Guest mdenise

Brudekjole og toilet besøg?

42 indlæg i dette emne

Jeg har ikke købt kjole endnu, men jeg har dog allerede aftalt med min søster at hun hjælper mig med toiletbesøg ;) Hun er den eneste jeg kan få mig til at have med, når jeg er så tyk som jeg er..

Ja man vi gerne have en med, som man ikke føler sig flov over, når man skal stå på den ene eller anden måde på toilettet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede faktisk godt den kunne men når hun nu skriver sådan kommer jeg da helt i tvivl!

Nej det bliver da maks pinligt! Men jeg bruger ikke p-piller elelr andet så jeg kan snyde min mens

Lad os håbe du kan :).. Når for søren, uhha haha, det bliver en udfordring. Håber du klarer den :)

0

Del dette indlæg

Min kan heller ikke hives op, så den skal også helt af hver gang. Dog har jeg kun lynlås i min :)

Men toiletterne på vores feststed er bare SÅ små, så tror knap nok jeg kan vende mig derinde, så at få en stor kjole af og på, bliver nok også liiidt bøvlet :lol:

Så du skal også have den helt af? VELKOMMEN I KLUBBEN :lol: .. Har du slet ikk stress over det?

Haha ja det lyder sådan ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha.. har slet ikke tænkt over om det kan lade sig gøre med min kjole, men den er heldigvis med skjult lynlås og der er ikke noget skørt.. så tror den ryger af hver gang -pga. slæbet.. hehe

0

Del dette indlæg

Ellers må i ud og have sådan en tissekop som Lene Maj har købt :)

Hva er det for noget? :D

Det er en slags "tragt" til piger (lidt svært at forklare) - der er billeder i hendes planlægningstråd. Det er værd at slå et smut forbi tråden, om ikke andet så for underholdningens skyld :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke købt kjole endnu, men jeg har dog allerede aftalt med min søster at hun hjælper mig med toiletbesøg ;) Hun er den eneste jeg kan få mig til at have med, når jeg er så tyk som jeg er..

Ja man vi gerne have en med, som man ikke føler sig flov over, når man skal stå på den ene eller anden måde på toilettet.

Ja lige netop :D Men det er jeg slet ikke med min søster, ikke længere :) Sidst fik jeg både røbet min vægt OG hun hjalp mig i min mors kjole, så det er overstået! :D

0

Del dette indlæg

Det er en slags "tragt" til piger (lidt svært at forklare) - der er billeder i hendes planlægningstråd. Det er værd at slå et smut forbi tråden, om ikke andet så for underholdningens skyld :)

Ahh.. nu ved jeg hvad det er. Tak.. Men kan desværre heller ikke bruge den :( kan ikke løfte op min kjole længere end til knæene :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lige netop :D Men det er jeg slet ikke med min søster, ikke længere :) Sidst fik jeg både røbet min vægt OG hun hjalp mig i min mors kjole, så det er overstået! :D

Ej det er sgu da skønt, så har du ikke det at tænke på til den tid :biggrin::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hihii en hyggelig tråd! Har ikke købt kjole endnu og må indrømme at jeg nok ikke kommer til at tá mig meget af dette issue i prøveprocessen.... Ønsker jo stramt (!!) så må det praktiske komme i anden række :-)

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke noget MEGET stram kjole, men til gengæld fyldte den en del og toilettet var LILLE BITTE! Jeg havde min søde mand med ude for at holde i alle skørterne og det var virkelig besværligt men faktisk hylende morsomt :) Senere fandt jeg ud af at smide underskørtet (inden jeg gik ud på toilettet), hver gang jeg skulle tisse. Det gjorde at jeg selv kunne holde kjolen oppe, men køkkenpersonalet som ikke har kunnet undgå at se mig kravle ind og ud af underskørtet, har sikkert moret sig gevaldigt over mig :)

0

Del dette indlæg

De har dem faktisk i Netto for øjeblikket, mener de hedder Femi-tragten... Griner fandme hver gang jeg går i Netto for tiden... ;0)

Da jeg var inde og prøve kjole testede jeg om jeg kunne sidde ned i min kjole, og det kunne jeg... Ved egentlig ikke om jeg kan hive skørtet op men det tror da den ikke sidder meget stramt... Ellers er min veninde sygeplejerske så hun tilbød at lægge et kateter på mig.. Ha ha..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lægger gerne et kateter eller 2 hvis nogen ønsker det 😚de fåes både med poser eller mulighed for tap-hane 😏.... bare sig til så kommer hjemmesygeplejersken på housecall!

1

Del dette indlæg

sikke mange problemer sådan en kjole kan give.. prøv lige at overvej hva de gjorde i 1800 talet da alle kvinder havde giga kjoler , stramt korset og stivt underskørt som hverdagstøj.. hmm

Redigeret af savah84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke mange problemer sådan en kjole kan give.. prøv lige at overvej hva de gjorde i 1800 talet da alle kvinder havde giga kjoler , stramt korset og stivt underskørt som hverdagstøj.. hmm

Ja for Søren, det må ikke gave været nemt!

Vil lige tilføje at selvom min kjole var stram og fuld af tyl så klarede jeg den alene på toilettet uden de store problemer :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer