Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Jeg dumpede desværre :( Agh.. laver bare den dummeste fejl, så er bare så sur på mig selv. Men heldigvis så laver jeg aldrig den fejl mere! Håber bare jeg kan nå at få en ny tid snart, så jeg kan afslutte det her projekt.

Øv, det er jeg ked af at høre. Hvilken fejl lavede du? Hvis jeg må spørge

Det var et venstresving i et kryds, hvor jeg kører for tidligt ud uden at have fuldt overblik. Ej men det er simpelthen så dumt fordi jeg godt ved det og så er det i slutningen af køreprøven. :pokey: Jeg består næsten gang!

Ej altså, nu sad jeg ellers i bilen og tænkte på dig, sendte god karma og alting.. Øv også, men så er du da forberedt på det næste gang.

Hehe hvor er du sød. Jeg synes det er rigtig irriterende, men jeg kan jo heldigvis prøve igen. Håber bare snart min kære Dennis ringer eller skriver, kunne virkelig godt bruge han lige nu.

Synes altså det er unfair først at rose dig, for så at dumpe dig i næste øjeblik :pokey: det kan man da kalde en vægelsindet køresagkyndig.

Kan godt forstå du mangler din Dennis! Håber for dig at han snart ringer :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor irriterende... Køreprøver er det dummeste i verden, nogle gange tror jeg bare de dumper folk for at tjene flere penge!! ØV!!

Krydser fingre for at du mod alle odds får en ny tid inden Dennis kommer hjem... :hug:

0

Del dette indlæg

Ferie er det bedste

Sidder lige nu på de canadiske øver, men har gjort nogle rigtig gode bryllupskup som jeg lige bliver nødt til at dele :-)

jeg har været så heldig at få, fat i mini kageservietter, så jeg kan lave fine drinks parasoller til brylluppet, har fået mini cupcakes forme, mini konvolutter til gæstebogen og enkelt pakket tandstikker alt til under en euro pr. Styk., fantastisk - elsker at spare penge :-)

glæder mig en lille smule til at komme hjem til endnu et nyt diy projekt, en af de sidste inden Dennis kommer hjem om kun 8 dags, Yeah.

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke noget øv med kørekortet, men godt du kan nyde noget ferie og endda spare penge på bryllupsting :thumbsupsmileyanim:

Ja synes også det er rigtig træls med kørekortet, men min H2B kan heldigvis hjælpe mig inden næste gang jeg forsøger mig :cheerleader3:

Super dejligt at spare så mange penge på bryllupsting og så er det også bare hyggeligt at kigge efter især i nye forretninger :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DIY Drinksparasoller

Min første drinksparasol og jeg synes bare den er så fin. Det er lavet af en hvid mini Dolly, en cirkel af lyserødt karton for at forstærke og en cocktailpind. Meget enkelt og helt vildt sødt :heart:

Nu har jeg fået lavet alle 30 stykker og fået dem på cocktailpind, dejligt med endnu et afsluttet projekt :biggrin:

post-61018-0-42183100-1370193706_thumb.j

post-61018-0-48448700-1370269021_thumb.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Hvor er det flot alt sammen! :thumbsupsmileyanim:

Det med sugerør og paraply drink har jeg ikke selv skænket en tanke, mere fordi "vi kun" skal have vin, øl, og vand serveret hele aftenen ad libitum, og hvis folk vil have stærkere varer må de selv betale :)

Dog skal vi have velkomstdrink men der er der i forvejen jordbær i drinken (verdi, den lyserøde) så det bliver alt for meget hvis det skulle pyntes yderligere.

Men flot arbejde med dine DIY projekter! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det flot alt sammen! :thumbsupsmileyanim:

Det med sugerør og paraply drink har jeg ikke selv skænket en tanke, mere fordi "vi kun" skal have vin, øl, og vand serveret hele aftenen ad libitum, og hvis folk vil have stærkere varer må de selv betale :)

Dog skal vi have velkomstdrink men der er der i forvejen jordbær i drinken (verdi, den lyserøde) så det bliver alt for meget hvis det skulle pyntes yderligere.

Men flot arbejde med dine DIY projekter! :biggrin:

Jeg synes det er lidt hyggeligt med de små detaljer og så kan man lave dem forholdsvis hurtigt, dog vil jeg sige med sugerørne skal man ikke bruge dobbeltklæbende tape, men en stærkere form for lim f.eks. fra en limpistol. Jeg fandt ud af det lidt for sent, så da jeg lave lavet alle sammen med tape og jeg kunne se de gik op, måtte jeg lave fat i min limpistol :biggrin:

Hehe i princippet kan man jo sagtens bruge en parasol til en øl, det vil da være festligt :lol:

Og tak for rosen, det er altså dejligt endelig at afslutte nogle projekter selvom jeg stadig har laaaaang vej igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine alle dine DIY'er :)

Lang tid igen siger du..? Jeg tror snart jeg går i panik.. Føler ikke helt jeg er med, og om ikke så lang tid er det ferie, og så er der pludselig kun en måned tilbage.... Pyyyyh..

Tror vist lige jeg skal svinge pisken over mig selv den sidste tid inden ferien!

0

Del dette indlæg

Lang tid igen siger du..? Jeg tror snart jeg går i panik.. Føler ikke helt jeg er med, og om ikke så lang tid er det ferie, og så er der pludselig kun en måned tilbage.... Pyyyyh..

Tror vist lige jeg skal svinge pisken over mig selv den sidste tid inden ferien!

Hehe mener du ikke at jeg skrev lang vej igen? Synes nemlig ikke at der er særlig lang tid til og ved at de næste tre uger og hele august kommer jeg nok ikke til at lave så meget, da jeg hellere vil være sammen med Dennis. Regner med at det meste af juli måned kommer til at blive brugt på at lave kager, skal nemlig lave en del og andre spiselige ting. :biggrin: Men ja det er bare at komme i gang, så man ikke står i sidste øjeblik og stresser over det.

0

Del dette indlæg

Hehe mener du ikke at jeg skrev lang vej igen? Synes nemlig ikke at der er særlig lang tid til og ved at de næste tre uger og hele august kommer jeg nok ikke til at lave så meget, da jeg hellere vil være sammen med Dennis. Regner med at det meste af juli måned kommer til at blive brugt på at lave kager, skal nemlig lave en del og andre spiselige ting. :biggrin: Men ja det er bare at komme i gang, så man ikke står i sidste øjeblik og stresser over det.

Doh, jo det var det jeg mente 😉 der er nemlig ikke lang tid til! Med ferien midt i de sidste 3 måneder, så får tiden ben at løbe på!

Vi skal også have lavet en del kager. Både til kaffen senere, men også bryllupskage. Der bliver run på ovnen hehe, men mmmmmm, duften af nybagte kager er nu også dejlig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Doh, jo det var det jeg mente der er nemlig ikke lang tid til! Med ferien midt i de sidste 3 måneder, så får tiden ben at løbe på!

Vi skal også have lavet en del kager. Både til kaffen senere, men også bryllupskage. Der bliver run på ovnen hehe, men mmmmmm, duften af nybagte kager er nu også dejlig :)

Hehe ja har jeg det på helt samme måde. De næste tre uger kommer jeg ikke til at lave noget med bryllup at gøre også fordi jeg har en 25 og 30års fødselsdag, der skal laves nogle forskellige ting til i stedet. Men glæder mig i hvert fald også til duften af kage i lejligheden, bliver skønt.

Super fin gæstebog :cheerleader3:

Dejligt at H2B snart kommer hjem - det nu bedst når de er hjemme og ikke skal rende rundt dernede :cheerleader3:

Mange tak og nu er min skønne H2B kommet hjem og det kunne ikke være mere dejligt :heart:

Hold da op, du for da noget fra hånden.... synes alle dine ting er super fine.. især de små parasoler... :respekt:

Tusind tak. Ja der er blevet lavet DIY for alle pengene, dejligt at nogle af tingene nu er blevet færdige. Jeg er også selv helt vild med parasollerne, synes de er så søde :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille opdatering

Min dejlige H2B er endelig kommet hjem og hvor har han været savnet. Men altså jeg kan ikke helt slippe bryllupsplanlægningen og da vi snart holder fødselsdag skal der jo også laves nogle DIY projekter til det. I dag har jeg bagt en masse kager til min fars arbejde, han fylder 60 år i dag, så han ville gerne have noget lidt specielt med. Derfor er det blevet til lakrids cupcakes med chokolade/lakrids topping og pyntet med lakridskonfekt og hjemmelavet skilte. Jeg kommer nok til at uploade et billede når alle 60 stykker er færdige.

Et anden ting, der er lidt sjovt er, at min venindes veninde er caster på den kommende dokumentarserie "7 bryllupper" og har spurgt om vi ville være interesseret i at deltage i det, da hun synes vi lyder interessante. :lol: Det er altså lidt sjovt at blive "udvalgt". Vi er stadig i overvejelsesfasen og min H2B er ret afvisende overfor det. Jeg ved ikke helt hvad min holdning er til det endnu, der er jo fordele og ulemper ved det hele. Ja tænkte jeg bare ville dele tankerne med jer :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer