Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

FEEEDT du har fundet kjolen.... HURRA!! og så sidder den bare fantastisk på dig.... WOW... Din Dennis bliver måløs :biggrin:

Jeg synes det første monogram er klart det pæneste af de 2 du ha lagt ind... :happy:

Og hvor er din buket altså bare blevet god, men ja vil være en god ide at få gjort noget ved bunden så den ikke hænger i noget :huh:

Hvor er du sød.. Glæder mig så meget til at se Dennis' ansigt, når han ser mig i kirken, bliver fantastisk..

Hvad synes du der er bedst ved det første "monogram" (logo)? Farven, navnene, størrelsen på ornamenterne? :biggrin: Elsker feedback, det er nogle gange lidt lettere når man hører andres meninger også..

Ja jeg må hellere have noget ved buketten især når det er blonder jeg skal have på, ville ikke være særlig fedt, hvis den blev kradset i stykker på dagen.

Jeg synes nr. 2 er for "bleg" og så kan jeg godt lide at jeres navne står på det første....

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEEEDT du har fundet kjolen.... HURRA!! og så sidder den bare fantastisk på dig.... WOW... Din Dennis bliver måløs :biggrin:

Jeg synes det første monogram er klart det pæneste af de 2 du ha lagt ind... :happy:

Og hvor er din buket altså bare blevet god, men ja vil være en god ide at få gjort noget ved bunden så den ikke hænger i noget :huh:

Hvor er du sød.. Glæder mig så meget til at se Dennis' ansigt, når han ser mig i kirken, bliver fantastisk..

Hvad synes du der er bedst ved det første "monogram" (logo)? Farven, navnene, størrelsen på ornamenterne? :biggrin: Elsker feedback, det er nogle gange lidt lettere når man hører andres meninger også..

Ja jeg må hellere have noget ved buketten især når det er blonder jeg skal have på, ville ikke være særlig fedt, hvis den blev kradset i stykker på dagen.

Jeg synes nr. 2 er for "bleg" og så kan jeg godt lide at jeres navne står på det første....

Super, det hjælper meget.. Jeg er også mest til at navnene står der i stedet for kun bogstaver. Farven tror jeg vil passe bedre ind i temaet, da den kommer på farvet papir, men nu må jeg se.. :) Ved ikke engang hvad jeg skal bruge monogrammet til endnu, men jeg kommer nok på noget :lol:

0

Del dette indlæg

Neeej, hvor er det en fin kjole :7himmel: Du ser mega godt ud i den :thumbsupsmileyanim: Har du købt den??

(men hvad sker der for fjerene på den ene??? :blink: )

Den er fra Fuhrmanns brudekjoler i Køge, den er ikke købt endnu, ville lige have et par dage til at tænke over det. Men det er bare kjolen :biggrin:

Haha og det med fjererne er fordi ejeren var i gang med at eksperimentere lidt med kjolen, men det var den eneste hun havde i en størrelse mindre. Men nej der skal ikke være fjer på hehe.. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig flot kjole :)

Du kan muligvis finde forme til minicupcakes i Søstrene Grene, der har jeg før været heldig og de var der sidst jeg besøgte butikken (ca. en måned siden) :)

Redigeret af Malene84
0

Del dette indlæg

Virkelig flot kjole :)

Du kan muligvis finde forme til minicupcakes i Søstrene Grene, der har jeg før været heldig og de var der sidst jeg besøgte butikken (ca. en måned siden) :)

Tusind tak :biggrin:

Jeg har kigget i Søsterne Grene efter formene, men de har desværre ikke nogen. Tror jeg bliver nødt til at købe dem over nettet. Så nogle i Panduro Hobby, men de kostede det hvide ud af.øjnene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker omkring bordopdækningen

Jeg ville ønske jeg kunne tegne, så jeg havde mulighed for at vise andre de tanker jeg går med omkring bordopdækningen. Jeg har tænkt at der skal være hvid dug, servietterne skal være i satin, der skal være lysestager og vaser på bordet (muligvis mercury glas) med hortensiaer i. Bordnumrerne skal have perler rundt om, favour poserne blive kaffebrune med cremefarvet satinbånd og navneskilt lavet af karton med blonde på plus at der skal være et menukort i elfenben.

Håber billedet kan vise det nogenlunde

Hold da fast, bliver helt forpustet, over alt det du har gang i ......Bare du ikke går ned med stress inden brylluppet

0

Del dette indlæg

Hvor er den kjole bare flot;)

Stort tillykke medfart have fundet den.

Tak Karina... Så fandt jeg den sørme alligevel :loveshower:/> og er ikke i tvivl..

Ja det var det vi snakkede om;) og glad for du fandt den;).

0

Del dette indlæg

Tanker omkring bordopdækningen

Jeg ville ønske jeg kunne tegne, så jeg havde mulighed for at vise andre de tanker jeg går med omkring bordopdækningen. Jeg har tænkt at der skal være hvid dug, servietterne skal være i satin, der skal være lysestager og vaser på bordet (muligvis mercury glas) med hortensiaer i. Bordnumrerne skal have perler rundt om, favour poserne blive kaffebrune med cremefarvet satinbånd og navneskilt lavet af karton med blonde på plus at der skal være et menukort i elfenben.

Håber billedet kan vise det nogenlunde

Hold da fast, bliver helt forpustet, over alt det du har gang i ......Bare du ikke går ned med stress inden brylluppet

hehe det er helt bevidst at jeg har gang i så mange projekter :-) min H2B er i Afghanistan, min søster er flyttet til Spanien og jeg holder pause fra mit studie, så jeg har masser af tid til at planlægge og lave projekter. Plus at jeg bare synes det er så hyggeligt, så gør det mest for min egen skyld :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot du har lavet det i guld ❤

Hvad fik dig til at gå væk fra at skrive hele jeres navne? Det var du tidligere ret sikker på at du bedst kunne li ikk? Vægelsind? ;-)

Tak, er også rigtig tilfreds med farven :biggrin:

Hehe ved ikke helt hvad der fik mig overbevist omkring navnene, synes bare det passer bedre til snirklerne at det er bogstaver :lol: Vægelsind, det er ikke et ord jeg er stødt på før, men efter en hurtigt googlesøgning så blev jeg lidt klogere, hehe ja er vel et lidt omskifteligt sind.

0

Del dette indlæg

Chokolade Wrapping - 120 stk.

Der står "Something Blue" med blåt på chokoladerne, men da lyset ikke er så godt, så kan man næsten ikke se det på billedet.

Jeg har lavet 36 stk. med mørk chokolade med appelsin - 18 af den ene med guld og blå prikker og 18 af den anden med små franske citater i guld og blå. Jeg kommer til at lave nogle flere, sikkert med et andet design, da der også skal være mint chokolade og neutral chokolade. Kan være jeg tager nogle bedre billeder i morgen eller til sommer, når der faktisk er noget sol :)

30. marts 2013

Så fik jeg også lavet det sidste design til chokoladerne og købt mint og neutral chokolader. Så wrapping til dem skal jeg lave på et tidspunkt. Jeg vil lave alle chokoladerne i alle tre designs og så putte skilte ud fra hver, så man ved hvad der er hvad.

31. marts 2013

Nu med nye billeder af alle 120 stk. chokolader :cheerleader3: det burde være nok til slik/kagebuffeten til recpetionen

post-61018-0-79493300-1364752544.jpg

post-61018-0-14301800-1364752552.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, du skal lave mange så! Heldigt at du hygger dig med det :wink:

Der kommer heldigvis til at være mange andre ting end kun chokoladerne, så det er kun en 72 stk. mere, så er der nok også nogen til aftenkaffen. Men det er bare så nemt at lave. Det der tager tid er designet :biggrin: når det er overstået så går det bare hurtigt

0

Del dette indlæg

De ser rigtig fine ud :) Synes du får lavet ret meget lige for tiden :)

Ih tak, er også meget godt tilfreds. Det er fordi jeg fik fjernet en visdomstand for en uge siden og det er gået helt galt :td: , så kan ikke spise ordentlig og er på penicillin og mange smertestillende. Kan ikke træne, sove eller spise, så bliver nødt til at bruge energien på noget :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer