Sign in to follow this  
Followers 0
tantogfjas

Billige kjoler til brudebørn

7 posts in this topic

Hej alle

Jeg har brug for lidt akut hjælp til at finde brudepigekjoler til mine niecer på 14 mnd og 4 år. Vi har nemlig pludseligt fået en ide om, at de skal være budepiger (kun "til pynt") i kirken. Kjolerne skal helst være lidt billige, og helst ivoryfarvede. De skal meget gerne købes inden fredag, og eBay etc. er derfor ikke en mulighed.

Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg har meget travlt med arbejde og bryllupsforberedelser, og derfor ikke har så meget tid til at kigge i butikker. Måske er der nogen der har set nogle passende kjoler i Zara Kids, H&M eller lignende?

På forhånd mange tak!

0

Annonce ♥

Tak for det! Jeg har desværre ikke tid til bestille noget på nettet, da vi rejser til udlandet, der brylluppet skal holdes, om kun få dage. Dessuden vil jeg gerne have nogle kjoler der er mere enkle end de klassiske brudepigekjoler. Men tak for tippet!

0

Hvad med en tur på udsalg i Accesorize/Monsoon, hvis du bor i nærheden af en? De har halvdyrt men LÆKKERT tøj til børn (og voksne), og med udsalg kan man være heldigt at finde et kup

0

Annonce ♥

Mini Moda, som ligger i Kbh ved siden af Nicolai! De har et stort sortiment og så er de billige, og meget søde. De har både til piger og drenge, og stort set i alle str.

Så det vil jeg klart anbefale! Jeg købte selv sæt til 2 brudepiger, kjoler, jakker, strømpebukser og hårpynt til ca 1000,-

0