jeg var bange for at sige en masse grimme ting. Og så lagde jeg på. Min mand vil ikke se hende eller hendes mand i vores hjem igen. Han er RASENDE gal!! Og jeg, ja jeg er mega ked af det. Helt vildt. Kan slet ingenting forstå. Og har det som om der er en i min familie der er død. FØJ hvor er det her bare en klam fornemmelse!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold kæft en "god" veninde hva? :(

Det er da endnu værre, at det er din bedste veninde.

Jeg ville bestemt ikke anse hende som en veninde efter sådan et stunt.

Føler med dig - det var dog grimt gjort :angry:

Er HELT enig... Det var bestemt heller ikke min veninde mere efter sådan et stunt.. Jeg ville være både rasende og pisse ked af det...

0

Del dette indlæg

Lige som man tror at histprien ikke kan blive værre, så kommer der sådan en udmelding om din "bedsteveninde"!!!! HVa fanden er hun for en veninde... og hva fanden er det for et svar??? "Du må selv blive god igen..." Hun havde efter dette stunt i hvert fald ikke været min veninde mere...

Har virkelig tænkt meget på dig siden jeg læste dit indlæg igår... har så ondt af dig og føler virkelig med dig!

0

Del dette indlæg

Tillykke med brylluppet først og fremmest.

Hold op hvor er jeg ked af hele denne historie på dine vegne og især den sidste drejning den har taget. Dog var dog nogle urimelige mennesker du troede stod dig nært. Jeg er helt mundlam, ked af det og rasende på dine vegne. Kæmpe kram til dig. Håber ikke der kommer flere dumme ting oveni en hvad der ellers burde være lykkelig begivenhed.

Det er godt du har en mand som forstår dig og jeg håber at I to sammen kommer igennem det, og glemmer de her mennesker der slet ikke er jeres tid, tårer eller kærlighed værd.

1

Del dette indlæg

Hold da op hvor er der bare langt ude - det er så respekt løst som noget kan være, og det vidser jo osse bare at de har gået og rodet i alle jeres ting :angry:

Jeg ville tag alvorlig en snak med min veninde - men sådan nogle venner behøver man ingen fjender!!!!!!!!!! :pokey: og spøger hvilken del af kroppen hun lige brugt til at tænke med :shooter: ???? For hjerne har hun da helt sikkert ikke brugt :(

Også spøger hende hvad hun ville sig til at blive udstillet på den måde??? Det ville hun sikkert ikke synes om :blush: Det vil helt sikkert ødelægge jeres venskab - men din tillid til hende er vel ødelagt, det ville min være :angry:

Sender dig lige en masse af dem her :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Knus og kram fra Lisbeth :) :) :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den positive ting i det er så at familien, herunder hans søskende, jo egentlig ikke har gjort andet forkert end at kigge i bogen og man må også tage hatten af for at din svigerinde selv tager fat i dig og siger sandheden, selvom de måske burde have sagt fra overfor veninden og overbevist hende om at det var en dårlig ide. Om forholdet til hende så bliver godt igen må tiden vise men det tager nok tid. :)

1

Del dette indlæg

bum bum. Lyder som om hun ikke hører til i dit liv.. nu kan man hurtigt dømme inde på nettet uden at kende mere til sagen end det du skrive, men damn... er hun misundelig på dig eller et eller andet? Siden hun vil ødelægge din dag??

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det sætter familien i et lidt bedre lys, men for filen da - din "veninde" er da enten dum som en dør eller også en virkelig dårlig veninde. En ting er, at man kan lade sig rive med af en barnlig idé. Men at føre det ud i livet uden at overveje konsekvenserne....det er sgu for dumt....og at hun så ikke har haft de vildeste moralske tømmermænd bagefter, det viser da en total mangel på indlevelsesevne - noget man ellers forventer af dem, der er tæt på én. Æv. Jeg kan godt forstå, at I begge er skuffede over hende :unsure:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

ja, må gi sommer ret .... sætter godt heldigvis familien i et noget andet lys nu ... men alligevel ... de burde jo stadig være voksne nok til at vide, at man bare ikke tager sådan en bog med ud til festen. Var det en gave I gerne ville vise frem, så havde I jo nok medbragt den selv!! ff da også altså.

men hende veninden burde jo kende dig godt og netop vide, at du nok ikke ville finde det overdrevet morsomt, at den ble slæbt med, så at du lige tar et væddemål og scorer en 10er på den .... syns simpelthen det er under lavmålet. Til hendes forsvar kan man måske sige, at hun gjorde det ikke i en ond mening - umiddelbart. Åbenbart er hun så småt begavet, at hun faktisk syns det kunne være sjovt.

men ja .... tror også, at min kontakt til hende var døet ud over årene. jeg syns alle mennesker skal ha lov til at lave fejl og engang imellem gør man ting hovedløst, hvor de konsekvenser dette måtte have, først bliver overvejet bagefter, efter det har gjort skade. Altså havde hun sagde pænt undskyld og virkelig angrede, så havde jeg nok tilgivet hende. men når hun ligefrem opfører sig sådan, så havde der været no mercy herfra. jeg kan sgu tilgive folk næsten alt, hvis de siger undskyld og ser rimelig meget igennem fingre med masser af ting .... men hvis man er røv ligeglad, så blir jeg kold i røven og så var det så bare det.

kan huske, at jeg engang havde en veninde, der mødte H2B første gang. Dengang var han 50 kg tungere end han er idag - og han er stadig stor! haha ... så han var altså extremt tyk, haha. Anyway .... da jeg fulgte hende op til bussen sammen med en anden gl veninde, som skulle blive her og sove, spurgte hun mig, om jeg virkelig havde tænkt mig at blive sammen med ham, hvis ikke han tabte sig nogen kilo - der var da ingen der gad være sammen med een, der var så fed.... og han havde lavet hjemmelavet lasagne fra bunden til aftensmad for os tøser og vartet hende op i hoved og røv siden hun kom .... og alt var galt ....

- har ikke snakket med hende siden den dag, jeg satte hende på bussen :) - og kan fortælle, at det var overraskende nemt at smide hende ud af mit liv og har ikke savnet hende siden :) og det samme vil du højst sandsynligt heller ik komme til

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

bum bum. Lyder som om hun ikke hører til i dit liv.. nu kan man hurtigt dømme inde på nettet uden at kende mere til sagen end det du skrive, men damn... er hun misundelig på dig eller et eller andet? Siden hun vil ødelægge din dag??

Ja det er jo så det.... Min mand er bange for det er der det hele ligger begravet.. Men helt ærlig. Vi var uadskillige. Og hun betyder mega meget for mig. Håber sådan at hun angrer og skriver eller ringer. Men min mand siger at hvis det ikke snart sker, så kan vi ikke bruge den undskyldning til en skid. Jeg har virkelig grædt snot over det. Og jeg kan SLET ikke forstå at hun om alle har gjort det. Hun holdte det jo også skjult de her tre dage vi har snakket om det. Hun sad der og rakkede hans familie ned, at de var nogle falske slager osv. Og så er det HENDE der har placeret bogen på vores gavebord. Jeg er ikke ude på at rakke hende ned som person, for har virkelig nærmest set hende som en søster, og holder så uendelig meget af hende. Men hun VED det var grænseoverskridende for mig bare at få de billeder lavet. Så forstår INTET!!!

0

Del dette indlæg

Den positive ting i det er så at familien, herunder hans søskende, jo egentlig ikke har gjort andet forkert end at kigge i bogen og man må også tage hatten af for at din svigerinde selv tager fat i dig og siger sandheden, selvom de måske burde have sagt fra overfor veninden og overbevist hende om at det var en dårlig ide. Om forholdet til hende så bliver godt igen må tiden vise men det tager nok tid. :)

Ja kun tiden kan vise hvad der kommer til at ske... Men hold op det er hårdt lige nu....

0

Del dette indlæg

ja, må gi sommer ret .... sætter godt heldigvis familien i et noget andet lys nu ... men alligevel ... de burde jo stadig være voksne nok til at vide, at man bare ikke tager sådan en bog med ud til festen. Var det en gave I gerne ville vise frem, så havde I jo nok medbragt den selv!! ff da også altså.

men hende veninden burde jo kende dig godt og netop vide, at du nok ikke ville finde det overdrevet morsomt, at den ble slæbt med, så at du lige tar et væddemål og scorer en 10er på den .... syns simpelthen det er under lavmålet. Til hendes forsvar kan man måske sige, at hun gjorde det ikke i en ond mening - umiddelbart. Åbenbart er hun så småt begavet, at hun faktisk syns det kunne være sjovt.

men ja .... tror også, at min kontakt til hende var døet ud over årene. jeg syns alle mennesker skal ha lov til at lave fejl og engang imellem gør man ting hovedløst, hvor de konsekvenser dette måtte have, først bliver overvejet bagefter, efter det har gjort skade. Altså havde hun sagde pænt undskyld og virkelig angrede, så havde jeg nok tilgivet hende. men når hun ligefrem opfører sig sådan, så havde der været no mercy herfra. jeg kan sgu tilgive folk næsten alt, hvis de siger undskyld og ser rimelig meget igennem fingre med masser af ting .... men hvis man er røv ligeglad, så blir jeg kold i røven og så var det så bare det.

kan huske, at jeg engang havde en veninde, der mødte H2B første gang. Dengang var han 50 kg tungere end han er idag - og han er stadig stor! haha ... så han var altså extremt tyk, haha. Anyway .... da jeg fulgte hende op til bussen sammen med en anden gl veninde, som skulle blive her og sove, spurgte hun mig, om jeg virkelig havde tænkt mig at blive sammen med ham, hvis ikke han tabte sig nogen kilo - der var da ingen der gad være sammen med een, der var så fed.... og han havde lavet hjemmelavet lasagne fra bunden til aftensmad for os tøser og vartet hende op i hoved og røv siden hun kom .... og alt var galt ....

- har ikke snakket med hende siden den dag, jeg satte hende på bussen :) - og kan fortælle, at det var overraskende nemt at smide hende ud af mit liv og har ikke savnet hende siden :) og det samme vil du højst sandsynligt heller ik komme til

Hold da op, kan godt forstå du ikke havde svært ved at skippe hende. Hvis du elsker din mand, skal hun bare være glad på dine vegne.. Om han så er tyk, tynd, mørk, lys eller andet. Jeg kunne kun finde på at blande mig hvis han var dyb kriminel. Men udseendet, helt ærligt!!!!

0

Del dette indlæg

ej helt ærligt, det kan hun simpelthen ikke være bekendt. Hun burde havde kendt dig godt nok til at vide, at den bog ikke skulle med til festen, og så sidde efterfølgende og rakke familien ned, for at have taget bogen med, når hun selv var skurken i denne sag... Hmmm

Og så slutter hun af med at sige, at du skal blive god igen... Øhhhh NEJ SØSTER LAGKAGE, her skal du komme med en undskyldning, og det skal være en af de store, hvor man virkelig fornemmer at du angre....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, kan godt forstå du ikke havde svært ved at skippe hende. Hvis du elsker din mand, skal hun bare være glad på dine vegne.. Om han så er tyk, tynd, mørk, lys eller andet. Jeg kunne kun finde på at blande mig hvis han var dyb kriminel. Men udseendet, helt ærligt!!!!

Nogle gange er det faktisk nemmet at midste en god veninde end man lige regner med, jeg midstet selv en god veninde da jeg meldte ud at vi skulle giftes :(

Hun ville ikke ha mere med mig at gøre - sage hun.........Men få mdr, efter begyndet hun at skrive til mig igen, men jeg var og blev ligeglad, hun havde sat vores venskab overstyr og jeg følte ikke at jeg længer kunne stole 100 % på hende igen :(

0

Del dette indlæg

WTF.. ja undskyld, men er hvad jeg tænker.... Hvad fanden bilder de sig ind at ydmyge dig sådan??? Jeg forstår dig fuldt ud og kan godt forstå hvis du ikke har lyst til at deltage i den families fester frem over.. er da en mega personlig gave og din H2B har bare at reagere på det og sige noget til sin familie!!!

Og hvad F sker der for din veninde??? hun fortjener ikke dit venskab...

Lige til sidst et par :bearhug: :bearhug: til dig...

Redigeret af Alexandra Worm Danbo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm - OK må sige at både din svigerfamilie og din veninde har totalt mangel på situationsfornemmelse ( som H2B) sagde da refererede historien.

Hvad de har gjort er utilstedeligt og totalt grænseoverskridende. Du fortjener helt klart en undskyldning!

Men når det er sagt, så har folk jo lidt forskellige standarder for hvad de synes er sjovt og hvor grove løjer man kan tillade sig at lave. En af mine veninders far, gav f.eks. hans nevø og brud en dildo i bryllupsgave! Det synes jeg er lige i overkanten, men en del af gæsterne syntes det var rigtig morsomt. Din situation er så en hel del "sjovere" end det.

Derfor tænker jeg: hvad er årsagen til at din veninde syntes den bog skulle vises frem?

Jeg kan kun finde 2 svar:

1. Hun er verdens dårligste veninde, der vil gøre dig ked af det. Sandsynligvis fordi du er røvlækker på de billeder og hun har mindreværdskompleks.

2. Hun har totalt mangel på situationsfornemmelse og kan slet ikke forstå du kan blive vred over at de smukke billeder af dig er blevet vist frem.

Uanset hvad svaret er, må du prøve at glæde dig over at du er blevet gift med en dejlig mand. Og der er tilsyneladende en del der nu er endnu mere misundelige på ham.

Med hensyn til din veninde, så skal hun give en undskyldning uanset årsagen. Medmindre svaret er 2. er hun ikke din veninde.

0

Del dette indlæg

må sige hatten af for din svigerinde.. men din veninde mmm synes godt nok ikke hun ´har tænkt ret langt, da hun gjorde det. også at hun har holdt det skjult, er hele ikke en god måde... jeg var blevet stik tosset og valgt at sige som din mand, at hun undskylde meget hurtigt ellers kan man jo ikke bruge det til så mege, også måske hele ikke med den udtales at du skulle blive god ej vel

0

Del dette indlæg

Det er helt underligt, at skrive bryllupsberetning i den ene mappe, og så være her og krænge mit hjerte ud. Jeg har besluttet at jeg ikke vil skrive om det hverken i min beretning eller min bryllupsdagbog. Det skal simpelthen ikke have lov at stjæle opmærksomheden fra det som det virkelig handler om :) Så nu vil jeg berette videre om alt det dejlige der OGSÅ skete den dag.. :)

Men TUSIND tak fordi I er der for mig. :bearhug: :bearhug:

4

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer