TrineSB

Bryllupsmesser?!?!

9 posts in this topic

Hejsa alle I smukke brude-to-be eller has beens

Hvem vil anbefale mig de bedste bryllupsmesser??? For os handler det mest om at samle inspiration til fed pynt og tøj mm., og mindre om lokale aftaler, da vi har mange at de vigtige ting på plads :shopping:

Vi er ligeglade med hvor i landet det er, vi mangler bare gode råd fra Jer der har været afsted allerede :kiss:

Glæder mig til at høre fra Jer

Kh TrineSB

0

Annonce ♥

Følger lige med her...

0

Jeg har kun været til bryllupsmesse i Bella Centeret, men det synes jeg tilgengæld også var fedt. :thumbsupsmileyanim:

Der er mange mennesker, men til gengæld også en masse at se på... men hmm.. lige om pynt er der vidst ikke SÅ forfærdelig meget af. Men der er masser inspiration til tøj.. Og så er der masser af smagsprøver - det er altid et plus. :fløjt:

0

Jeg har kun været i Aalborg men tilgengæld også været der tre år i træk. Synes ikke der var den vilde inspiration. Mest kjoler. Pynt mm. Finder man ligeså godt herinde og rundt på nettet.

0

Annonce ♥

Meget af det der sker på messerne er lokalt, dvs vælg den messe der er tættest på jer for at udnytte tilbud. Derudover kan man jo altid vælge en af de større også bare for sjov :) bella er ret stor :)

0

Jeg synes ikke den i Bella var særlig god - jo hvis du skal have inspiration til kjole eller ringe, for det var der rigtig meget af. Og så var der rigtig mange smagsprøver på mousse, primært i chokolade og hindbær varianten.

Men måske er det bare fordi jeg havde styr på kjole, ringe og kage, da jeg var på messen ;)

0

Vi var på den i Århus og jeg synes egentlig den var rigtig fin, der var masser af kjoler og ringe.

0

Vi var til den i Aalborg. Jeg synes det var vældig hyggeligt og kæresteagtigt, men derudover var det ikke den store "hjælp" for os, da vi havde booket lokaler/mad, købt kjole osv osv. Herretøjet, der var i udvalg var heller ikke de helt lækre mærker, så der kunne vi ikke finde noget, selvom det faktisk var det vi var på udkig efter. Vi så overhovedet ikke modeshowet, da jeg havde kjolen på plads. Det jeg synes var godt, var alle de rabatter man fik på dagen. Jeg fik både rabat på slør (15 %), indkøb til invitationer (10 el. 15 %) og rabat på ringene (15 %). Med ringene alene sparer vi lige omkring 3000 kr. Så rent økonomisk og hyggemæssigt synes jeg sagtens det kan betale sig :)

0

Annonce ♥

Enig med Mette. Jeg kunne personligt godt lide de messer de holdte oppe på Marienlyst i Helsingør hvor vi også selv deltog fordi der var et bredt udvalg af forskellige ting og en god stemning, men der var desværre ikke opbakning længere til at holde dem. De større messer syntes jeg bærer for meget præg af at det handler om at tjene penge for arrangørerne og det fjerner lysten til at deltage som "udstiller" hvis man bare ønsker en mulighed for at vise sine produkter frem men egentlig har nok at lave.

0