Fuglebek

L&S 10.05.2014 Prøveopsætning

565 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er jeg startet på skolebænken.. Men har dog også fået lavet lidt DIY.. BILLEDER KOMMER!!! :super:

Har fået lavet: Tak og gavebord-banner, cd lommer til de cd´er gæsterne kan tage med hjem og ligge der billeder overpå og evt sende til os, er ved at skære digt ud til favour æskerne og glædes tåre og bryllupstyl.

Endelige blev alle invitationerne sendt i weekenden :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene,

Tænkte på, om du stadig ville dele din skabelon til invitationerne? Har en af dine gamle invitationer skabeloner, men synes ikke rigtig jeg kan få den til at passe :)

Ja, det har jeg vist på en ekstern hardisk.. Jeg har ikke haft nogle problemer med mine skabeloner.. men sender gerne igen :wink: smid lige din mail i en pb :wink:

0

Del dette indlæg

Flotte rammer. ? Og så beklager jeg at måtte genere og fortælle at det er lægge og ikke ligge du skulle have skrevet. Jeg ved godt det er lidt flueknepperi, men måske ser andre samme fejl. Måske kan du rette hvis du synes det betyder noget. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte rammer. ? Og så beklager jeg at måtte genere og fortælle at det er lægge og ikke ligge du skulle have skrevet. Jeg ved godt det er lidt flueknepperi, men måske ser andre samme fejl. Måske kan du rette hvis du synes det betyder noget. :)

:oops: Det havde jeg ikke set... Det må blive sådan, da jeg ikke har flere sølvkonvolutter :oops:

0

Del dette indlæg

Den 12 februar holdet vi vores datter 1 år fødselsdag - en STOR dag :loveshower: Men tænk en gang alle i skønne zillaer - jeg fik min forlovelsering på :loveshower: og JEG ELSKER DEN (skal nok ligge et billede ind - det VIL i jo have :wink: )

Endvidere har vi fået vores vielsesringe fra EGE ART - de er SÅ fantastiske :loveshower: (Billeder kommer)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VORES RINGE :loveshower:

Min forlovelsering designet ved EGE ART. Den er af 14 kt. hvidguld - hvidguldet er fra de ringe min mor fik gennem tid af min far (min far døde i 2000) Der er i sat 4 diamanter fra disse ringe også

Vores vielsesringe er af 8 kt guld - det er arveguld fra min mor og fars vielsesringe og lidt fra min morfars vielsesring

post-57379-0-18524500-1393332607_thumb.j

post-57379-0-52506000-1393332615_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer