Sens

Negle..

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til manicure (hænderne :wink: ) dagen inden brylluppet, hvor jeg håber på at mine egne negle er så pæne og lange nok til at jeg kan nøjes med at få fransk manicure med Shellac. Negledamen har afsat lidt ekstra tid, så vi har tid til at sætte tipper på evt. knækkede negle. Jeg vil helst undgå et "komplet sæt" gelenegle.

Ang. fødderne, så har hun faktisk vist nok "forhåndsreserveret" tid til også at lave en pedicure, jeg skal bare give besked ugen inden om jeg ønsker dette. Men eftersom jeg IKKE bryder mig om fransk lak på tæerne, kan jeg jo nok ligeså godt selv lakere tåneglene i en ensfarvet og spare de penge :wink: Så hvis jeg skal have gjort noget ved fødderne skal hun nok bare file og slibe tør hud af fødder og tæer/neglebånd så de er fine og bløde.

Ved ikke helt endnu om jeg skal have en flot rød lak på tåneglene, eller om det skal være en diskret gylden. Jeg skal jo have ivory strømper på og skoene har åben tå (ja, jeg ved at det er NO GO :wink: ) - så jeg skal lige finde ud af om det fungerer bedst med markant eller diskret lak.

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Iøvrigt så synes jeg at de to franske manicurer du viser er fine og diskrete! :) Jeg bryder mig ikke så meget om fransk lak når det bliver for markeret (totalt markeret hvid kant). Jeg er nok heller ikke så meget til dekorationer på neglene, men den du viser er meget sød.

Den hvide perlemorslak er også fin, jeg ville nok have lagt lidt færre lag, så den blev lidt mere transperant...Men jeg er altså også en ret gammel og (temmelig ;)) konservativ kone, hvad neglelak og faver angår... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fikser selv neglene. Mine egne er forholdsvis lange og manden elsker dem, de ska faktisk bare se ud som de plejer tror jeg - hvid lak m et lag sølvglimmer over. Meget enkelt, men ligner en million.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er der i det færdige resultat ikke ret meget forskel på gelenegle og acrylnegle. Jeg tror nok det kommer an på negleteknikeren og hvilken finish man vælger. Franske tipper ser tit noget unaturligt ud, synes jeg, fordi de bliver MEGET hvide, men det er jo smag og behag. Mine negle blev meget tykke, men ellers pæne set fra oven :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg laver selv fransk manicure på neglene :7himmel: Jeg lader bare mine negle gro i et par uger, så de bliver halv lange :tunge:

Arbejder i et køkken til dagligt, så render ikke rundt med lange negle mere, har ikke noget problem med det, gider

bare ikke rigtig rende rundt med det og af mad under dem :td: Vil heller have negle der ser finde ud på selve dagen,

som jeg ikke giver noget for, end at bruge penge på at få lavet gelenegle og de går i stykker på arbejde :shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer