NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 indlæg i dette emne

Så fik jeg kigget hele din tråd igennem :)

Sikke langt du er nået! Der er da bare styr på en masse! Det må være dejligt. Jeg glæder mig til at se billede af dig i den endelige kjole!

Jamen velkommen til :)

Jeg synes faktisk også at trådene de begynder at samle sig.. har eller haft lidt press over jeg ikke har styr på det hele.. men nu har H2B også for alvor meldt sig ind i kampen.. så det er bare dejligt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det bliver spændende når du skal til skrædder... :) Og flotte sko, hvor er det dejligt at se nogle med en lav hæl... :)

Ja er også rigtig spændt.. men det er ikke fordi at den er færdig kjolen hun skal måle hvor meget den skal ligges op.. det kunne hun ikke sidst da jeg ikke lige havde nogen sko med i rette højde :lol: men det er jo altid en god mulighed for at tage nogle flere billeder :biggrin:

Og ja synes faktisk de er super fine skoene.. og jeg har for lange ledbånd i mine ankler så at stavle mig op i høje sko vil ende med en Brud der ligger så lang hun er.. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det bliver spændende når du skal til skrædder... :) Og flotte sko, hvor er det dejligt at se nogle med en lav hæl... :)

Ja er også rigtig spændt.. men det er ikke fordi at den er færdig kjolen hun skal måle hvor meget den skal ligges op.. det kunne hun ikke sidst da jeg ikke lige havde nogen sko med i rette højde :lol: men det er jo altid en god mulighed for at tage nogle flere billeder :biggrin:

Og ja synes faktisk de er super fine skoene.. og jeg har for lange ledbånd i mine ankler så at stavle mig op i høje sko vil ende med en Brud der ligger så lang hun er.. :fløjt:

Min bedste veninde gemmen 20 år har også for lange ledbånd i anklerne (og er faktisk blevet opereret i den ene fod), og hun kan heller ikke have noget med hæl på... Så jeg er helt med på din situation, så det er skønt at du har fundet disse sko - så krydser vi fingre for at du får dem!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hår

Jeg har gået og gjort mig nogle tanker om hvordan jeg skal have mit hår på vores store dag

Jeg tænker væk fra ansigtet, noget fletning værk og måske lidt løst bag til hvor jeg bruge mine slange krøller. Ligger lige et billede ind som er et par år gammelt men det er det der bedst viser mit hår som det ser ud i dag. Dog er det noget mørkere i dag.

207109_1035775609097_5528_n.jpg

Jeg er ikke fast besluttet på noget men her er nogen af de billeder jeg er faldet for.

grecian_goddess_updo_thumb.jpgimages1-1.jpg

half-up-half-down-wedding-hairstyles-for-long-hair-16.jpghair_5_t.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg til skrædder i dag... Bliver bare så spændende.. Har lidt sommerfugle i maven :-)

Har sat mit hår nogenlunde hen a den form jeg tror det skal have på dagen og har iført mig hvidt undertøj.. Spændende :-O

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom jeg også igennem din tråd - hold nu op det bliver flot! :thumbsupsmileyanim:

Det var dog det sødeste citat fra Peter Plys :loveboard:

Jeg synes ikke det gør spor med helt hvide sko - det skaber bare lidt dynamik i farvespillet :)

Mht. håropsætning, så er jeg ret vild den på det sort/hvide billede :a1221: hvem der bare havde så langt hår..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt med skrædder - du må lige sørge for atsmide et par billeder ind :)

Jeg synes frisurerne er rigtigt fine. Er især vild med den med fletninger og håret ned langs siden ;)

Har taget mit gode Kamera med i dag... så jeg kan få min veninde til at tage nogle billeder :-)

Ja, jeg kan også rigtig godt lide den... er dog lidt i tvivl om det klær mig.. men det må tiden vise :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg også igennem din tråd - hold nu op det bliver flot! :thumbsupsmileyanim:

Det var dog det sødeste citat fra Peter Plys :loveboard:

Jeg synes ikke det gør spor med helt hvide sko - det skaber bare lidt dynamik i farvespillet :)

Mht. håropsætning, så er jeg ret vild den på det sort/hvide billede :a1221: hvem der bare havde så langt hår..

Velkommen til min tråd og tusinde tak for de søde ord :bearhug:

Det billede du er vild med det er faktisk en frisure jeg fik forslået ud fra min kjole... De mente den frisure ville fuldende det "græske gudinde" look :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op…. Det er jo lidt pinligt, hi hi. :blush:

Har lige opdaget at jeg for laaang tid siden har set de første 3 sider af din planlægningstråd og så har jeg ikke været herinde siden, ups. Og jeg har aldrig skrevet herinde, ups igen. :fløjt:

Nå, men nu har jeg set hele din tråd igennem og hvor ser det hele bare fint ud. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billeder fra skrædderen... Sletter dem igen i morgen.....

Undskyld på forhånd men de er noget store.... og de giver jo ikke det færdige billede af kjole da den stadig ikke kan lukkes og der er bule midt på.. det er det den skal lægges op..

Billeder slettet!!

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget med at kjolen er "løs" - sådan lidt svævende... Stoffet hænger (det er ikke som stift satin eller tyl)... Og hvis håret så også hænger helt eller delvist løst, så er det som om det hele trækker lidt nedad... Håber virkelig du forstår mig, for det er virkelig svært at beskrive med ord... :unsure: Derfor synes jeg det er bedre hvis håret er oppe, så der kommer et break...

Det er muligvis bare mig der er mærkelig, men har det også selv sådan når jeg har tunikaer på - så skal håret op... hehe

PS. Kjolen er stadig smuk, og helt fantastisk til dig...!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget med at kjolen er "løs" - sådan lidt svævende... Stoffet hænger (det er ikke som stift satin eller tyl)... Og hvis håret så også hænger helt eller delvist løst, så er det som om det hele trækker lidt nedad... Håber virkelig du forstår mig, for det er virkelig svært at beskrive med ord... :unsure:/> Derfor synes jeg det er bedre hvis håret er oppe, så der kommer et break...

Det er muligvis bare mig der er mærkelig, men har det også selv sådan når jeg har tunikaer på - så skal håret op... hehe

PS. Kjolen er stadig smuk, og helt fantastisk til dig...!!

Jeg er så glad for du gider at sige din mening.. Så tak for det :-) og jeg tror godt jeg er med på hvad du mener, og det kan jeg sagtens se pointen i :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget med at kjolen er "løs" - sådan lidt svævende... Stoffet hænger (det er ikke som stift satin eller tyl)... Og hvis håret så også hænger helt eller delvist løst, så er det som om det hele trækker lidt nedad... Håber virkelig du forstår mig, for det er virkelig svært at beskrive med ord... :unsure:/> Derfor synes jeg det er bedre hvis håret er oppe, så der kommer et break...

Det er muligvis bare mig der er mærkelig, men har det også selv sådan når jeg har tunikaer på - så skal håret op... hehe

PS. Kjolen er stadig smuk, og helt fantastisk til dig...!!

Jeg er så glad for du gider at sige din mening.. Så tak for det :-) og jeg tror godt jeg er med på hvad du mener, og det kan jeg sagtens se pointen i :-)

Jeg er glad for du forstår mig... :) Har du booket frisør eller kender du én der skal sætte dit hår?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget med at kjolen er "løs" - sådan lidt svævende... Stoffet hænger (det er ikke som stift satin eller tyl)... Og hvis håret så også hænger helt eller delvist løst, så er det som om det hele trækker lidt nedad... Håber virkelig du forstår mig, for det er virkelig svært at beskrive med ord... :unsure:/>/> Derfor synes jeg det er bedre hvis håret er oppe, så der kommer et break...

Det er muligvis bare mig der er mærkelig, men har det også selv sådan når jeg har tunikaer på - så skal håret op... hehe

PS. Kjolen er stadig smuk, og helt fantastisk til dig...!!

Jeg er så glad for du gider at sige din mening.. Så tak for det :-) og jeg tror godt jeg er med på hvad du mener, og det kan jeg sagtens se pointen i :-)

Jeg er glad for du forstår mig... :)/> Har du booket frisør eller kender du én der skal sætte dit hår?

Jeg har en halv aftale med en langt ude i familien som er frisør.. Men er begyndt lidt at frygte om hun bare kan komme på dagen og lave noget fint hår til mig eller om jeg skulle overveje at book en frisør.. Fik nemlig lidt skejs tilbage skat.. Men er ikke nået til en beslutning endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget med at kjolen er "løs" - sådan lidt svævende... Stoffet hænger (det er ikke som stift satin eller tyl)... Og hvis håret så også hænger helt eller delvist løst, så er det som om det hele trækker lidt nedad... Håber virkelig du forstår mig, for det er virkelig svært at beskrive med ord... :unsure:/>/> Derfor synes jeg det er bedre hvis håret er oppe, så der kommer et break...

Det er muligvis bare mig der er mærkelig, men har det også selv sådan når jeg har tunikaer på - så skal håret op... hehe

PS. Kjolen er stadig smuk, og helt fantastisk til dig...!!

Jeg er så glad for du gider at sige din mening.. Så tak for det :-) og jeg tror godt jeg er med på hvad du mener, og det kan jeg sagtens se pointen i :-)

Jeg er glad for du forstår mig... :)/> Har du booket frisør eller kender du én der skal sætte dit hår?

Jeg har en halv aftale med en langt ude i familien som er frisør.. Men er begyndt lidt at frygte om hun bare kan komme på dagen og lave noget fint hår til mig eller om jeg skulle overveje at book en frisør.. Fik nemlig lidt skejs tilbage skat.. Men er ikke nået til en beslutning endnu.

Jeg tænkte nemlig på om du havde mulighed for nogle prøveopsætninger... :)

Jeg har måske selv en privat frisør i baghånden, men ellers overvejer jeg Sandbäck i Køge... Det er dog en lille køre-tur, men min veninde anbefaler dem... Det koster 1200 kr., men er UDEN prøveopsætning... :blink: Men det må man da kunne købe sig til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Billeder fra skrædderen... Sletter dem igen i morgen.....

Undskyld på forhånd men de er noget store.... og de giver jo ikke det færdige billede af kjole da den stadig ikke kan lukkes og der er bule midt på.. det er det den skal lægges op..

Hvor er det bare en smuk kjole du har valgt - den passer super godt til dig!! (er på fra iPad'en, så ingen smiley'er) jeg synes, at næste gang du skal prøve kjolen, så ha' håret sat op - så kan du se hvad du synes passer bedst. Men må sige at jeg også hælder til opsat hår.

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder fra skrædderen... Sletter dem igen i morgen.....

Undskyld på forhånd men de er noget store.... og de giver jo ikke det færdige billede af kjole da den stadig ikke kan lukkes og der er bule midt på.. det er det den skal lægges op..

Hvor er det bare en smuk kjole du har valgt - den passer super godt til dig!! (er på fra iPad'en, så ingen smiley'er) jeg synes, at næste gang du skal prøve kjolen, så ha' håret sat op - så kan du se hvad du synes passer bedst. Men må sige at jeg også hælder til opsat hår.

Tusinde tak :-)

Jeg vil helt sikkert prøvet at sætte håret op næste gange.. som bliver lige på den anden side af påske...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi kommet lidt længere... Jeg synes dagen nærmer sig med hastige skridt...

  • Vi har fået prøvelses atesten fra Køge kommune,,, det var dejligt hurtigt.. de plejer ellers at være lidt sløve.. :thumbsupsmileyanim:
  • Jeg har netop til morgen fået købt et tilbud på franske Akryl negle... hos Tilbudibyen.dk... 189kr... Lækkert!! :cheerleader3:
  • Vi var nede og hente Tonnys ring i går... Den skal ind igen til gravering men da graveringen skal være en overraskelse så må jeg ind med den en dag hvor jeg er alene :biggrin:
  • I går var vi ude i selskabslokalet for at lave en plan over hvilke praktisk ting vi skal have med og over hvordan fest salen kan stilles op.. vi må desværre erfare at vi nok har for lidt borde.. men det må vi jo finde ud af.. her er lidt billeder...

Indgangen

0c3a8dbd-f57f-4745-b646-1d1c8bc49c68.jpg842f4535-4f7e-48f0-8c1f-a51f28bc8bc2.jpg

Salen

975d78ec-f3a8-4861-8b93-ddf3061894a9.jpg2ea4bc38-4e8d-4835-a3b8-340c79a8431c.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ude i søsvinget.. Men faktisk helt ned mod Hastrup parken, det hedder Klemens Torp..

Synes faktisk også det er et fint lokale til prisen.. 3 dage for 2500kr.. Det kræver lidt men vi har heldigvis mange der gerne vil hjælpe :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer