manhattan

ude eller hjemme ang frisøren?

14 posts in this topic

ved godt at der er et stykke tid til. Men snakkede med min frisør igå,r ang. om hun skulle kome hjem til mine forældre (skal sove der hjemme hos dem) eller om jeg kommer ned, til hende i hendes salon......

og det kunne jeg ikke svare på hmmm hva mener i er bedst

håber at i kan hjælpe mig herinde :c166:

0

Annonce ♥

Vil helt klart anbefale, at hun kommer hjem til der hvor du er. Min frisør kom herhjem og ordnede mit hår og det gav altså bare en anden ro at jeg ikke skulle til at tænke på transport hjem fra frisøren, men i stedet bare kunne nyde at være blevet gjort klar i mit eget hjem.

1

Hih, det har jeg da slet ikke tænkt på!? Havde tænkt mug at ringe og bestille tid til dagen + prøveopsætning her en af dagene, men har da ikke lige overvejet hvor det ska foregå på dagen... Hmm..

Hvor lang tid i forvejen får/fik I prøvesat?

1

Jeg skal have hår og make up ordnet i en salon, det har jeg det helt fint med :loveshower:

1

Annonce ♥

Min frisør kommer til mig, det føler jeg er mest afslappende... :)

1

jeg jeg har bestilt prøveopsætningen 2 uger før den vigtige dag og så en uge før den store dag får jeg lige farvet mit hår.

og min transport skal jeg ikke tænke på da jeg har limousine hele dagen så valget er stadig svært suk suk

0

Tak for tips... Imorgen skal jeg klippe, så vil jeg snakke med min frisør om min store dag....

Så kan jeg høre ad om kan hun komme hjem til mig og opsætte mit hår... Hmmm.... For der kommer en af mine bekendt venner, som lægger make-up på mig. så vil jeg føle mig mere slappet af hvis jeg får de alt ting at lave herhjemme...

1

Jeg satser på at få en frisør herhjem og ordne mit hår :)

Måske ændre jeg mening når vi kommer tættere på, men lige nu er det min plan :)

1

Annonce ♥

Da vi skal giftes kl. 13:00 har jeg valgt at frisøren kommer hjem til mig. Jeg føler at tiden er knap og da jeg også gerne ville kunne nyde forberedelserne er det den løsning der giver mig mest ro.

Du skal gøre det der passer bedst for dig. :-)

1

Jeg går op til frisøren som ligger 5 min. hvorfra jeg bor, men vi skal også holde festen hjemme i haven så tænkte hvis jeg går hjemmefra et par timer før. så kan jeg ik lave mer herhjemme og så får jeg slappet af et par timer deroppe. Derudover har jeg fået lov og skifte tøj deroppe, få lagt makeup og det hele. så ville jeg gå direkte i kirken som også ligger 5 min hvorfra vi bor - men haha må ik gå til kirken for min mor, så nu henter min far mig ved frisøren og kører mig de 5 min :tunge:

Mrs. West, jeg fik gjort det forleden, ca 6 uger før :) der fik jeg lige "gisp, nu er det virkeligt og ik så længe til følelsen" :)

1

Min store datter og jeg har tid hos frisøren samtidig i den salon jeg plejer at benytte, og det er min faste frisør der skal sætte mit hår og en af de andre frisører der skal sætte min datters.

Jeg er faktisk glad for at vi skal ned i salonen, jeg tror at det bliver langt mere afstressende end at frisøren skulle komme hjem til min far hvor vi bagefter skal gøre os klar og skal i kjolerne. Jeg tror at der ville være langt flere "forstyrrende elementer" hjemme + at i salonen har frisøren jo sin vante arbejdsplads - så vi kan bare læne os tilbage i stolene og nyde det! :)

Frisøren ligger max. 5 minutters kørsel fra min fars hjem, så heller intet stress over transporten..

Edited by Luciabruden
2

Hih, det har jeg da slet ikke tænkt på!? Havde tænkt mug at ringe og bestille tid til dagen + prøveopsætning her en af dagene, men har da ikke lige overvejet hvor det ska foregå på dagen... Hmm..

Hvor lang tid i forvejen får/fik I prøvesat?

Jeg skal faktisk slet ikke have en prøveopsætning, men min frisør har også sat mit hår ved flere tidligere lejligheder, så hun kender mig - og mit hår :wink: , og vi taler samme hårsprog, så da jeg bestilte tiden snakkede vi lidt om hvad jeg havde forestillet mig, og hun forstod straks stilen jeg gik efter.

Vi aftalte at jeg skulle finde nogle billeder af det jeg sådan cirka havde tænkt mig som jeg kunne have med ved sidste frisør besøg inden brylluppet, som er 14 dage inden, (til alm. klip af spidser + farve) der vil vi lige gennemgå opsætningen, så det er helt frisk i erindring på dagen og vi ikke først dér skal blive enige om alle detaljerne.

Jeg er helt tryg ved fremgangsmåden, fordi jeg kender min frisør og fordi hun flere gange tidligere har sat mit hår op, og måske osse fordi det ikke er verdens mest komplicerede opsætning jeg skal have :)

Min datter skal klippes og have farveskyl torsdag , altså to dage for B-dag, der skal hun aftale sin opsærning med den frisør der skal sætte hendes hår, hun har også fundet inspirationsbilleder til at støtte sig til.

1

Annonce ♥

i har nok ret i,men tror at jeg tager til frisøren i stedet for at hun kommer hjem, da hele familien er hjemme hos mine forældre, så hvis jeg skal stresse af, så er det nok en god ide at tage væk hihi plus hun hun har alt hvad hun skal bruge i hendes butik.... :super:

Edited by manhattan
0

i har nok ret i,men tror at jeg tager til frisøren i stedet for at hun kommer hjem, da hele familien er hjemme hos mine forældre, så hvis jeg skal stresse af, så er det nok en god ide at tage væk hihi plus hun hun har alt hvad hun skal bruge i hendes butik.... :super:

Hvis hele familien er i huset, ville jeg helt klart også foretrække salonen, hvor du måske lige kan få et par timers "ro" for dig selv :)

0