Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Kontakter

Bliver altså lige nødt til at dele min begejstring. Jeg har haft lidt problemer med at finde catering, synes ikke rigtig der har været det helt rigtige en en god pris. Men så i fredags var jeg til genforening med min gamle deling fra værnepligten og så taler jeg lidt om bryllup med en jeg har været i gruppe med. Så siger han lige pludselig, hvis at vi skal bruge noget mad, så må vi bare sige til, så skal han nok sammensætte noget. Han er så åbenbart medejer af et cateringfirma, hvor heldig kan man være :lol: Så glæder mig helt vildt til at se hvad det bliver til. Han kender også min H2B, da han jo var vores sergent i delingen. Så han (og de andre) syntes det var ret sjovt at vi skulle giftes 5 år senere vi var stoppet :loveshower:

Det var en kontakt.

Så i går var jeg sammen med min veninde og vi taler så om spray tan og negle, og så har hun minsandten en veninde, der kan lave det til en billig pris. Ej men jeg føler mig virkelig heldig over at have så gode kontakter :biggrin: Min veninde er åbenbart også helt vild god til at lave kager, så hun vil hjælpe mig med bryllupskagen, så den bliver PERFEKT :a1221:

Åhh hvor lækkert - Netværk betyder meget :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kontakter

Bliver altså lige nødt til at dele min begejstring. Jeg har haft lidt problemer med at finde catering, synes ikke rigtig der har været det helt rigtige en en god pris. Men så i fredags var jeg til genforening med min gamle deling fra værnepligten og så taler jeg lidt om bryllup med en jeg har været i gruppe med. Så siger han lige pludselig, hvis at vi skal bruge noget mad, så må vi bare sige til, så skal han nok sammensætte noget. Han er så åbenbart medejer af et cateringfirma, hvor heldig kan man være :lol: Så glæder mig helt vildt til at se hvad det bliver til. Han kender også min H2B, da han jo var vores sergent i delingen. Så han (og de andre) syntes det var ret sjovt at vi skulle giftes 5 år senere vi var stoppet :loveshower:

Det var en kontakt.

Så i går var jeg sammen med min veninde og vi taler så om spray tan og negle, og så har hun minsandten en veninde, der kan lave det til en billig pris. Ej men jeg føler mig virkelig heldig over at have så gode kontakter :biggrin: Min veninde er åbenbart også helt vild god til at lave kager, så hun vil hjælpe mig med bryllupskagen, så den bliver PERFEKT :a1221:

Åhh hvor lækkert - Netværk betyder meget :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ja det gør det virkelig. Synes bare det er så fedt, at jeg har så mange i min omgangskreds som vil hjælpe. :cheerleader3: Det giver også lidt ro i sindet at vide, at det er folk jeg kender som har anbefalet personerne. Jeg er bare glad :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er de flotte....

Og jeg som fesent bare opretter en begivenhed på facebook... Eh hvor er det altså flot!!!

Nu er det ikke for at rode en masse mere i det der med monogrammer - men jeg nævnte jo en herinde der laver dem så flotte med hele navne og hendes tråder taget op igen. Sender dig lige et billede. Ikke for at drille! Bare for lissom lige at runde den af ;-)

post-59524-0-16303800-1365778811.jpg

0

Del dette indlæg

Nøj hvor er de flotte....

Og jeg som fesent bare opretter en begivenhed på facebook... Eh hvor er det altså flot!!!

Nu er det ikke for at rode en masse mere i det der med monogrammer - men jeg nævnte jo en herinde der laver dem så flotte med hele navne og hendes tråder taget op igen. Sender dig lige et billede. Ikke for at drille! Bare for lissom lige at runde den af ;-)

Hvor er du sød, tusind tak :blush:

Det er lidt utroligt jeg er i så meget kontakt med min kreative side for tiden, normalt ville jeg også bare ha' sendt en stille og rolig mail. Men i år går jeg all in med fine invitationer og har også nogle idéer til oppyntningen allerede :biggrin:

Du må sende alle de monogrammer du vil, synes bare det er fedt du gider bruge tiden på det. :lol: Synes også det er rigtig flot med hele navne (og lidt sjovt at hun også hedder Henriette hehe). Lige nu er jeg faktisk lidt i tvivl om hvor jeg skal bruge monogrammet henne, synes ikke helt det passer ind nogle steder. Men det kan jo være at jeg laver det om igen, hehe, man ved aldrig med mig (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fødselsdagsinvitationer

Det er ikke så bryllupsrelevant, men min H2B og jeg skal holde 25 og 30 års fødselsdag i år og i dag er jeg blevet færdig med invitationerne :biggrin:

Det skal bare være en stille og rolig grillfest, hvor temaet er rustik BBQ

hvor er de bare flotte!! hvordan har du lavet dem?

0

Del dette indlæg

Fede invitationer! :thumbsupsmileyanim:

Taaark :lol:

Pas nu på i ikke får kanel og peber :tunge:

Vi nåede heldigvis at gifte os borgerligt sidste år, så ingen kanel og peber til os :tunge:

Fødselsdagsinvitationer

Det er ikke så bryllupsrelevant, men min H2B og jeg skal holde 25 og 30 års fødselsdag i år og i dag er jeg blevet færdig med invitationerne :biggrin:

Det skal bare være en stille og rolig grillfest, hvor temaet er rustik BBQ

hvor er de bare flotte!! hvordan har du lavet dem?

Mange tak.. Jeg har lavet dem 10x28cm og så bare leget lidt med forskellige skrifttyper og størrelser, den ene skrifttype hed vist "go to western" som jeg har hente på en af de der gratis font sider, jeg har også brugt edwardian script itc og arabac adobe (tror jeg den hed). Det tog faktisk ikke så lang tid at designe :biggrin: Så lavede jeg en lille lomme til og sætte noget tråd på og wupti så var der invitationer.

Ihh altså - du laver bare sådan nogle smukke ting :heart: suuuuper fede invitationer - man kan virkelig se temaet til festen :D

Ih du er altid så sød Miss-Rina. Elsker ros :loveshower:

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Ihh altså - du laver bare sådan nogle smukke ting :heart: suuuuper fede invitationer - man kan virkelig se temaet til festen :D

Ih du er altid så sød Miss-Rina. Elsker ros :loveshower:

Det fortjener du da også når resultaterne bliver sådan :biggrin::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej:)

Hvor er de fantastiske de invitationer :) Hvordan har du lavet dem? I hvilket program?

Håber ellers at tingene går fremad:)

Mvh

Hej :lol:

Tusind tak, det er nu dejligt at lave invitationer, så godt der kom endnu en anledning.

Jeg har lavet dem i word. Jeg har lavet en kort beskrivelse i en tidligere kommentar, men hvis du mangler noget, så må du bare spørge: "Jeg har lavet dem 10x28cm og så bare leget lidt med forskellige skrifttyper og størrelser, den ene skrifttype hed vist "go to western" som jeg har hente på en af de der gratis font sider, jeg har også brugt edwardian script itc og arabac adobe (tror jeg den hed). Det tog faktisk ikke så lang tid at designe :biggrin: Så lavede jeg en lille lomme til og sætte noget tråd på og wupti så var der invitationer."

Det går fremad og alle de store ting er ved at være på plads :cheerleader3: Fantastisk.

Hvordan går det med dig og planlægningen?

0

Del dette indlæg

Update på gæsteliste

Nu er jeg så småt begyndt at høre lidt om hvem, der har tænkt sig at komme til brylluppet. Jeg har indtil videre fået to officielle afbud, men listen med afbud vokser sig større. Hvad jeg lige kan fornemme så er der 12 derudover som vist ikke kommer og der kommer sikkert flere. Men det gør mig ingenting for det er folk som mest blev inviteret fordi vi besluttede at tage (næsten) al familie med.

Det der kan gøre mig lidt ked af det er, hvis ikke min svigermor eller svigerfar kommer, men det skal nok blive hyggeligt alligevel.

Heldigvis kommer alle vores venner, mine forældre og min søster indtil videre :bunny_4: og det er det der betyder noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bridezilla eller Perfektionist

Ved ikke helt om jeg vil kalde mig Bridezilla eller perfektionist, men går lidt og overvejer om jeg skal begynde forfra på en perlebuket med 1000 nye perler. Jeg synes nemlig tråden er en smule for tynd, så buketten fylder ikke nær så meget som jeg havde forventet. Tænker at en 0,3 mm tråd er bedre end den 0,2 mm jeg har brugt. Agh.. vil bare gerne have tingene bliver lige præcis som de er inde i mit hovedet.

0

Del dette indlæg

Synes din buket er smuk som den er... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville ikke lave den om, hvis jeg var dig, men hvis du ikke vil føle dig tilpas med den du har lavet, så må du jo igang igen. Er sikker på at ingen vil se det og tænke det du gør.... Kun at den er smuk :biggrin:

0

Del dette indlæg

Synes din buket er smuk som den er... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville ikke lave den om, hvis jeg var dig, men hvis du ikke vil føle dig tilpas med den du har lavet, så må du jo igang igen. Er sikker på at ingen vil se det og tænke det du gør.... Kun at den er smuk :biggrin:

Hvor er du sød.. og du har sikkert ret. :wink: Det er også bare mig og min perfektionisme. Ih det var også bare fordi en af mine veninder sagde at hun synes den så lille ud :( men hun er også meget negativ anlagt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer