Nu-er-vi-2

<3 Kærlighedsbryllup - Vi er bedre når vi er to! <3 - Morgengave!

28 indlæg i dette emne

Om os

Min kommende mand er 27 år uddannet el ingeniør, men arbejder som marketingchaf og jeg er 23 år og læser jura (men er på barsel). Vi er et ungt par, som har været sammen i 5½ år. Vi blev kærester da jeg var 17 år og min forlovede var 21 år. Vi blev forlovet 14. april 2011 (på min fødselsdag). Da vi havde været sammen i 2½ år fik vi i maj 2009 vores søn Noah, og har for 3 uger siden fået en lille pige som skal hedde Margrethe. Det er har været et hårdt forløb med Margrethe da hun har problemer med hjerte og vejrtrækning. Men nu ser vi frem til at holde en skøn bryllupsfest.

Praktiske

Musik: Natholdet

Bryllupskage:

D.I.Y

Save-the-date

Invitationer

bordkort

favorbokse

menu- og vinkort

risposer

Tøj od udstyr

Ringe

gommens tøj, knaphulsblomst, manchetknapper

brudekjole, slør,

sko, smykker, brudebuket, strømpebånd

brudepige

brudesvend

Andet

Redigeret af Nu-er-vi-2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej de damer.

Vi er bare så skuffet og ked af det. Vi har fået brev om at vores præst er blevet sygeneldt og det derfor er en vikar der forestå vielsen.

Vikaren er en eller anden tilfældig fra et andet sted. Vi ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Havde virkelig set frem til at det var hende der skulle vie os, hun døbte også vores søn, og skulle også have døbt vores lille nye baby-pige.

Nu skal vi så vie af en vi ikke kender og ikke kommer til at have noget med at gøre bag efter. Og så skal vores datter døbes af en 3. præst. Øv hvor var det bare ikke det jkeg havde brug for lige nu, efter lille-pigens lange sygdomsforløb både under og efter graviditet. (stadig ikke overstået) :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Ved ikke rigtigt hvad jeg ville med det, er bare så frustreret! :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej de damer.

Vi er bare så skuffet og ked af det. Vi har fået brev om at vores præst er blevet sygeneldt og det derfor er en vikar der forestå vielsen.

Vikaren er en eller anden tilfældig fra et andet sted. Vi ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Havde virkelig set frem til at det var hende der skulle vie os, hun døbte også vores søn, og skulle også have døbt vores lille nye baby-pige.

Nu skal vi så vie af en vi ikke kender og ikke kommer til at have noget med at gøre bag efter. Og så skal vores datter døbes af en 3. præst. Øv hvor var det bare ikke det jkeg havde brug for lige nu, efter lille-pigens lange sygdomsforløb både under og efter graviditet. (stadig ikke overstået) :boohoo: :boohoo: :boohoo:

Ved ikke rigtigt hvad jeg ville med det, er bare så frustreret! :(

ØV ØV ØV.. sikken en træls melding at få.. Især når I har tilknytning til den præst, der skulle have viet jer og døbe jeres datter.. Kan godt forstå at du er trist og ked af det.. Det ville jeg også være..

Kan desværre ikke komme med nogen god løsning - ville bare tilkendegive min forståelse for din frustration..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle vores dekorationer, brudebuket osv. bliver lavet af en af mine barndomsveninder. Betyder rigtig meget, at det er en tæt på der skal binde brudebuketten. :)

borddekorationerne kommer til at se sådan ud:

post-60163-0-61389800-1340963802.jpg

og brudebuketten:

post-60163-0-04877800-1340963884.jpg

Redigeret af Nu-er-vi-2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil - vi glæder os til at følge med :)

Aw, hvor er det dog ærgerligt med præsten, kan godt forstå, at du er frustreret :(

Mon det er muligt for jer at finde ud af, hvilken vikar det vil være på forhånd? Så I om ikke andet kan se vedkommende og omvendt inden vielsen?

Er der kun én enkelt præst tilknyttet kirken?

Mon I kan spørge en anden præst i sognet om at vie jer, hvis I har tiltro til dem?

Jeg håber, at I finder en god løsning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen hertil - vi glæder os til at følge med :)

Aw, hvor er det dog ærgerligt med præsten, kan godt forstå, at du er frustreret :(

Mon det er muligt for jer at finde ud af, hvilken vikar det vil være på forhånd? Så I om ikke andet kan se vedkommende og omvendt inden vielsen?

Er der kun én enkelt præst tilknyttet kirken?

Mon I kan spørge en anden præst i sognet om at vie jer, hvis I har tiltro til dem?

Jeg håber, at I finder en god løsning.

håber han er sød ham vikaren. han lød heldigvis sød i telefonen :) Så krydser fingre - han kommer hjem til os den 23. juli :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup!!!

Suuuuuuper flotte billeder!!! Dem bliver din kommende mand flad for!!!

Hvem har taget dem??

Du må være super flot gravid, kan jo ikke se du er 3 måneder henne på billedet

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer