morten+louise

teltudlejning HVOR?

14 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder, hvor kan man leje telte eller pavilioner henne?? Er der nogen der har erfaringer med nogen steder?

Vi har prøvet at skrive til midtsjællands festudlejning, men de er aldrig vendt tilbage :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Morten+Louise.

I er velkomne til at kontakte mig hvis ikke I skal holde en kæmpe fest. Kan levere professionelt telt, service, borde og stole til 60 mennesker... til en rigtig fornuftig pris, som selvfølgelig afhænger af om I selv kan/vil afhente og sætte teltet op samt om I selv vil dække bord mv... :)

Telt mv. står i Roskilde, sjælland..

info@ddjs.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lejede en multi-pakke hos http://www.multi-festudlejning.dk/

Vi fik rigtig god service, og jeg syntes priserne var rimelige, så dem kan jeg kun anbefale!

Har lige været inde og kigge i din planlægningstråd, det er en rigtig fin pavilion. Kunne godt blive en mulighed istedet for et traditionelt telt, har du ikke et billed af den pyntet op?? har lidt svært ved at se for mig hvordan den skal pyntes op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tune Festudlejning husker jeg som værende meget rimelige i pris og fleksible (delte stand med dem ved en messe for et par år siden og fik et positivt indtryk af dem). :)

Super tak, dem er vi ikke faldet over på google :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lejede en multi-pakke hos http://www.multi-festudlejning.dk/

Vi fik rigtig god service, og jeg syntes priserne var rimelige, så dem kan jeg kun anbefale!

Har lige været inde og kigge i din planlægningstråd, det er en rigtig fin pavilion. Kunne godt blive en mulighed istedet for et traditionelt telt, har du ikke et billed af den pyntet op?? har lidt svært ved at se for mig hvordan den skal pyntes op :)

Vi havde lejet en lyskæde som vi satte op, ellers lod vi bordene være det som "pyntede" - du får lige et par billeder ...

Jeg syntes runde borde er mere festlige, men vi valgte de andre af hensyn til bordplanen og pladsen. Vi havde talt om at pynte med syrener og/ eller bøgegrene, men jeg syntes det blev for meget så vi droppede det.

Fra huset og til teltet havde vi lagt en rød løber - et billigt tæppe købt i bauhaus til 29.95 km2 - det var en vild god effeket det gav, og beskyttede gulvet i huset for snavs og ridser!

Efter middagen havde vi små lys i træerne, bål i vores bål gril og træstubbe, halvt flækkede, med ild i - en helt fantastisk effekt.

post-56294-0-63025400-1342642595.jpg

post-56294-0-96396800-1342642622.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt telt :) Meget højere og flere buer end man normalt ser på de gængse festtelte. Kan iøvrigt ikke mindes nogle havebryllupsfester indenfor det sidste halve år hvor der ikke er blevet sat lanterner op. Måske de har afløst fyrværkeriet som var meget populært for år tilbage men som man ikke ser så meget mere. :) En ting som jeg dog har observeret at mange glemmer er strømforholdene. Typisk ligger der en "Harald Skrald" kabeltromle i teltet og det første jeg gør er at finde et 3 benet udtag og skifte til et jordet kabel (for at forebygge statisk elektricitet).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et stemningsbillede fra om aftenen ...

Og så skal jeg nok stoppe min billedspam .. :tunge:

Hold da op, det ser godt nok hyggeligt ud :thumbsupsmileyanim: Nej nej du må endelig gerne spam billeder :) Ser ud som om i har meget plads rundt omkring teltet, altså selve jeres grund.. Vores er 900, så kunne da godyt blive lidt i tvivl om der kan stå et telt overhovedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

prøv at tjekke vip-teltudlejning.dk de har dulme nogle flotte telte

vi lejede et pagode spidstelt i 9x9 til 60 personer

det var super flot og det er det eneste firma i Danmark der har så store og flotte pagode telte

tjek deres hjemmeside

http://www.vip-teltudlejning.dk

MVH

Pia andersen

Køge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer