NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super søde sko :)

super fine sko :thumbsupsmileyanim:

Rigtig søde sko! Blonderne er bare vildt søde! :happy:

Rigtig søde sko :)

Taaak tøser... Jo mere jeg kigger på dem, jo gladere bliver jeg for dem... HOLD nu op jeg glæder mig til at prøve dem sammen med Kjolen på Torsdag.. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det tæt på nu 2 måneder er jo ingenting.. Kan godt forstå du er ved at have sommerfugle i maven.. Hvor er dine sko fine, de passer jo super til kjolen også :)

Bliver lige rart at få et lille break.. så kommer jeg hjem fra ferie, dejlig solbrun med masser af energi til at få styr på alle de sidste ting :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det tæt på nu 2 måneder er jo ingenting.. Kan godt forstå du er ved at have sommerfugle i maven.. Hvor er dine sko fine, de passer jo super til kjolen også :)

Bliver lige rart at få et lille break.. så kommer jeg hjem fra ferie, dejlig solbrun med masser af energi til at få styr på alle de sidste ting :thumbsupsmileyanim:

Ja ingen tvivl om at en ferie vil give mere overskud til det sidste træk.. Kunne være fedt hvis kuløren kunne holde til dagen, det skader aldrig at være lidt solbrun i en hvid kjole :) Nøj hvor gad jeg godt vi havde råd til sådan en ferie, så kan I også få nydt hinanden og lade op til brylluppet sammen måske med en stemning af at være nyforelskede, det synes jeg tit en ferie kan gøre ved en :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det tæt på nu 2 måneder er jo ingenting.. Kan godt forstå du er ved at have sommerfugle i maven.. Hvor er dine sko fine, de passer jo super til kjolen også :)

Bliver lige rart at få et lille break.. så kommer jeg hjem fra ferie, dejlig solbrun med masser af energi til at få styr på alle de sidste ting :thumbsupsmileyanim:

Ja ingen tvivl om at en ferie vil give mere overskud til det sidste træk.. Kunne være fedt hvis kuløren kunne holde til dagen, det skader aldrig at være lidt solbrun i en hvid kjole :) Nøj hvor gad jeg godt vi havde råd til sådan en ferie, så kan I også få nydt hinanden og lade op til brylluppet sammen måske med en stemning af at være nyforelskede, det synes jeg tit en ferie kan gøre ved en :heart:

Altså noget af kuløren kommer til at holde, for jeg kan gå i et med en hvid væg efterhånden :-)

Vi har jo både sønnike og Svigermekanikken med på Ferie, så jeg ved ikke hvor meget ny forelskelse der kommer til at være over det men jeg skal gøre mit :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg bare total ferie klar... GUD hvor jeg glæder mig.. der har ellers været mega drama.. vi har jo en udvidet familie 3 katte og en hund.. og hende der skulle flytte ind måtte melde fra i går af helt ok grunde.... men tror i lige jeg har været presset over skulle finde en ny sitter.... Men endelig her til morgen fandt jeg en der kunne flytte ind hos vores kræ.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ind til skrædderen og prøve min kjole i dag.. Er godt nok spændt.... har mine fine sko med... vil prøve at nå og smide et billede til jer inden vi rejser.. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg bare total ferie klar... GUD hvor jeg glæder mig.. der har ellers været mega drama.. vi har jo en udvidet familie 3 katte og en hund.. og hende der skulle flytte ind måtte melde fra i går af helt ok grunde.... men tror i lige jeg har været presset over skulle finde en ny sitter.... Men endelig her til morgen fandt jeg en der kunne flytte ind hos vores kræ.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ind til skrædderen og prøve min kjole i dag.. Er godt nok spændt.... har mine fine sko med... vil prøve at nå og smide et billede til jer inden vi rejser.. :wink:

Arh stress, godt at du hurtigt fandt en ny til at passe dyrene... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af kjole, sko og måske (hjemme)opsat hår...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg bare total ferie klar... GUD hvor jeg glæder mig.. der har ellers været mega drama.. vi har jo en udvidet familie 3 katte og en hund.. og hende der skulle flytte ind måtte melde fra i går af helt ok grunde.... men tror i lige jeg har været presset over skulle finde en ny sitter.... Men endelig her til morgen fandt jeg en der kunne flytte ind hos vores kræ.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ind til skrædderen og prøve min kjole i dag.. Er godt nok spændt.... har mine fine sko med... vil prøve at nå og smide et billede til jer inden vi rejser.. :wink:

Arh stress, godt at du hurtigt fandt en ny til at passe dyrene... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af kjole, sko og måske (hjemme)opsat hår...

Ja skal se om jeg kan gøre noget med håret... men havde ikke lige overskud til at tænke på det i morges, der havde jeg kun i hovedet og finde en sitter..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lige et billede fra jeg var inde og prøve kjole inden vi tog på ferie...

Den skulle lægges lidt mere op... rettes hist og her, men den kunne lukkes :lol:

Skal ind og prøve den igen i morgen....

Se venligst bort fra mit bøvede ansigts udtryk og BH stroppen.

BILLEDER SLETTET!

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er der altså kun 1 mdr. til jeg bliver Frue. :a1221:

Hvor er det altså VILDT!!! Glæder mig men er samtidig ret nervøs... og for hvad dog?.. hvem ved... :blink:

Tror det er tid til at lave en opsamling over hvad der er styr på og hvad der skal gøres...

...Fortsættelse følger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen, hvor er det vildt det er så tæt på :) Du ser så smuk ud i din kjole, føler du at I er ved at være klar til den store dag?

Tak søde :kiss:

Jeg synes vi har styr på de store rammer, men der er godt nok mange detaljer jeg mangler at have 100% styr på.. men der sker lidt hverdag :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan glædet mig til billeder af dig i kjolen igen - du ser fantastisk ud!! Manden din taber da kæben haha :)

Og STORT tillykke med milepælen!! Puha.. Nu er det jo lige om snart ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tillykke med milepælen.. kun 1 mdr tilbage :cheerleader3:

også ser du godt ud kjolen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har sådan glædet mig til billeder af dig i kjolen igen - du ser fantastisk ud!! Manden din taber da kæben haha :)

Og STORT tillykke med milepælen!! Puha.. Nu er det jo lige om snart ;)

Ja.. det er sq lige om lidt..... :o

Tak hvor er i søde... Synes stadig jeg ser lidt tosset ud i kjole.. men føler mig godt tilpas i den... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kan jeg sq hente min kjole på fredag.....

Var inde og prøve den igen igår og den gav alle de rigtige vipes... Der var lige en lille smugle på længden stadig og så var der draperingen foran der skulle rettes..

Og jeg tror også jeg fik lidt styr på hvordan håret skal sidde...

Håret skal være trukket over mod højre.. og fremme som på billedet... Hvad synes i?

null-15.jpg

FÅÅÅÅK det er sq lige om lidt jeg skal giftes.............

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAGE

Efter at have udsat mine kolleger for lidt af hvert er vi nu endelig kommet frem til de smage der skal være i vores kage.

Tonny laver den jo selv og jeg må sige at jeg er sq imponeret over at han hænger i og ikke har givet op, især fordi han jo ikke selv kommer til at spise kagen da han ikke kan lide cremer, mousse og flødeskum..

Det vi er kommet frem til er..

Vanilie bunde,

En Rarbarber mousse,

En Rarbarberkompot,

Og en hvidchokolade mousse med lime og hyldeblomst.

Et par af de kommentarer vi fik fra "testpanelet"

"Hold k……….en lækker kage til trods for den er smagt så tidlig på dagen. Luftig, let syrlig, frisk og smagfuld. "

"Tak for kage! Den var god! Jeg havde lidt svært ved at ane rabarberen men det er vel dybest set ligegyldigt, så længe den smager godt! ;-)"

(tror smagen bliver bedre når det bliver danske rabarber)

"10 kokkehuer ud af 10 fra mig"

Så jeg tror vi har ramt en vinder kombi :-)

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes dit hår ser super flot ud, og passer så fint til den romantiske kjole.. du bliver så smuk :biggrin:

Tak :blush:

Er faktisk også glad for at få lidt styr på håret... det giver en ting mere på listen der kan hakkes af :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser du bare godt ud og frisuren er rigtig pæn dertil.... :7himmel: Hvor er det vildt at det er lige om lidt.... Den sidste måned.... Nå nej, der er ikke engang en måned mere... Den skal nok gå stærkt.

Glæder mig så meget til at læse din beretning, når du kommer dertil :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer