Natasja Maja

Druknede blomster

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du kan også købe gelekugler/vandperler. Du fylder vasen halvt op ned vandperler, sætter blomsten i, fylder vandperler i over blomsten og fylder "lufthullerne" ud med vand. Så kan du ikke se vandperlerne og blomsten står virkelig flot i vasen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købe gelekugler/vandperler. Du fylder vasen halvt op ned vandperler, sætter blomsten i, fylder vandperler i over blomsten og fylder "lufthullerne" ud med vand. Så kan du ikke se vandperlerne og blomsten står virkelig flot i vasen. :)

Nåååee! Det var jo liiiige sådan jeg gerne ville have det :thumbsupsmileyanim: Så nu har jeg styr på det. Så vil jeg have vaserne i klaser med forskellige størrelser :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan også købe gelekugler/vandperler. Du fylder vasen halvt op ned vandperler, sætter blomsten i, fylder vandperler i over blomsten og fylder "lufthullerne" ud med vand. Så kan du ikke se vandperlerne og blomsten står virkelig flot i vasen. :)

Den løsning vil jeg klart overveje, kan nemlig godt lide ideen om at det er helt enklet unden dekorationssten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7/2/2012 at 11:43 PM, Bertemor said:

Du kan også købe gelekugler/vandperler. Du fylder vasen halvt op ned vandperler, sætter blomsten i, fylder vandperler i over blomsten og fylder "lufthullerne" ud med vand. Så kan du ikke se vandperlerne og blomsten står virkelig flot i vasen. :)

Damn, dette er en strålende ide! Det er en skam, at diskussionen var for længe siden, og jeg kan ikke se billedet på linket. Jeg håber, at nogen vil have tid til at svare mig før mit bryllup :lol:
Jeg har lige fundet en levering, der dukkede op for nylig https://eflowers.dk/. Jeg har planlagt en masse blomster i udsmykningen af hallen, og det er umuligt at undvære levering her. Så jeg vil gerne fortsætte med at diskutere dine foretrukne blomsterleverancer her. Del verificerede leverancer til gode priser 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer