cschutt

Flere forlovere?

6 posts in this topic

Kan man det?

Min kommende mand vil gerne have sin bedste kammerat og hans far til at være der og man kan jo i USA, men gør og kan man det herhjemme? Synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet :)

0

Annonce ♥

Tja, jeg ved ikke hvad "man" gør, men vi regner også med at have to forlovere, både min og hans lillebror. (Og så har jeg fire voksne brudepiger.)

Jeg er af den overbevisning at man kan hvad man vil - det er jo ens eget bryllup! - så længe man naturligvis kan få det til at fungere og/eller få folk med på den :)

0

Min H2B har også to -hans brødre :)

Hvis man gerne vil have flere, så er det da bare at gøre det :) så kan de deles om forlover-ansvaret.

0

Enig. Jeg mindes aldrig at have oplevet det men I kan gøre ligesom I vil på det punkt vil jeg mene. De skal så måske lige snakke sammen og koordinere lidt for der er jo tradition for at forloveren holder tale hvor det for brudepigerne er individuelt men når det er far og søn kunne man jo forestile sig at de ville gå sammen om det og skulle begge holde en tale ja så er det vel også ok..

0

Annonce ♥

Kan man det?

Min kommende mand vil gerne have sin bedste kammerat og hans far til at være der og man kan jo i USA, men gør og kan man det herhjemme? Synes ikke jeg kan finde noget om det på nettet :)

Min mand havde 2 forlovere, det var godt nok 2 kammerater, men det var overhovedet ikke noget problem - vi snakkede bare med præsten om det og hun sagde at det ikke var noget problem :)

0

Vores præst sagde, at det var ok at have en forlover samt far siddende ved alteret sammen med min mand

0