Louise 86

hvad skal vi ha at spise før kirken ?

12 indlæg i dette emne

vi skal først giftes kl 15 og tænker at mine hjælper ( frisør, besteveninden og min storebror der skal følge mig op ) og jeg skal have lidt let at spise så vi ikke går helt kolde er der nogen der ligge ide med en god ide ?

jeg kan godt li at bage osv men det må meget gerne være noget jeg kan lave

på forhånd så jeg ikke skal så med en masse på dagen da jeg også selv skal lave brudebuket mm. :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg må erkende jeg bare regner med at tage et stykke frugt, hvad min familie ( som jeg skal sove ved) gør, det må de selv om.. Jeg spiser generelt ikke ret meget, og ved jeg garanteret har kvalme på dagen..

Hvad med nogle lækre sandwich , ellers syntes jeg også en tærte med salat er et godt bud..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at jeg skal have et stykke rugbrød med ost + kaffe med mælk til morgenmad.

En banan mens jeg sidder hos frisøren.

Efter frisøren, regner jeg med at at datteren og jeg får tid til at spise et par stykker smørrebrød (ikke de kæmpestore stykker, bare a la pyntede håndmadder) sammen med min far (hos ham) inden vi skal have lagt makeup og skal i vores kjoler. Jeg regner med at vi bestiller smørrebrødet i forvejen (og jeg gir :) ) og så vil min søde far sikkert tage det med på vejen, inden han henter os fra frisøren. Regner med at jeg skal have noget Cola Light at drikke, lidt koffein-junkie er man vel :biggrin:

Det er ikke sikkert at jeg kan spise så meget som jeg tror på selve dagen, men jeg tror at det er vigtigt at få noget indenbords, for det er en lang dag, og jeg skulle jo nødig blive svimmel og utilpas inden middagen serveres ved 18-18.30 tiden :wink:

0

Del dette indlæg

vi skal først giftes kl 15 og tænker at mine hjælper ( frisør, besteveninden og min storebror der skal følge mig op ) og jeg skal have lidt let at spise så vi ikke går helt kolde er der nogen der ligge ide med en god ide ?

jeg kan godt li at bage osv men det må meget gerne være noget jeg kan lave

på forhånd så jeg ikke skal så med en masse på dagen da jeg også selv skal lave brudebuket mm. :thanks:

Som jeg allerede har skrevet regner jeg med at jeg bestiller noget "smørrebrød" som bare kan hentes i nærheden af frisørsalonen, jeg tror at jeg, når tiden nærmer sig, vil være taknemmelig for, at jeg ikke også skal tænke på at forberede frokost i dagene lige op til brylluppet :)

Vi er så også svært glade for "rugbrødsmadder" i vores familie :biggrin: Men mange steder kan man jo også købe lækre salatanretninger med rejer eller kylling etc. det er jo også en løsning, hvis man ikke er til rugbrød. Men om man har overskud til at forberede frokost afhænger jo osse af hvor meget andet man skal forberede, jeg skal ex. selv lave bryllupskage - og har ikke rigtig overblik over hvor tidskrævende det er - så jeg vil helst ikke binde mig op på for meget andet... :unsure:

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Jeg tænker også at hvis det bare var mig der skulle ha noget havde jeg bare taget et stykke frugt og noget skyr eller noget i den stil med det synes jeg ikke jeg kan byde mine hjælper på ;-/

Hvis jeg skal købe ude fra er der så nogen der ligger inde med nogle forslag gerne fra Randers :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer