Lasses forlovede!

Louise&Lasses bryllup <3 6 juli 2013 <3 Prøve på make-up!

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er altså en lille smule sur! Jeg købte mine brudepigekjoler i mandags, i dag modtager jeg så en mail fra dem om at de har 30% på ALLE varer, men de har ikke nok kjoler hjemme til at jeg kan bestille dem og sende de andre tilbage!!! :(:( :( :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøve på make-up til bryllupsdagen

Jeg har givet min søster lov til at forsøge sig med min make-up, da det er en post jeg gerne vil spare væk.

1. prøve er min søster med hvad hun lige havde i sin taske, 2. prøve har jeg selv lagt med et alt for dyrt indkøbt make-up sæt fra Dior!

1. prøve:

post-59306-0-50784200-1356797443.jpg

Redigeret af Lasses forlovede!
0

Del dette indlæg

Smuk make-up. Passer flot til dine øjne... Du skulle prøve at arbejde med en highlighter øverst på kindbenene og inderst i øjenkrogen (lidt ud mod næseryggen). Der er et indlæg på min blog af Jana Asmussen hvor hun beskriver highlighter. Det giver en super effekt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for råd, jeg har ingen forstand på make-up, jeg har altid det samme på, og skal jeg noget, kan der lige komme en øjenskygge på ;)

Jeg vil lige studere din blog, og så vil jeg forsøge mig med sådan en highlighter, jeg har heldigvis lang tid til at øve mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer