Victorias secret

De skide lokaler...

27 indlæg i dette emne

Altså Havnens Gourmet .... så er vi jo i Odense og omegn ? :) Har I overvejet Grand Hotel måske ? Det er blevet bygget om for ikke så længe siden og der er altså super lækkert derinde! :)

Ellers bum .... altså det er godt nok gamle toiletter, men man kan holde fest ude i Odense Lufthavn, hvor der er gourmet catering :) Den har lige fået en overhaling derude, så lokalerne er blevet fine. Måske lokationen, hvor de faktisk parkerer en flyver ude foran vinduerne, så man rigtigt får stemningen, kan opveje det, at lokalerne ikke overholder ALLE krav ? :) Ellers .... kender faktisk ikke så mange steder i Odense. Hvis du har mod på det, så tag en kigger i min tråd .... selvom jeg har døjet med manden big time .... men vi lejede først noget, der hedder Enghavegård i Marslev. Det er i samme stil som Brydeland, Allegården osv ... du kan se billeder inde på ferie-fest.dk .... koster umiddelbart omkring 10.000 at leje for en weekend incl alt. Dertil kommer self mad osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have for alle dine forslag :) Vi er i Odense ja, men jeg tror vi tager Alfred og Kamilla, de har alt det vi egentlig godt kunne tænke os i det store hele. Vi har spist på Grand 4 gange tror jeg nu. Den første gang var det suuuuper godt. Efterfølgende var det bare så sørgeligt :( Og vi har prøvet flere gange - lige trist. Ved ikke om de har fået ny kok.. For vi havde nemlig overvejet, at holde det der. Det tør vi ganske enkelt ikke nu. Men vi tager en overnatning der efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer