Vanggaard

Billig tyl?

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal bruge noget i en 130-150 m. brede og så ellers bare i lange baner :-) Skal vikle det rundt om forskellige ting. Det billigste jeg kan finde, er i stof og stil til 12,- meteren. Det er jo ikke fordi det er dyrt, men da jeg skal bruge meget af det, løber det op! :-)

0

Del dette indlæg

http://stof2000.dk/s...of/tyl/tyl-hvid

Tyl - 13.95kr meteren.. :) Fåes i mange farver..

Ja, nogenlunde det samme jeg selv kom frem til :-) Mon man kunne få noget rabat, hvis jeg køber en hel rulle? Hvor meget mon der er på sådan en..?

0

Del dette indlæg

Sikkert 100 meter.. :) Synes jeg der er på mange ruller når man kigger nede i stofbutikken..

Tror dog ikke der er så meget rabat og hente, men det skader jo ikke at spørge.. :)

Ude i IKEA har de sommetider sådan nogle "restruller" hvor man køber resten af det på rullen - til billige penge.. Her forleden kunne man i Aalborg få næsten 40meter stof for 60kr.. (Ikke tyl :) ) Kunne være man var heldig der var tyl en dag.. (Krævede selvfølgelig man tog i IKEA ofte, men det er vel heller ikke så skidt :lol: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikkert 100 meter.. :) Synes jeg der er på mange ruller når man kigger nede i stofbutikken..

Tror dog ikke der er så meget rabat og hente, men det skader jo ikke at spørge.. :)

Ude i IKEA har de sommetider sådan nogle "restruller" hvor man køber resten af det på rullen - til billige penge.. Her forleden kunne man i Aalborg få næsten 40meter stof for 60kr.. (Ikke tyl :) ) Kunne være man var heldig der var tyl en dag.. (Krævede selvfølgelig man tog i IKEA ofte, men det er vel heller ikke så skidt :lol: )

Synes slet ikke jeg har set, Ikea har tyl i meter? Har kun set de der tylgardiner.

Har fundet noget nu, efter lidt google søgning, til 10,- m., billigere bliver det nok ikke. Og mon ikke jeg kan sælge det bagefter?

0

Del dette indlæg

Jeg ville prøve nogle af de der bazarer, nu er det i Århus jo lige brændt, men der må da være nogle andre. Der finder du det nok billigst :)

Det er altså ikke hele bazaren der er brændt, kun en enkel "længe" eller hvad man skal kalde det.. Det oprindelige bazar vest står der skam stadig :-) Jeg har dog aldrig set stof derude..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De har masser af stof ovre i den nye afd (den udenfor bazaren) Jeg købte en stor rulle med 750m blonde for 50kr... :)

Ja okay, der har jeg så aldrig været, har kun været i den gamle afd, jeg kommer der pga maden :lol: Men det er netop den nye del der er brændt ned ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er kun 1 butik der er brændt.. :) Som så har lavet skader på de omkringliggende.. Men det er ovre på den modsatte side af de butikker jeg snakker om.. :) Der er 2 butikker med stof, palietter, bånd og så videre - og en med kjoler og tasker og smykker - der er også en med jakkesæt og fine kjoler til børn helt ned til babyalderen.. :) Men de skifter lidt de der butikker, så hvad der er der en måned - er ikke sikkert er der ½ år efter.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal bruge noget i en 130-150 m. brede og så ellers bare i lange baner :-) Skal vikle det rundt om forskellige ting. Det billigste jeg kan finde, er i stof og stil til 12,- meteren. Det er jo ikke fordi det er dyrt, men da jeg skal bruge meget af det, løber det op! :-)

Nu syr jeg en hel del og har i mange år syet kostumer til et skøjteshow for børn. Men vi købte virkelig meget tyl ind der. Vi spurgte efter rabat når nu vi købte så meget. Tror vi har købt flere hundrede meter nogle gange. Men er da et forsøg værd at høre :)

0

Del dette indlæg

ikea har de gardiner til 19 kr og så er der to gardiner af 250 cm tror jeg nok det er - det giver under 10 kr, meteren.. hvis de længder er ok for dig, jeg købte to pakker og noget blåt organzagardin også - ikea har jo udvidet returret, så jeg afleverer bare til efteråret når jeg ved hvad jeg skal og ikke skal bruge - købte også en bunke servietter i blå nuancer :) Desværre var der ikke nogle kageknive tilbage da jeg var der - måske en anden gang..

Præcis hvad jeg skulle til at foreslå. Vi skal bruge noget til at ikle om nogle stolper f.eks.og det ville også løbe op hvis det skulle købes i stof butik. Har købt en pakke for at prøøve at se kvali og synes altså det er rigtig fint... Der er jo så den der sygning på, men det kan jeg godt overleve og da det skal vikles tror jeg ikke man kommer til at se det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal jeg da bestille over nettet, for så billigt fandt jeg det ikke ;)

Er det brudetyl du har kigget på ? For det koster der omkring.

Det var brudetyl ja, og det er også det jeg skal bruge ;) Men jeg var derinde i dag og det almindelige tyl koster 13,95 :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer