Sign in to follow this  
Followers 0
Brumle

Bridefashion

4 posts in this topic

Hej Piger,

Jeg vil nu forsøge at hoppe ud i det med at prøve brudekjole, er af en eller anden grund lidt intimideret af det. Men må jo så småt igang med det..

Tror jeg frygter en sælger som slet ikke forstår mig, eller ikke at kunne finde en kjole som er mig, fordi jeg er en str. 46-48... Men jeg må jo hoppe ud i det,

Jeg har hørt at Bride Fashion i Virum, har en kjole jeg har kigget lidt på, så jeg vil starte der - og i den forbindelse vil jeg høre om I herinde har nogen erfaringer med det sted???

Eller om I generelt har andre gode erfaringer med steder i KBH/Sjælland?? Steder hvor de er flinke og rare, og hvor der også er kjoler til min str...

Jeg håber at høre fra jer... Føler mig ikke helt tryg i det her, og ku godt bruge lidt opmuntring og gode råd til at dette :o)

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har de varmeste anbefalinger til Bridefashion i Virum. Min veninde anbefalede mig stedet og hun var med mig derude. De er super søde, dygtige og ærlige og det var virkelig en rigtig god oplevelse at købe kjole hos dem.

Min veninde har købt konfirmationskjoler til hendes tre piger der og har til vores bryllup også købt en selskabskjole der. Så absolut kun ros herfra. :-)

Kh MS73

0

Jeg har selv prøvet brudekjole i bride fashion og jeg er sikker på de kan hjælpe dig. Jeg havde en fantastisk oplevelse med at prøve deres fantastiske kjoler. Dog syntes jeg sælgeren var en smule pågående med at få mig til at købe kjolen med det samme og det, kombineret med den forholdsvis høje pris fik mig til at bakke ud. Når man skal betale 10.000 kr. + tilretning, skørt, slør og sko, vil man måske gerne lige gå hjem og tænke over det uanset om kjolen virker perfekt når man står i butikken.

0

Annonce ♥