Mettepigen84

Gave til brudepige

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvem er brudepigen? Familie, veninde eller?

Min mands datter bliver min brudepige og har overvejet at give hende et lille smykke som minde om dagen, evt. et hun selv kan bruge som noget gammelt den dag hun skal giftes :rolleyes::heart: Har en halskæde i tankerne. Men hvis brudepigen ikke er en del af familien kan det var det bliver for "stort"? Ved heller ikke hva du vil bruge, eller om hun er voksen/barn?

En voksen brudepige kunne få et oplevelsesgavekort, en fin ting til hjemme som minde om dagen, eller et stykke tøj/sko hun længe har ønsket?

En lille pige kunne evt. få en lille samling af ting til underholdning på dagen? Malebog, flotte tuscher/glitterpenne eller andet.

0

Del dette indlæg

Til mine to voksne brudepiger (begge veninder) har jeg samlet en lille "goodiebag" med et oplevelsesgavekort til hver, som passer til hver deres interesseser og så en masse små ting, nogle funktionelle, andre bare søde. F.eks. en lille fjollet notesbog, en af de der sammenpakkelige shopping-poser, hvor den så kan foldes sammen til et jordbær, en lille vindmølle med det britiske flag (jeg bor i UK), luksus varm kakaopulver, en lille chokoladebar af et mærke man ikke kan få derhjemme og nogle andre små ting af den slags.

Jeg havde først overvejet et smykke af en art, men ingen af dem går så meget med halskæder eller armbånd, og det er meget sjældent de bruger flotte øreringe til hverdag. Synes dog det kunne være en rigtig god ide, hvis det passer til deres personlighed!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heej Tøser

Jeg står og skal finde en gave til min brudepige men ved ikke hvad jeg skal give hende

Jeg har brug for gode råd & Idér hjælp

Mange knus

Ups... måske jeg er nærrig. Men har betalt deres kjoler og regner egentlig ikke med at skulle give dem en gave udover :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer