monsii

dilemma dato!

13 indlæg i dette emne

hej alle.

for et par dage siden blevvi enige om t ændre vore dato for brylluppet fordi vi gerne vil giftes lidt før, først skulle det være d.10-05-2014 og så har vi nu ændret den til d.26-10-2013. men nu står vi med det dillema at min søster skal holde sin 18 års fest 14 dage efter, så det er ikke sikkert at alle kan komme til hendes hvis vi holder vores brullup, så min søster meget ked af det og det kan jeg godt forstå, det ville jeg osse være hvis det var mig, men vi vil helst ikke ændre den tilbage til maj 2014 da vi jo netop ændret for at vi kan blive gift før og hvis vi gør det så er der igen der problem at h2b's fætter skal konfimeres i maj, ved ikke helt hvilken dag men at det er i maj, så det bliver jo så nok osse et problem, så nogen der har en ide til hvordan vi løser dette???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker lige, at der er mange mdr. mellem to datoer I har i spil.. så der er nov, dec, jan, feb, marts og april og vælge imellem..

:biggrin: Ville nok vælge en dato der imellem - hvis datoen 26.10.2013 eller 10.05.2014. ikke har betydning for jer eller

0

Del dette indlæg

altså først valgt vi d,10-05 fordi vi har års dag d.07-05, men det er en hverdag begge år, men d.26 har ikke nogen betydning for os, men var bare en dato vi blev enige om. vi er blevet enige om at det ikke skal være længe efter d. 26 da vi jo ændret til fordi vi ville gidtes lidt før..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der en særlig grund til det skal være oktober? Hvad med september? Hvorfor kan folk ikke komme til 18års fødselsdag 14dage efter et bryllup? Hvis der ikke er en særlig grund til jeres datovalg så synes jeg I skal rykke det lidt så din søster kan nyde sin 18års.

0

Del dette indlæg

HV´vis det er et problem, at folk ikke vil komme til en 18 års fødselsdag 14 dage efter et bryllup, vil de så komme til et bryllup en lille måned efter en 18 års??

Jeg kan godt forstå, at du vil tage hensyn til din søsters fødselsdag. Problematikken undrer mig bare, for den går vel begge veje???

Håber i finder ud af det, så alle parter bliver glade :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehehe det ville jeg faktisk gerne, men desværre tror jeg ikke vorses præst med på den og man må ikke låne huset herude nytårsaften

Øv øv... Huset er til at komme uden om, hvis man vil...

Men man kan squ ikke undvære præsten i kirken... Hahahaha..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HV´vis det er et problem, at folk ikke vil komme til en 18 års fødselsdag 14 dage efter et bryllup, vil de så komme til et bryllup en lille måned efter en 18 års??

Jeg kan godt forstå, at du vil tage hensyn til din søsters fødselsdag. Problematikken undrer mig bare, for den går vel begge veje???

Håber i finder ud af det, så alle parter bliver glade :)

Helt enig. Hvorfor skulle det at I holder bryllup få betydning for om folk kan komme til fødselsdagen 14 dage efter. Afgørende er vel om de kan den pågældende dag/dage eller ej. Nogle kunne måske hævde at det bliver for meget og det er nok det der ligger bag betænkeligheden men vi taler vi jo om en meget stille periode i modsætning til eksempelvis maj hvor der er rigtig mange konfirmationer og hvor folk ofte skal til flere konfirmationer indenfor ganske kort tid.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer