Fuglebek

Vores STD - prototype

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

God idé med sådan en kalender side!

Bør der ikke stå "reservér datoen"?

Selvfølgelig.. TAK :biggrin:

Rigtig fin :) altid sødt med en lille kalenderside:)

Er enig i at der bare skal stå reserver datoen :)

Har nu rettet det til resever datoen.. Sjovt når vi er flere der har set dem, at de ikke har opdaget det :wink: Godt de ikke er sendt ud :biggrin: Det er rettet på computeren - TAK :biggrin:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velbekomme, synes virkelig de er rigtig søde, kan lige forestille mig at folk har dem hængene på køleskabet.. :) Lige et fif, så har word et andet mere rundt hjerte, hvis man leder symbolerne igennem, bare så i har noget at vælge imellem.. :)

0

Del dette indlæg

Hvor har du fået "kalenderen" fra?? Jeg har prøvet at Google kalender juni 2014, for at få noget lign. men der kommer ikke noget brugbart....

Synes ideen er super sød nemlig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super sød std, fortryder helt at vi ikke gjorde det.... På den anden side tror jeg at jeg hurtigt råbte så højt op om at VI SKAL GIFTES!!!! Så det havde måske været overflødigt :-) Hihi... Og jeg tilslutter mig andre - er vild med "kalenderstilen"

0

Del dette indlæg

Super sød std, fortryder helt at vi ikke gjorde det.... På den anden side tror jeg at jeg hurtigt råbte så højt op om at VI SKAL GIFTES!!!! Så det havde måske været overflødigt :-) Hihi... Og jeg tilslutter mig andre - er vild med "kalenderstilen"

Mange tak :biggrin: Vi har valgt at sende dem ud, da vi har valgt maj mdr, og der kan være en del konfirmationer osv, så for at være sikker på at der kommer så mange som muligt sendes STD.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer