NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 indlæg i dette emne

Så går turen til Tyskland i morgen efter drikkevarer og knas..

Vi har lånt lille manden ud til svigermekanikken og så laver vi dn Roadtrip ud af det.

Vi skal med færgen ved 8 tiden og så kører vi til Kiel i det store City supermarkedet.. Og så på vej tilbage til færgen tager vi div. Grænse butikker.. Vi har færge billet hjem igen ved 18.30 tiden..

Jeg har lagt et drikkevarer budget på omkring 5000kr.. Det er ud fra tilbuds aviser så nu må vi se om det holder :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også overvejet en tur til Tyskland, men jeg har bare så svært ved at finde ud af hvad man skal købe af spiritus - har du lavet en liste eller hvordan? Kunne godt bruge noget inspiration :)

Ja jeg har faktisk lavet en liste over de vi skal købe.... Vi bliver mellem 50 og 60 og jeg regner med der er mere end rigeligt... men hellere for meget end for lidt..

3 rammer cider

9/12 rammer Cola/dansk vand/Faxe/tonic/appelsin

3 rammer Tuborg classic

3 rammer Tuborg

3L. Baileys

2fl. larsen cognac

8fl. Rom/Vodka/gin/wiskey

42fl. Rød

30fl. Hvid

30fl. Asti

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi kommet lidt længere... Jeg synes dagen nærmer sig med hastige skridt...

[*]Vi har fået prøvelses atesten fra Køge kommune,,, det var dejligt hurtigt.. de plejer ellers at være lidt sløve.. :thumbsupsmileyanim:/>

[*]Jeg har netop til morgen fået købt et tilbud på franske Akryl negle... hos Tilbudibyen.dk... 189kr... Lækkert!! :cheerleader3:/>

[*]Vi var nede og hente Tonnys ring i går... Den skal ind igen til gravering men da graveringen skal være en overraskelse så må jeg ind med den en dag hvor jeg er alene :biggrin:/>

[*]I går var vi ude i selskabslokalet for at lave en plan over hvilke praktisk ting vi skal have med og over hvordan fest salen kan stilles op.. vi må desværre erfare at vi nok har for lidt borde.. men det må vi jo finde ud af.. her er lidt billeder...

Fedt med prøvelsesatesten - det kommer lige pludselig tæt på ;)

Tror jeg må melde mig ind i sådan en tilbudsordning - det var da vildt billigt med de akryl negle! Snyd haha..

Det er da nogle vildt billige lokaler! Thumbs up ;) med lidt pynt bliver de da super fine :) det er da godt i har opdaget at der er for lidt borde - var værre hvis i først opdagede det når i var ved at stille bordene op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet lidt længere... Jeg synes dagen nærmer sig med hastige skridt...

[*]Vi har fået prøvelses atesten fra Køge kommune,,, det var dejligt hurtigt.. de plejer ellers at være lidt sløve.. :thumbsupsmileyanim:/>/>

[*]Jeg har netop til morgen fået købt et tilbud på franske Akryl negle... hos Tilbudibyen.dk... 189kr... Lækkert!! :cheerleader3:/>/>

[*]Vi var nede og hente Tonnys ring i går... Den skal ind igen til gravering men da graveringen skal være en overraskelse så må jeg ind med den en dag hvor jeg er alene :biggrin:/>/>

[*]I går var vi ude i selskabslokalet for at lave en plan over hvilke praktisk ting vi skal have med og over hvordan fest salen kan stilles op.. vi må desværre erfare at vi nok har for lidt borde.. men det må vi jo finde ud af.. her er lidt billeder...

Fedt med prøvelsesatesten - det kommer lige pludselig tæt på ;)

Tror jeg må melde mig ind i sådan en tilbudsordning - det var da vildt billigt med de akryl negle! Snyd haha..

Det er da nogle vildt billige lokaler! Thumbs up ;) med lidt pynt bliver de da super fine :)/> det er da godt i har opdaget at der er for lidt borde - var værre hvis i først opdagede det når i var ved at stille bordene op.

Det er bare med at melde dig ind.. Der er mange gode tilbud.. Jeg var ikke medlem af den klub før den dag, det var en kollega der havde set tilbudet og så meldte jeg mig ind og købte det.. Det er ikke sikkert det for sent endnu :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi havde også overvejet en tur til Tyskland, men jeg har bare så svært ved at finde ud af hvad man skal købe af spiritus - har du lavet en liste eller hvordan? Kunne godt bruge noget inspiration :)/>
Ja jeg har faktisk lavet en liste over de vi skal købe.... Vi bliver mellem 50 og 60 og jeg regner med der er mere end rigeligt... men hellere for meget end for lidt.. 3 rammer cider 9/12 rammer Cola/dansk vand/Faxe/tonic/appelsin 3 rammer Tuborg classic 3 rammer Tuborg 3L. Baileys 2fl. larsen cognac 8fl. Rom/Vodka/gin/wiskey 42fl. Rød 30fl. Hvid 30fl. Asti

Tak for inspiration :wink: Så har jeg lidt at gå efter, når vi nu skal ude og købe til sommer :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kan i fornemme hvor glad jeg er :biggrin:

Vi har lige i weekenden booket 14 dage i Thailand... nærmere Koh Samui :thumbsupsmileyanim:

Og vi skal allerede afsted om 19 dage :toot:

Det har længe ligget i luften at vi nok skulle en tur ud i verden her i foråret og da SKAT besluttede hvor meget af H2B´s tabt arbejds fortjeneste de ville have så var der både råd til Bryllup og Thailands tur :biggrin: Svigermekanikken har haft os med ude og rejse 3 gange mens vi ikke har haft så meget at rutte med så de skal også med....

Bliver dejligt at komme ned og lade batterierne op og få lidt varme og ikke mindst farve den blege vinter krop...

Vi har været på det hotel før og det er bare så lækkert... skal i lige se et par billeder?

deluxebuilding01.jpgbeachfrontbungalow02.jpg

dining01.jpgswimmingpool01.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET ser vel nok bare lækkert ud. Er ret så misundelig.....

/Josephine

Det er et total lækkert sted.. er normalt ikke til at genbesøge ferie steder, vil gerne opleve noget nyt... men det er nu 3 gang turen går til Samui og det hotel....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej, smed du lige den i hovedet på os?! :bunny_4:

Hold kæft det ser skønt ud, jeg er død misundelig!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved godt det er ondt.... men kunne bare ikke lade være.... :biggrin: :biggrin:

Er der nogen af jer der har fløjet med Singapore air?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Update+Menu

Så er der under 2mdr. til vores store dag... ARG!!! Jeg kan mærke panikken stille og rolig begynder at snige sig ind på mig.

:o

1. Prøvelses attesten er i hus.. så skal jeg bare have talt med Præsten om hvornår vi skal "holde møde"

:lol:

2. Jeg går stadig og venter på mine sko.. kan se de er sendt fra Hongkong 31-03-13 så de dukker vel op inden for et par uger.. Sikkert mens vi er på ferie..

3. Jeg har fået taget fri i dagene op til dagen så jeg har fri fra 29/5 til 3/6.. Skønt

:thumbsupsmileyanim:

4. Vi(læs: Jeg) er begyndt og kigge på en tidsplan, men da jeg aldrig har været til bryllup før virker det som en svær

opgave.. Kunne virkelig godt bruge nogle indput fra jer skønne BK`er.. vi skal starte i kirken kl. 14.30.

5. Vi har fået købt alle drikkevarerne ind og fået købt chokolade til kaffen.

6. I tyskland fik vi også købt dug, vi havde ellers besluttet at det ikke skulle være papirs dug men vi fandt noget rigtig lækker nærmest filt agtigt noget..

:biggrin:

7.Vi har købt slik de små favor boxe.. det er pariser linser og de der blå og hvide lakrids firkanter.

8. Vi har fået lavet en aftale med et Catering firma og aftalt menu. Den er forholdsvis simpel , da H2B er ret kræsen.

Den ser således ud.

FORRETSBUFFET:

Bagt laks med grønne Asparges, rejer

Og dildcreme

&

Spansk skinke med saltbagte mandler,

Pesto og plukket salat.

Hertil hjemmebagt mixed brød og smør.

HOVEDRETSBUFFET:

Helstegt okse entre Côte.

Gammeldaws glaseret skinke.

Frikadeller(laver jeg selv)

Flødebagte kartofler med hvidløg.

Salat af nye kartofler med urter i mild dijooncreme.

Pastasalat med pesto og grønt.

Broccolisalat med bacon, løg og uden løg.

Tomatsalat med mozzarella og glace A part.

Plukket grøn salat med sager A part.

Dressinger.

Hertil hjemmebagt mixed brød og smør.

NATMAD:

Tarteletter med Skinke og ærter og gulerødder

(Laver jeg selv)

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mums det lyder da godt... slurp :-)

Hvad med dessert skal I ikke have det?

Kan godt forstå dig.... under 2 måneder, er jo ingen tid. Føler du dig ikke godt nok med?

Vi har ca. 5 måneder og jeg synes bare tiden går for stærkt nu....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mums det lyder da godt... slurp :-)

Hvad med dessert skal I ikke have det?

Kan godt forstå dig.... under 2 måneder, er jo ingen tid. Føler du dig ikke godt nok med?

Vi har ca. 5 måneder og jeg synes bare tiden går for stærkt nu....

Jo vi skal have dessert men det fixer vi selv og vi er ikke 100% i mål med hvad det skal være... men regner med det bliver nogle store "spande" is fra Inco, masser af frisk frugt, chokolade sovs og flødeskum... nu må vi se...

Jo jeg føler mig faktisk ok med... men jeg synes jeg mangler overblikket der binder det hele sammen.... og så kunne jeg godt bruge noget mere hjælp fra H2B som stadig ikke har meldt sig helt i ind i kampen....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums det lyder da godt... slurp :-)

Hvad med dessert skal I ikke have det?

Kan godt forstå dig.... under 2 måneder, er jo ingen tid. Føler du dig ikke godt nok med?

Vi har ca. 5 måneder og jeg synes bare tiden går for stærkt nu....

Jo vi skal have dessert men det fixer vi selv og vi er ikke 100% i mål med hvad det skal være... men regner med det bliver nogle store "spande" is fra Inco, masser af frisk frugt, chokolade sovs og flødeskum... nu må vi se...

Jo jeg føler mig faktisk ok med... men jeg synes jeg mangler overblikket der binder det hele sammen.... og så kunne jeg godt bruge noget mere hjælp fra H2B som stadig ikke har meldt sig helt i ind i kampen....

Kender det alt for godt…. Altså min H2B vil gerne hjælpe når jeg beder ham om det, men han kommer ikke selv med nogle initiativer vedr. brylluppet og det ville jeg ønske at han gjorde, men tror sgu at det er meget normalt. Vi planlægger og planlægger, hvor mænd bare tager tingene mere roligt. Måske vi kunne lære lidt af dem :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mums det lyder da godt... slurp :-)

Hvad med dessert skal I ikke have det?

Kan godt forstå dig.... under 2 måneder, er jo ingen tid. Føler du dig ikke godt nok med?

Vi har ca. 5 måneder og jeg synes bare tiden går for stærkt nu....

Jo vi skal have dessert men det fixer vi selv og vi er ikke 100% i mål med hvad det skal være... men regner med det bliver nogle store "spande" is fra Inco, masser af frisk frugt, chokolade sovs og flødeskum... nu må vi se...

Jo jeg føler mig faktisk ok med... men jeg synes jeg mangler overblikket der binder det hele sammen.... og så kunne jeg godt bruge noget mere hjælp fra H2B som stadig ikke har meldt sig helt i ind i kampen....

Kender det alt for godt…. Altså min H2B vil gerne hjælpe når jeg beder ham om det, men han kommer ikke selv med nogle initiativer vedr. brylluppet og det ville jeg ønske at han gjorde, men tror sgu at det er meget normalt. Vi planlægger og planlægger, hvor mænd bare tager tingene mere roligt. Måske vi kunne lære lidt af dem :wink:

Jamen han vil også gerne hjælpe.. men nu har jeg gået i 3 uger og bedt ham tænke over ønsker.. det er bare ikke blevet til så meget endnu.. jeg har jo også sagt til ham at kørsel er hans bord.. og det har jeg bare INTET hørt om heller... han synes sq nok bare jeg skal cykle til Kirken.. der er trods alt under 2KM. LOL!

Men ja jeg tror du har en pointei at vi skal slappe lidt mere a.. det skal jo nok gå.. men sådan er mit hoved bare ikke rigtig sat sammen... :blink: :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjoleprøvning!

Jeg skal ind og prøve min kjole på torsdag... er rigtig glad for jeg når det inden vi skal afsted.. så skal jeg forhåbentlig ikke tænke på det..

Der skal sikkert laves små til retninger med hensyn til at blonden kommer til at sidde ordenligt på barmen..

Men jeg kommer til at se mig selv for første gang med den ordenligt på...

jeg prøver denne gang at sætte håret op for at se om det er bedre end da det hang løst sidst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder rigtig lækkert :) Dejligt at have styr på menuen :)

Ja det har faktisk givet mig noget ro at have styr på maden.. det er alligevel en STOR post! Og så har jeg jo været bekymret for at vi kunne finde en der gad hører på alle H2B´s "kræsen-hedder".. så at hun bare var mega sød, var fedt :-)

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer