Guest Babyrex

tænk på datoen

35 indlæg i dette emne

Jeg kom til at tænke på noget som jeg aldrig har skænket en tænke.

Kobberbryllup er jo efter 12,5 år

så hvis man giftes sig slut august findes datoen måske ikke. Og 24 juni er feks et halvt år efter juleaften.

Og der er da en del andre man nok ville fravælge af personlige årsager.

Man kan jo sagtens rykke det - jeg ville bare lige gøre jeg opmærksom på problemet hvis det er noget der betyder noget for jer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi, den har jeg tænkt lidt over, vi får kobberbryllup søndag den 13. april i 2025... :biggrin: Så det kan faktisk ovenikøbet holdes på dagen... :thumbsupsmileyanim:

Men ellers holder man det da bare dagen før/efter/kommende weekend... :loveflag:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, men svigermor regnede ud i mandags, at vi får kobberbryllup d. 7 januar, hvilket er den dag min svigerinde er sat til at føde næste år. Så min svigermor håbede ikke at det kom til at falde sammen med den lille nys 12 års fødselsdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på noget som jeg aldrig har skænket en tænke.

Kobberbryllup er jo efter 12,5 år

så hvis man giftes sig slut august findes datoen måske ikke. Og 24 juni er feks et halvt år efter juleaften.

Og der er da en del andre man nok ville fravælge af personlige årsager.

Man kan jo sagtens rykke det - jeg ville bare lige gøre jeg opmærksom på problemet hvis det er noget der betyder noget for jer.

Man kan da sige at dem der bliver gift 24. 6. har julelys i øjnene til deres kobberbryllup :tunge:

0

Del dette indlæg

Ja, men svigermor regnede ud i mandags, at vi får kobberbryllup d. 7 januar, hvilket er den dag min svigerinde er sat til at føde næste år. Så min svigermor håbede ikke at det kom til at falde sammen med den lille nys 12 års fødselsdag.

Haha ja man kan jo også planlægge efter det :)

Personligt kom jeg da bare til at tænke at jeg ville synes det var knap så fedt hvis dagen faldt på mit barns fødselsdag - evt en rund en. Eller juleaften.

Selvom man jo aldrig kan helgardere sig, så kan man prøve :)

Arh haha.... come on :tunge: Man har kobberbryllup ÉN gang! Hvis det ikke kan passes sammen med en 12års fødselsdag så er der da noget galt! Hvis det nu falder på en lørdag og man vil holde stor fest, så kan barnet da holde boller og lagkage en anden dag. Hvis mine forældre havde holdt kobberbryllup på min 12års fødselsdag havde jeg grebet chancen og scoret en masse fødselsdagsgaver fra kobberbryllupsgæsterne!

Og ja, kobberbryllupper er tit om vinteren - sjovt nok :tunge: Så kan man holde en smuk vinterfest med en masse levende lys, og hvis det er i december så er det da bare dobbelt hyggeligt! Og hvis datoen "ikke findes" så har man sgu da stadig været gift i 12½år, så er det jo bare fx 1.marts (ved 31/8 bryllupper). Man bestiller jo heller ikke hvilken ugedag man har 30års fødselsdag, og efter 12½ år kan der være sket meget og så må man finde en passende dato.

Det er da meget sjovt at sidde og tænke på, men synes måske det er overdrevet og lidt at "sælge skindet før bjørnen er skudt" hvis man indretter brylluppet efter det. Ingen ved hvad der sker/ er sket når man når til kobberbrylluppet, så "embrace it" hvad end der sker. :denmarkflag:

Redigeret af akrotøsen
1

Del dette indlæg

.... og så tænk på hvor mange, der blir skilt inden kobberbrylluppet :lol: .... begynder man at planlægge nu, så er det en homerun :D lol.

I øvrigt ift. det at blive skilt ..... lige en lille joke, som jeg syns er ÅH så morsom (jaja, kald det for plat humor:) :lol:

vejskilte.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej Maria, det var dog den platteste! :griner:- Hold nu kæft, den er så gammel at den kan gå på krykker i metusalem! :tunge:

Jeg tror da ikke, at nogen kunne finde på, at indrette sit bryllup direkte efter det? Altså vi har valgt den 13. fordi vi har kærestedag den 13... :loveshower:

Vi har valgt oktober, fordi det var første gang at en lørdag faldt på den 13., efter at der blev friet... Og så fordi jeg ikke skal være i en kæmpe stor kjole på en varm sommerdag... Jeg SVEDER simpelthen for meget, til at skulle holde andet end forårs/efterårsbryllup... Vores alternativ var den 13. april 2013, uhaaa, den dato sys jeg ser så smuk ud... Også fordi vi blev forlovet den 3. april 2009... :loveboard:

Nå men anyhow, jeg er glad for at vi skal holde kobberbryllup i april, faktisk glæder jeg mig uendeligt meget... Glæææææder mig til alle de store fester, vi skal holde sammen som mand og kone... WOW mand og kone... Årha sikke et sus det gav i maven, at skrive det... :a1221:

0

Del dette indlæg

Personligt synes jeg det er plat at planlægge sit bryllup, så man ikke har kobberbryllup på en hverdag! :huh: Så går der altså lidt for meget zilla i den til min smag. Hvad så med sølvbrylluppet?? Hvilket jo ofte falder på en hverdag.. og hvis man bliver gift i en tidlig alder, så holder man måske også guldbryllup.. hvad så der?? Skal man så planlægge sine børn, så de ikke ramler sammen med bryllupsdagen og hvad så med juleaften? Skal man planlægge børn efter at de ikke må have fødselsdag juleaften??

På den måde kan man jo blive ved! En ting er, at man bliver lidt control freak når man planlægger bryllup, men man skal altså slippe tøjlerne et sted! :) IMO

1

Del dette indlæg

Det er nu heller ikke noget vi tænker over, vi kommer til at have kobberbryllup dagen efter min kærestes 46 års fødselsdag, men det er altså ikke noget jeg har tænkt over før nu, og det er en torsdag, og hvad så? Det er jo slet ikke sikkert man har lyst til at fejre kobberbryllup til den tid, det kan også være man er skilt, man er meget syg osv, man aner jo ikke hvad der sker i frémtiden.. Min mor og stedfar holdte f.eks ikke kobberbryllup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor havde kobberbryllup i juli, men det passede dem ikke så godt, fordi så var folk måske på ferie, så de rykkede det en måned... til den weekend min mand havde 30 års fødselsdag :lol:

Daamn jeg syntes det var frækt, og de inviterede allerede i januar, tror godt de vidste at de skulle invitere til den weekend i god tid :)

0

Del dette indlæg

Min svigermor havde kobberbryllup i juli, men det passede dem ikke så godt, fordi så var folk måske på ferie, så de rykkede det en måned... til den weekend min mand havde 30 års fødselsdag :lol:

Daamn jeg syntes det var frækt, og de inviterede allerede i januar, tror godt de vidste at de skulle invitere til den weekend i god tid :)

Ej, det er da udspekuleret! :pokey: Og så hendes egen søn :tunge: Altså først-til-mølle, nuvel, men man må da gerne lige koordinere lidt :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer