Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Perlebuket - Status

Så er perlebuketten næsten færdig mangler kun 172 perler, så er der 1000 perler i og jeg synes den er blevet så flot, jeg er rigtig glad for jeg valgte at starte forfra med en ny wire.

Her er buketten med 800 perler, da de sætter dem i klaser af 100, er 53 af perlerne endnu ikke kommet i den endelige buket.

post-61018-0-84658600-1363337864.jpg

post-61018-0-33564400-1363338186.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perlebuket - Status

Så er perlebuketten næsten færdig mangler kun 172 perler, så er der 1000 perler i og jeg synes den er blevet så flot, jeg er rigtig glad for jeg valgte at starte forfra med en ny wire.

Her er buketten med 800 perler, da de sætter dem i klaser af 100, er 53 af perlerne endnu ikke kommet i den endelige buket.

Hold da op, hvor er den blevet stor og flot ;)

Hvad str. Ståltråd endte du egentlig med at bruge? Og hvor har du bestilt perler fra?

Min mobil driller, så jeg kan ikke gå baglæns i din tråd :(

0

Del dette indlæg

Hvor er den bare blevet fin :thumbsupsmileyanim:/>

Hvorfor var det at du valgte at starte forfra? Kan jeg ikke lige huske at have læst :fløjt:/>

Jeg havde brugt ståltråd med en tykkelse på 0,5mm og da jeg kom til nummer 500 perle kunne jeg godt se at håndtaget ville blive rigtig tykt, hvis jeg skulle op på 1000 perler, så købte i stedet en wire på 0,2mm i guld farve i stedet for grå :-)

0

Del dette indlæg

Perlebuket - Status

Hvad str. Ståltråd endte du egentlig med at bruge? Og hvor har du bestilt perler fra?

Min mobil driller, så jeg kan ikke gå baglæns i din tråd :(

Jeg er endt med en 0,2 mm messingwire, var meget i tvivl om den var tyk nok, men når der er så mange perler, så kan man sagtens understøtte håndtaget, så perlene ikke falder ned.

Jeg har købt perlerne hos www.grafical.dk og der har jeg også købt wiren (den var ikke så dyr).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perlebuket - Status

Min mobil driller, så jeg kan ikke gå baglæns i din tråd :(/>

Jeg er endt med en 0,2 mm messingwire, var meget i tvivl om den var tyk nok, men når der er så mange perler, så kan man sagtens understøtte håndtaget, så perlene ikke falder ned.

Jeg har købt perlerne hos www.grafical.dk og der har jeg også købt wiren (den var ikke så dyr).

Tak for info ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er bar så flot, hvor er du sej.. Tror også at det var rigtig godt du skiftede ståltråd, det her håndtag er meget nemmere at have i hånden.. Synes den er super romantisk :-)

Ih tak, jeg er også så tilfreds.. Den er meget lettere at have i hånden plus at perlene går ned i en naturlig bue i stedet for med ståltråd, der var den helt vild stiv (uden at det skal lyde forkert) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer