Guest Lis

Gave til brudepiger/forlover.

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa til brydepigerne / brudesvenden har jeg lavet en kuffert med ders navn der i har jeg så kommet forskellige ting i noget slik nogle spil noget legetøj male bøger tusser mm. Det er det vores får som lille gave og så har de jo ogsådet til festen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, havde faktisk ikke tænkt mig at gi gaver, brudepige er den mellemste herhjemme, forlover den ældste og mindstemander er vel også en slags brudesvend, han står bare med far og storebror ved alteret 😊 Synes der sker meget for dem den dag egentlig og de får masser at lave, men ku da godt være man sku finde på et eller andet, tråden her har ihvertfald givet lidt inspiration til hvis det nu sku være.....

0

Del dette indlæg

Jeg har en voksen brudeterne... Hun har hjulpet med så meget, både planlægning, diy, har hentet min kjole hjem fra USA, sover hos mig natten inden og tager med til alt muligt lige fra messer, shopping, prøvesætning hos frisør osv osv.

Hun har simpelthen været den største hjælp og den allerbedste veninde :loveshower:

Som tak har jeg betalt hendes kjole. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ihvertfald tænkt mig at købe brudepige kjolerne til mine. De er mine bedste veninder og har begge sagt at de mangler en elegant kjole til de der særlige lejligheder, så når jeg flyver til Philadelphia fredag i næste uge skal jeg lede efter dem til dem samt matchende tilbehør. Vi har været ude i flere forretninger og kigget på farver og design og så har jeg også fået deres størrelser for jeg kan jo ikke bytte dem ;o)

Har også aftalt med dem at frisøren på dagen sætter deres hår og makeup, om de får mere ved jeg ikke da jeg allerede her synes jeg har været yderst gavmild.. Men man ved jo aldrig, de skal jo hjælpe mig og muligvis styre mig når stressen når mig til hovedet så det kan være jeg giver andet som tak også

0

Del dette indlæg

Mine brudepiger fik øreringe og hårsmykker der passede til deres tøj. De er bestilt og købt hos Sanne. Mine brudepiger var ovenud lykkelige for deres gaver :)

Forlover fik manchetknapper og et slips. Toastmasteren fik klokken, den var meget speciel (og dyr) og så fik hun noget KRONJYDEN stentøj som hun samler på.

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Det der med brudepiger og svende er ikke liiiige os... så der er ikke nogen udgift.

Min søster har dog sagt, at hun nok skal hjælpe mig med at holde taske, rette kjole og sådan.... det er nu ikke derfor jeg betaler hendes kjole, men fordi hun er min elskede lillesøster, på SU (og har derfor INGEN! penge) og fordi hun simpelthen skal se brand godt ud :)

Ellers så regner jeg ikke med at købe noget til forlover/toastmaster og des lige...

Det kan de til gengæld få den dag vi får børn, og de skal stå fadder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gav vores brudepige ( min niece ) en kjole, hun fik et beløb og vi var ude at se på kjoler sammen uden vi fandt en men vi var enige om farven og designet. Derudover fik hun den fineste hårbøjle med swarovski krystaller og et par perleørenringe samt en corsage til håndleddet der matchede min brudebuket. Hun fik for ialt omkring mellem 2000 og 2500 kr.

Vores toastmaster ( min søster ) fin en kurv vi havde købt i en lækker delikatessenbutik med alt muligt lækkert til ganen og forloveren en kurv med specialøl - det samme fik vores fotograf som tog billeder uden beregning. Derudover gav vi chokolade fra Sommerbird til min faster der havde hjulpet os med nogle kniblede sommerfugle og hjerter til invitationer og bordkort og min veninde der havde tilbudt at bage kransekage gav vi også chokolade.. eller faktisk chokoladeovertrukne nødder som jeg ved hun elsker.

Vores forældre fik også en kurv hver med lækkerier som tak for deres hjælp.

Min nevø fik også en gave med lidt godt til ganen ( han elsker den slags og går meget op i madlavning ) fordi han spillede klaver til vores reception ( han har nu i et år spillet klaver til bryllupsreceptioner og han tilbød selv at spille for os ) ( moster er stolt :loveshower: )

0

Del dette indlæg

Gode ideer :)

Må man spørge hvornår i gav gaverne ?? før eller på selve dagen mens de andre gæster så det eller ??

Brudepigernes gaver fik de den dag vi havde en tøsetur til skrædderen med min kjole. Forloveren fik hans gaver en dag jeg besøgte ham 1 md før brylluppet tror jeg.

Gaven til vores toastmaster lå i goodiebagen. Alle hjælpere havde fået et personligt brev i goodiebagen. 2 andre veninder har hjulpet rigtig meget med DIY, så de fik et lille maleri i deres goodiebag, altså sammen med alt det andet posen indeholdte :)

0

Del dette indlæg

Brudepigen fik pengene til at købe kjolen et par måneder før.. hun fandt den under en rejse i Athen... hendes ørenringe fik hun til mit bridalshower og corsagen fik hun da jeg fik brudebuketten.

De andre fik fik deres gaver da vi holdt en takketale under desserten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode ideer :)

Må man spørge hvornår i gav gaverne ?? før eller på selve dagen mens de andre gæster så det eller ??

Brudepigernes gaver fik de den dag vi havde en tøsetur til skrædderen med min kjole. Forloveren fik hans gaver en dag jeg besøgte ham 1 md før brylluppet tror jeg.

Gaven til vores toastmaster lå i goodiebagen. Alle hjælpere havde fået et personligt brev i goodiebagen. 2 andre veninder har hjulpet rigtig meget med DIY, så de fik et lille maleri i deres goodiebag, altså sammen med alt det andet posen indeholdte :)

Ókay, det os en super måde at gøre det på. Tror ihvertfald jeg vil bruge den med små søde takke brede i favorboksen - tak :)

0

Del dette indlæg

Forlover får manchet knapper og slipsenål hvor dee står Best man

Brudepige og brudesvend er vores egne børn - der laver jeg en lille kuffert med lidt forskellige hyggelige ting de får med sig når de tager afsted til barnepigen.

Min bedste veninde der skal hjælpe mig i tøj og sætte hår og makeup .. Kalder hende min bryde assistent .. Har jeg ik fundet Noget Til endnu.. Måske et smykke ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer