Mrs. West

MPW 10.11.12 - Lille update

222 indlæg i dette emne

Hmm, nu fik jeg lavet 3 forskellige indlæg her i et forsøg på at lægge ét billede op... hvordan sletter jeg sådanne fejl-indlæg :blush: ? computerhaj.dk :wink:

post-54132-0-15572500-1339741079.jpg

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her må jeg da lige flytte ind - tillykke med din egen tråd og med jeres kommende bryllup! :)

Sikke en gudeskøn frakke, wauw :blink: Jeg har ikke selv ledt efter sådan noget - da jeg håber og beder til, at vejret vil være mildt og tørt på vores bryllupsdag.

Jeres tema lyder bare til at blive lækkert, fint og delikat :)

Hmm, nu fik jeg lavet 3 forskellige indlæg her i et forsøg på at lægge ét billede op... hvordan sletter jeg sådanne fejl-indlæg :blush: ? computerhaj.dk :wink:

Vi kan desværre ikke selv slette vores svar herinde, andet end at redigere i den skrevne post.

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Tak ska du ha :-) Altid rart med flere der følger lidt med og kommet med respons på det man går og tænker på, overvejer og drømmer om!!

Ja synes også frakken er guuuudelig! :-D Ka dog godt forstå dine krydsede fingre, det ville jo være skønnest med godt vejr!

0

Del dette indlæg

Har lige snakket med en studieveninde og vi snakkede om <3 bryllup <3 hun ska ikke selv giftes (lige foreløbig ihvertfald) men snakkede gerne med og var såååå vild med hele brullupsidéen og snakkede om at hun ville ønske det var hende :-) Det fik mig til at tænke på hvor helt igennem heldig jeg er, jeg ska fejre min og min forlovedes kærlighed til hinanden, holde en fantastisk fest med os to som omdrejningspunktet og sidst, men ikke mindst er det helt legalt for mig at plapre løs om tyl, perler, blomster og kage indtil den store dag oprinder!!!! Vi er da heldige alle os W2B :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd og det kommende bryllup :)

Det er da en dato og et tidspunkt, der skulle være til at huske :wink:

Sikke en gave at din moster og onkel betaler og at der ikke er et loft :blink:

Rigtig smuk frakke du har kig på

0

Del dette indlæg

Røde: Hvor lyder det spændende, hører meget gerne mere hvis det bliver din :)

DitteSchouNielsen: Tak ska du ha'... Ja, det sku være nogenlunde nemt.. Min moster og onkel har bryllupsdag dagen efter nemlig 11/11, så synes denne dato passer os fint, ellers skulle det være den dag vi blev kærester, men tror vi vil få for mange gæster med "ondt i håret" til bryllup 1/1 hvis vi havde valgt det :wink:

Ja, gaven fra min moster og onkel er fantastisk, et bryllup er en stor post på budgettet (det kan ihvertfald blive det :fløjt: ) så det er jo kun dejligt at de hjælper os på denne måde :)

0

Del dette indlæg

Sådan mødtes vi

Efter gymnasiet vidste jeg ikke hva jeg havde lyst til ift. uddannelse, så jeg valgte at ta' et fuldtidsjob på den lokale Statoil (sommeren 2008) I løbet af efteråret begyndte der at komme en håndværker ind forbi (ca. 8.20 hver dag) for at købe 2 ½liters cola'er... Han var SÅ SKØN :a1221: Det dejligste smil og de lækreste øjne og alt i alt bare WAUUUUV :blush::rolleyes: Jeg gik og sukkede efter ham i 3 måneders tid... I denne tid havde han en skidt periode, ham og de to smås mor var gået fra hinanden og som han selv siger havde de været færdige med hinanden læææææænge, men var blevet sammen for børnenes skyld, same old story :( Så nu skulle han til at vende sig til et liv hvor han ikke havde de 2 små på samme måde i hverdagen, havde en masse økonomisk rod igang grundet alt det der skulle gøres op med hus osv og så havde han den ældste dreng :heart: der ønskede at komme hjem til H2B og have fast base dér (han havde 7-7 ordning på dette tidspunkt) dette ville hans mor dog ikke gå med til, så der var gang i en stooooor sag.... Pyha, man ka' måske godt forstå han ikke havde overskud til at kigge efter 19-årige Statoilpiger :rolleyes:

Men min fantastiske svigerfar sørgede for at han så mig :biggrin: Han havde spurgt ham om han egentlig havde lagt mærke til hende fra tanken der altid kiggede så meget efter ham :blush: (dette har jeg først fået at vide efter vi blev kærester) Han begyndte at komme meget mere på Statoil lige pludselig, rigtigt RIGTIG mange gange om dagen og en dag kom han ned med sit nr :loveshower: Det var lige inden jul og vi blev officielt kærester 1-1-2009... Efter denne dag sov jeg ikke hjemme igen (!!!!) så vi har jo faktisk boet sammen ligeså længe som vi har været kærester...

Jeg vidste fra start af at han havde 3 børn, der blev nemlig også handlet fredagslik på tanken... Så det havde jeg gjort mig klart. Men jeg tror aldrig man kan forestille sig sådan noget 100% før man står i det.. Jeg har f.eks. aldrig forestillet mig at det bonusbørn kunne være så fantastiske :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi har valgt at blive viet i byen gamle kirke, det føles naturligt da det er her vi begge er døbt, min svigerinde og svoger er viet her + de fleste børn der nu er kommet til familien også er døbt her :)

Vielsen kommer som sagt til at foregå kl 13

post-54132-0-87225500-1340194799.jpg

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Ihh hvor synes jeg det lyder som et kært møde... Tak svigerfar... Det er også noget af en pakke du har skulle indstille dig på fra starten af forholdet med papbørn, lyder til at det er gået godt og at du holder af ungerne.. Det er bare super dejligt...

0

Del dette indlæg

Hih, ja et er jo en meget sjov historie at kunne fortælle :) Er min svigerfar meget taknemlig ja :rolleyes:

Ja det var lidt af en omvæltning at gå fra kun at være mig til at vi lige pludselig var en familie, men det er jo gået godt :heart:

Er der nogen børn hos jer??

0

Del dette indlæg

Fest-lokation

Festen har vi valgt at holde på Sonnerupgaard Gods. Vi har haft en masse forskellige lokations oppe og vende, ligefra hotel til hjemme i svigerforældrenes stue. Det var vigtigt for at at vi kommer til t tilbringe dagen et sted hvor vi føler os godt tilpas, samtidig var et krav at vi skulle føle det var hyggeligt samtidig med at det godt måtte være en pænt sted. Hovedbygningen på Sonnerupgaard synes vi lever op til dette :biggrin:

Et ekstra plus for os ved Sonnerupgaard er at der er overnatningsmuligheder. Vi har altid ønsket at holde "morgenmadshygge" dagen efter brylluppet, hvilket er noget nemmere hvis en del af gæsterne har overnattet, dette blev ogå muligt ved Sonnerupgaard da vi har lejet de 7 værelser (inkl. brudesuite :bed: ) på 1. salen i Hovedbygningen + et antal værelser i en af de tilstødende bygninger....

Er sikker på at Sonnerupgaard bliver den perfekte ramme omkring vores store dag :heart::rolleyes:

Regner bestemt med at det er mindst ligeså smukt om efteråret :a1221:

post-54132-0-70931800-1340196931.jpg

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupskagen

Den har min svigerinde sagt at hun gerne vil tage sig af :thumbsupsmileyanim: Og det er jeg ret rolig ved for hun er en knag til sådan noget og ret perfektionistisk lige når det kommer til sådan noget... Hun lavede også sin egen meget smukke bryllupskage, mn det var inden hun blev opmærksom på hele denne fondant verden, så denne gang er hun opsat på at det bliver endnu bedre :biggrin: Har tænkt på at anskaffe mig/hende et stativ til kagen. Vi var til bryllupsreception i lørdags og sådan en 3 lags kage der for da hurtigt ben at gå på! Og vi har tænkt os at bruge vores som dessert til festen, så tænker der nok skal blive taget fra... Så et stativ ville gøre det muligt med noget lidt større...

Nogen af jer der ved hvor man kan leje sådan et kagestativ/opsats? Eller evt. købe til billige penge? Køber gerne brugt :)

Tænker umiddelbart noget meget enkelt lidt ovre i det der er mere sødt end prangende....

Mht. fyld har min svigerinde snakket om at lave noget hindbær- og chokolademousse, men hun får lov til uverænt at bestemme hva smag det bliver, det blander jeg mig ikke i :wink:

Konditori Arlington synes jeg har nogle siiiiiiindsygt flotte kager, der er fundet meget inspiration!

Pynten kunne godt blive små hjerter som disse, evt, cremefarvede og ovenpå kagen friske ægte blomster (hvide :blush: )

Topfiguren er dog noget jeg mangler! Leder med lys og lygte efter et par der træner (styrketræning) et sæt mini-håndvægte (der intet vejer, eller andet der kunne referere til at vi begge er vilde med styrketræning :lol:

post-54132-0-98267200-1340198255.jpg

0

Del dette indlæg

Maden

Vi har bestilt personale til at lave mad + servering. Vi har brugt disse før (bla. ved konfirmation) og dette har været super godt, så det gør vi igen. Der bliver også 1-2 til dagen efter som så sørger for morgenmad til os og gæsterne :)

Menuen har vi ikke fastlagt, men har sagt til H2B at det bliver ham der har mest at skulle have sagt der. Jeg er nærmest ligeglad med menuen :blush: Jeg går mere op i alt muligt andet omkring denne dag.... Så ved at det helt sikkert bliver noget super godt kød og MASSER af sovs :wink: Ja, man kender vel sin (kommende) mand :biggrin:

0

Del dette indlæg

Bryllupskagen

Den har min svigerinde sagt at hun gerne vil tage sig af :thumbsupsmileyanim: Og det er jeg ret rolig ved for hun er en knag til sådan noget og ret perfektionistisk lige når det kommer til sådan noget... Hun lavede også sin egen meget smukke bryllupskage, mn det var inden hun blev opmærksom på hele denne fondant verden, så denne gang er hun opsat på at det bliver endnu bedre :biggrin: Har tænkt på at anskaffe mig/hende et stativ til kagen. Vi var til bryllupsreception i lørdags og sådan en 3 lags kage der for da hurtigt ben at gå på! Og vi har tænkt os at bruge vores som dessert til festen, så tænker der nok skal blive taget fra... Så et stativ ville gøre det muligt med noget lidt større...

Nogen af jer der ved hvor man kan leje sådan et kagestativ/opsats? Eller evt. købe til billige penge? Køber gerne brugt :)Man kan købe leje stativer hos bl.a. kagebutikken, en man kan også mange gange leje det hos almindelige service-firmaer.

Tænker umiddelbart noget meget enkelt lidt ovre i det der er mere sødt end prangende....

Mht. fyld har min svigerinde snakket om at lave noget hindbær- og chokolademousse, men hun får lov til uverænt at bestemme hva smag det bliver, det blander jeg mig ikke i :wink:Mums... syrlig hindbær med hvid chokolademousse eller med tobleronecreme er også bare lækkert. Den kombi går man aldrig fejl af!

Konditori Arlington synes jeg har nogle siiiiiiindsygt flotte kager, der er fundet meget inspiration!

Pynten kunne godt blive små hjerter som disse, evt, cremefarvede og ovenpå kagen friske ægte blomster (hvide :blush: )

Topfiguren er dog noget jeg mangler! Leder med lys og lygte efter et par der træner (styrketræning) et sæt mini-håndvægte (der intet vejer, eller andet der kunne referere til at vi begge er vilde med styrketræning :lol:Man kan jo selv modelere i fondant... måske din svigerinde kunne lave nogle fine håndvægte eller et par som træner?!?!

0

Del dette indlæg

Bryllupskagen

Nogen af jer der ved hvor man kan leje sådan et kagestativ/opsats? Eller evt. købe til billige penge? Køber gerne brugt :)Man kan købe leje stativer hos bl.a. kagebutikken, en man kan også mange gange leje det hos almindelige service-firmaer. Uhh, tak, har nemlig kigget på dem der er til salg og synes godt nok det er noooooget dyrt :blink: Når man altså ikke laver bryllupskage hver lørdag :wink: Så jeg vil da kigge på hvor man ka leje dem :)

Mht. fyld har min svigerinde snakket om at lave noget hindbær- og chokolademousse, men hun får lov til uverænt at bestemme hva smag det bliver, det blander jeg mig ikke i :wink:Mums... syrlig hindbær med hvid chokolademousse eller med tobleronecreme er også bare lækkert. Den kombi går man aldrig fejl af! Jep! Har sagt tidligere at maden ikke er så vigtig for mig meeeeen.... Kagen er jo noget helt andet :metteholm elsker kage og det gør de to små herhjemme også, så vigtig er dn altså... Uha, toblerone, det lyder da godt :smiley-eatdrink026: kan være vi kaster os ud i det! Tak for tippet :thumbsupsmileyanim: Er også vigtigt at den er børnevenlig i smagen, så champagne/baileysamg eller andet er nok no-go her :wink:

Topfiguren er dog noget jeg mangler! Leder med lys og lygte efter et par der træner (styrketræning) et sæt mini-håndvægte (der intet vejer, eller andet der kunne referere til at vi begge er vilde med styrketræning :lol:Man kan jo selv modelere i fondant... måske din svigerinde kunne lave nogle fine håndvægte eller et par som træner?!?! Ved ikke hvor frisk min svigerinde er til at kaste sig ud i figurmodellering, men ka' jo høre hende ad. Om ikke andet kan det jo få et personligt touch :biggrin: Lillemanden har dog proklameret, så sent som igår da han blev puttet, at der jo skal være os alle 5 på bryllupskagen! Har selv tænkt over det tidligere, men tænkt at det måske bliver meget omfattende, men, men, men, hvis min svigerinde har mod på at lave figurer, så beder jeg om hele familien, hvis ikke må jeg høre på metteskagedroemme.dk (mener hun modellerer topfigurer også) eller hos bageren. For ja, vi skl da selvfølgelig allesammen på kagen, det er hermed bestemt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så sidder jeg her udenfor på terassen i dette skøøøøøøønne vejr og kigger inspirationsbilleder... Der ER altså bare noget over et sommer/forårsbryllup! Men har jo valgt at holde om efteråret da jeg netop også er glad for dén årstid, farverne og hyggen i at rykke tættere sammen i kulden :) Og så harfrygten for dårligt vejr om sommeren også spillet liiiiidt ind :fløjt: Så belutningen er den rigtige for os. MEN bliver simpelthen nødt til at lufte disse smukke billeder, da jeg elsker den følelse af det sommerlige og frie.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

post-54132-0-24086800-1340267573.jpgpost-54132-0-18849800-1340267708.jpgpost-54132-0-17880600-1340267720.jpgpost-54132-0-37893600-1340267735.jpgpost-54132-0-35088100-1340267752.jpgpost-54132-0-64403300-1340267838.jpg

Tror meget det er lyset der gør at jeg er vild med disse billeder, det der skønne sommerlige, frie lys, dét elsker jeg!...................................................Og så er det tilbage til det bryllup vi faktisk ska holde :rolleyes::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. tillykke med dit kommende bryllup.. Fed planlægnings tråd du har lavet! :cheerleader3: .

Kan godt lide jeres dato. det er smart og kreativt. Jeg må lige følge løbende med. Glæder mig til at høre om dit dag hos nicolai brudekjoler (der har jeg nemlig også købt min ) :biggrin:

Tak ska du ha :biggrin:

Ja datoen er vi også selv glade for... Har dog efterhånden set mange kreative datoer og søde/specielle fordi de betyder noget for parret..

Der ska nok komme masser af info om besøget hos Nicolai :rolleyes::biggrin: Håber sådan på at finde drømmekjolen :heart:

0

Del dette indlæg

Ih man får helt lyst til at hoppe ud i sommeren, når man ser de billeder. Hvor dejligt, at I kan få sådan en personlige bryllupskage altså :)

Ja jeg synes simpelthen de er for lækre de billeder! Og håber de ka gi noget inspiration til kommende sommer-brude :) Men øv hvor de bare ikke lige matcher vejret idag :td: Vi må krydse fingre for at det bliver bedre på lørdag når en masse par bliver forenet :rolleyes:

Er også rigtig glad for vores mulighed for bryllupskage, synes det er så hyggeligt at det bliver min svigerindess værk :biggrin:

0

Del dette indlæg

Disse har jeg fået min mor til at lave til vinen (kun i hvid) Synes de passer perfekt til et efterårsbryllup med hvidt tema :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg bare de er super søde.....post-54132-0-61564900-1340531097.jpg

Hva der skal indeni kommer min onkel til at stå for... H2B og jeg er altså ikke de store vin-drikkere må jeg indrømme, men onkel elsker go' mad og vin, så ved at valget ligger i trygge hænder hos ham :)

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Hej. tillykke med dit kommende bryllup.. Fed planlægnings tråd du har lavet! :cheerleader3: .

Kan godt lide jeres dato. det er smart og kreativt. Jeg må lige følge løbende med. Glæder mig til at høre om dit dag hos nicolai brudekjoler (der har jeg nemlig også købt min ) :biggrin:

Tak ska du ha :biggrin:

Ja datoen er vi også selv glade for... Har dog efterhånden set mange kreative datoer og søde/specielle fordi de betyder noget for parret..

Der ska nok komme masser af info om besøget hos Nicolai :rolleyes::biggrin: Håber sådan på at finde drømmekjolen :heart:

Ja det har du ret i :).

Fedt. håber også du finder drømmekjolen den dag :D.. Hvem skal vejlede og hjælpe dig i nicolai?

0

Del dette indlæg

Disse har jeg fået min mor til at lave til vinen (kun i hvid) Synes de passer perfekt til et efterårsbryllup med hvidt tema :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg bare de er super søde....

Hva der skal indeni kommer min onkel til at stå for... H2B og jeg er altså ikke de store vin-drikkere må jeg indrømme, men onkel elsker go' mad og vin, så ved at valget ligger i trygge hænder hos ham :)

Narj, hvor er de bedårende altså, passer bare lige ind i årstiden og det hele :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer