NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 posts in this topic

Annonce ♥

Er du ikke lige ved at sprænges af bar lykke og forventning??! :7himmel: Men må sige at du lyder meget rolig hehe :wink: Ih, jeg synes jeg får flere og flere sommerfugle i maven, og der er stadig længe til vores dag.. Men nu er det lige om lidt for jer :cheerleader3:

Edited by Miss-Rina
0

Annonce ♥

Dejligt at høre at du har ro indeni.... Sådan skal det jo helst være... Men mig selv... Jeg får stress de sidste dage, det er jeg helt sikker på.

Er du ikke lige ved at sprænges af bar lykke og forventning??! :7himmel: Men må sige at du lyder meget rolig hehe :wink: Ih, jeg synes jeg får flere og flere sommerfugle i maven, og der er stadig længe til vores dag.. Men nu er det lige om lidt for jer :cheerleader3:

JUBIII - nu er det snart.. Lyder til at du rigtigt kan nyde det :cheerleader3:

Det lyder da som om du er liiiiige ved at være klar... Så burde der være tid til afslapning de næste par dage... :7himmel:

Ja jeg har rimelig ro på... men i dag og i morgen er jo også bare ren hygge... på fredag går det løs med opdækning og oppyntning i lokalet... vi for heldigvis nøglerne allerede kl 10.00 så vi har hele dagen til at gøre det i..

0

Tihi fnis, i skal giftes på min fødselsdag, så jeg kan godt love jer godt vejr, for jeg har været aaaartig hele året :D

YAY... Fedt.. Har lige set de lover høj sol og op til 26 grader...:-) :-)

Selvfølgelig ;)

Wow hvor er det spændende!!! Jeg glæder mig heeelt vildt til at læse beretningen bagefter!!

0

Så fik jeg lavet fine franske klør... :cheerleader3: I kan tro de er fine..

Har også fået købt mit Somethind Blue... Piercingen i Tungen..

Bilen er fyldt op til bristet punktet med drikkevare og alt muligt vi skal bruge ude i lokalet i morgen..

Mousse et lavet til kagen.. 2 slags og en kompot.. vi mangler lige at bage 2X kage bunde men det når vi i morgen tidlig-- :wink:

KL. 09-30 skal H2B op og klippes og mellem 10-11 skal vi hente nøglerne til lokalet... Så skal der læsset første bil fuld af og så skal vi en tur til brøndby og hente nogle ekstra borde og karafler vi har lejet :wink:

Og ellers skal vi være i lokalet hele dagen i morgen...

Vi har lejet et hotel værelse hvor H2B skal overnatte.. og jeg over natter hjemme med Benyamin og svigermekanikken.

OMG!!!!! Det er lige om lidt, det går løs...

0

Annonce ♥

Nu er det faktisk lige om lidt :cheerleader3:

Der er en masse praktisk at tage sig af i dag, men i aften kommer roen helt sikkert igen ;) Ro på, det skal nok gå alt sammen ;)

Og så er det bare: NYD DAGEN I MORGEN!!

0

Annonce ♥

Der er en masse praktisk at tage sig af i dag, men i aften kommer roen helt sikkert igen ;) Ro på, det skal nok gå alt sammen ;)

Taak søde.. Du kan tro jeg skal nyde det.... Tror jeg har fundet ud af hvorfor jeg er nervøs.... Er ikke så god til at være midtpunkt.. :-)

0

Annonce ♥

Hvor ser bordet godt ud!

Ih, er helt spændt på dine vegne! I tilfælde af jeg glemmer det i morgen (er sandsynligvis ude hele dagen), så får du lige et STORT tillykke med dagen på forhånd her :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tusinde tusinde tak piger..

Er dog slået lidt skår i glæden da min Far ringede tidligere og kunne meddele han ikke ville komme i morgen da han ikke ville være til grin over at det var min Mor der skulle give mig væk..

Så nu ved jeg ikke helt hvor mange vi bliver :-(

Tak for lort siger jeg bare!!!!

0