Sign in to follow this  
Followers 0
lindaerik

Bryllupsmesse

9 posts in this topic

Hej

Har lige set at der er Bryllupsmesse i Bella centeret 12. og 13. Januar. Får man noget ud af at tage afsted eller render man mest rundt bare i bryllupsrusen? Jer der har været på en messe, fik i noget ud af det og hvad?? Er der gode tilbud og hente?

0

Annonce ♥

vi var afsted i januar.. Og vi syntes ikke det var noget at råbe hurra for... hvis i er på udkig efter ringe og tøj så er der mange gode tilbud.. men vi havde de poster på plads.. vi var på udkig efter kørsel og blomster men blomster var der ikke meget af og kørslen var mega dyr..

0

Vi fik ikke noget ud af det overhovedet. Men som putte82 siger, så er der helt sikkert en masse at komme efter, hvis man er på jagt efter ringe eller tøj :)

0

Fotografer har også gode tilbud som regel! Hvis man er ude i god tid! :)

Men det vi primært fik ud af det var en rigtig dejlig dag med en masse bryllups lir og gode idéer til opdækning, påklædning, kage osv... så nej vi købte ikke noget! Men vi hyggede os med at gå rundt og kigge på alle de fine detaljer og var begge i bryllupsrus! :)

0

Annonce ♥

Ringw og tøj er helt sikkert nogen af de ting vi ville kigge efter på messen og inspiration i det hele taget :-) så det ser ud til vi må i Bella centeret til januar ;-)

0

Jeg syntes da i hvert fald ikke det ville kunne skade :) Vi har dog ikke været i Bella centret, men i Herning og Vejle! :)

Og vi hyggede os gevaldigt begge gange! :D

0

Vi var i Århus og jeg syns det var meget hyggeligt, men syns måske det vi fik ud af det var meget begrænset. Man kunne da spare fx 10% på kjolen, hvis man bookede til til messen og så købte kjolen, når man kom hen og prøvede den. Der var også 10-20% at spare på ringe, hvis det var .... men altså .... medmindre man ikke har tingene på plads ift. feststed, fotograf, dj og ringe .... så syns jeg det er spild af tid at tage afsted .... der er MEGET MERE inspiration at hente herinde på BK :)

0

Jeg har sådan ærgret mig over, at jeg ikke nåede til en bryllupsmesse. Men ikke vidst, hvad jeg er gået glip af eller ikke et gået glip af, så det er rart at læse :)

0

Annonce ♥

Jeg var også i Bella centeret i januars.. Synes ikke jeg fik så meget ud af det udover at det var en rigtig hyggelig dag :) Og fik smagt en masse bryllupskage :wink:

0