hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Så er der påske, sidder og hygger med min søn på 10, vi ser ratatouille i fjernsynet, super sød film om en rotte der laver mad, elsker tegnefilm og Disney film, har set næsten alle Disney film der er lavet. Jeg elsker de gode slutninger i Disney filmene, jeg gider ikke se film der ikke ender godt, så bliver de hvertfald kun set EN gang, det er super hyggeligt , det er med at nyde det så længe de gider

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BUDGET

Dronninglundslot 22000

Fotograf 4800

Tøj mand 3000

tøj børn 3000

Ringe 0 (vundet)

Dress til mig 0 (Fået af mor)

Blomster 500

Musik 7200

Frisør 1100

DIY 500

Kage 500

blomster til kirke 0 ( Mor ordner)

42600

Vi bliver ca 31 gæster

dette er kun i grove træk , regner med +/- på 3000

er der noget jeg har glemt ???

:biggrin: Her har jeg vist ikke været forbi før... I forhold til budgettet, så tænker jeg, at du mangler transport fra kirken, hvis I da skal have sådan noget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sat 500 af til blomster, da jeg regnede med at lave den selv til mig og til brystbuketter, det er nok et af de områder jeg ikke prioterer så stort, da jeg bruger den en 1/2 time , og så kommer den bare til at stå på bordet, den skal bare være enkelt med fx. Hvide roser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var super lækkert, en rigtig god post og kunne fjerne, blomsterne til kirken ordener min mor, og blomster til at sætte på bordene på Dronninglund slot er med i deres tilbud, så det er kun til buketten de 500, jeg tror min DIY post bliver noget større, der har jeg dn masse projekter igang, men vi må se, det er derfor der er sat lidt extra af

0

Del dette indlæg

Jeg var på udsalg i Vejle sammen med familien og var super heldig at få min kjole til 1000 kr, at jeg så har byttet den til en anden Lilly kjole, for at få drømmen , er så noget anden , men samme pris , sløret fik jeg til 500 , normal pris 1295 og mine sko fik jeg til 200, normalpris 895kr ( skoene og sløret kan stadigvæk købes i Lilly butikkerne). Se skoene side 2 i min tråd, min mor har sagt at hun giver mig de ting jeg skal bruge all. Inclusive så det er dejlig, det hjælper også meget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode ideer til fotograf samtale.. Jeg skal snakke med fotografen på torsdag ang. Ideer til billeder. Er der nogle der har nogle ting jeg skal huske, som de har været Extra glad for til deres bryllup at få taget billeder af.

0

Del dette indlæg

så har jeg snakket med fotografen idag (Albrechtsen foto) , og jeg syntes at det gik rigtig godt, forinden havde han sendt nogle rigtig gode billeder til mig som jeg kunne kigge igennem, og vi kunne på denne måde få snakket igennem hvad jeg kunne lide og ikke lide, vi gennem gik tids rammen /planen for dagen og hvert enkelt ting som jeg kunne tænke mig at få billeder af , forskellige tanker som jeg har haft, jeg vil fx. rigtig gerne når vi tager portræt billeder, at der bliver taget billeder af hvert af mine drenge enkeltvis og fælles billeder af dem og os samlet alle sammen . jeg var altid velkommen til at sende billeder til ham , hvis der var noget specielt jeg evt. kom i tanke om,som jeg kunne tænke mig. ellers ville vi snakke mere når vi kom tættere på datoen

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kiggede lidt på dine kager, og synes at det er virkeligt et godt stykke arbejde. Leger selv lidt med kager, og vil også selv lave vores bryllups kage. Hvor købte du stativet hende? jeg tror at jeg vil stable mine kager, men det er nu også flot med et stativ... bruger di flower paste ( gum paste) til blomsterne?

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mit stativ hos hwl.dk, de har både i stål og plast og det ef ca 1/2 pris end hos andre forhandlere, Mette blomsterberg køber også udstyr hos dem ... Nej jeg bruger ikke gum paste, jeg har brugt fondant og puttet lidt tylose i, så blomsterne blive stive/ tørre,

0

Del dette indlæg

Har de gode indkøb i Italien , vi skal på ferie i Italien ved gardasøen og i Venedig og tænkte på om der var nogle af jer def vidste om man kunne få nogle godt som jeg kunne bruge til brylluppet , som jeg skal på udgik efter når jeg er dernede

0

Del dette indlæg

der er fordele ved at være i god tid , man kan gøre en masse super gode indkøb her på BK, jeg har lige købt en halskade af en anden brud der havde fortrudt sit køb, så nu venter jeg spændt på posten, håber så på at kunne finde nogle øreringe der matcher når vi tager til italien

post-56578-0-63933100-1371496777_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TOTAL ÆNDRINGER AF PLANER

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte, jeg har ikke skrevet i min tråd længe da der har været en del bekymringer i familien, jeg har en farfar der er meget alvorlig syg og det er uvist om han er der når jeg skal giftes, da han har kræft i spise røret og har fået en del kemo efterhånden..Min mor har også været indlagt gentagne gange , men pga af psykisk sygdom, så der er en del jeg har måtte tage mig af..

jeg syntes at jeg har måtte tænke over en hel del, og har endelig bare kigget med i jeres andres tråde, det er spændende at følge med i andres glæde, men samtidig lidt svært, da jeg har manglet min egen glæde. havde faktisk overvejet at aflyse nogle gange da det har været svært .. da jeg så sidder og læser et indlæg herinde hvor der er en der skriver , om i andre ville giftes hvis i vidste at jeres mand ikke brød sig om det, fik det mig til at tænke en del også fordi min egen h2b har været lidt på samme måde, nok også pga famile problemerne..

SÅ TOG JEG TYRENE VED HORNENE

Jeg satte mig ned for at snakke med min kæreste fordi jeg syntes at det endelig bare gjorde det endnu sværere at han ikke virkede det mindste interesset i og skulle giftes og jeg ville ikke stå med alt selv. jeg sagde til ham at jeg oplevede at han ikke var interessert og så gad jeg hvertfald ikke og holde et kæmpe bryllup, jeg sagde til ham at vi kunne jo bare gå på rådhuset og så holde det hjemme.. ( han hader at være midtpunkt, ) jeg ville jo hellere holde et lille bryllup vi begge havde det godt med , for det vigtigste var jo at vi har hinanden. Han lyste helt op da jeg konfrontere ham med dette, og han gav mig ret i at han ikke brød sig om at være i centrum, jeg havde sagt til ham at vi jo bare kunne holde det helt på plan niveau, med KOK der kom og lavede god mad og hygge hele aften..

Ej han syntes at så skulle vi leje et hyggeligt fælleshus og der kunne komme en kok og han syntes også at vi skulle i en kirke og så stadig helt nede på jorden med god mad , hygge, børn og plads til alle. Nu er han lige frem interessert i at snakke lidt om det, selvfølgelig i små doser , men han er jo også mand og han gider ikke tænke på hvor mange snefnug jeg vil have op og hænge..hi hi.

jeg føler selv at min egen glæde er vendt tilbage , jeg elsker at lave DIY ting og kan se en masse ideer i det sted jeg har lejet.. igennem mit job er der et skønt fælleshus , hvortil der er tilhørende huse man kan leje hvis gæsterne har lyst til dette..

Kokken har jeg en aftale med 2 september, hvor han kommer og snakker om menu og vi har fået fat i KOGE OG KONE, det glæder vi os til manden får lov at vælge det meste af menuen, jeg ved bare at jeg gerne vil have nøddekurve til dessert...med is og frugt..

Kirken er der også blevet ændret på , istedet for at det blev Markuskirken i aalborg har jeg istedet valgt Hals kirke, jeg kan faktisk spore min familie tilbage til 1700 tallet på nettet, da de både er døbt,gift og begravet i Hals kirke , så den betyder en del for mig men jeg troede ikke at det kunne lade sig gøre , da vi bor i et andet sogn, så jeg skrev til hende og det kunne det godt....yeay

beklager billed af begravelsen , men det var for at vise at jeg gerne ville have lys hele vejen ned og jeg syntes at det ser godt ud

post-56578-0-74497700-1376601319_thumb.j

post-56578-0-69821600-1376601326_thumb.j

post-56578-0-56170400-1376601333_thumb.j

post-56578-0-65976700-1376601340_thumb.j

post-56578-0-34653800-1376601838_thumb.j

post-56578-0-84274400-1376602043_thumb.j

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

hvor er det godt at i fik en snak om tingene. Tanker har det med at fare rundt i hovedet og blive større og værre end de behøver, så godt at du fik dem vendt med din kæreste. det er også nemt at lade sig rive med af bryllups-iver, og glemme det vigtige-nemlig jer to!!

håber at det går bedre for din familie, det er da en ordentlig mundfuld.

du får en stor :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ej hvor godt du fik taget tyren ved hornene! Det er jo altafgørende at I er sammen om planlægningen og at du kan mærke at han vil det her bryllup. Som du så skriver så er det jo ligemeget hvordan. Men jeres kompromis lyder da bare så hyggeligt.

Tråden du hentyder til synes jeg er så god, fordi den giver anledning til at stoppe op og overveje...

0

Del dette indlæg

Så var jeg lige en tur i frederikshavn, da jeg igen skulle have lavet vores computer, men det faldt også til den gode side, da jeg fandt mit undertøj, jeg kan bare ikke helt beslutte hvilken trusse det skal være..

så var jeg også lige en tur i tiger butikken og fandt nogle rammer , et kagestativ og hjerteplastre..super..

har forsøgt at lave en perle snefnug igår aftens, perle snefnuggen er på billedet, syntes selv at den blev ok.. og lidt flere indkøb, så har jeg købt nogle sne af en anden her fra siden, men jeg skal bruge en hel del mere

regner med at fælleshuset skal være et kæmpe stort snelandskab, med masser af lys og sne over det hele.

post-56578-0-77685100-1376659939_thumb.j

post-56578-0-54550900-1376659946_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer