Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Ih hvor spændende med kjolerne! Jeg synes den allerførste er den bedste til dig - virkelig smuk!!

Kan du ikke sende lidt muffins til østjylland når du nu er igang? Bliver helt lækkersulten - det lyder dejligt frisk med citron :)

Der var bare et problem med den første, den var fuldstændig hvid og synes en ivory er pænere fordi jeg er så bleg :fløjt: Men hvis der ikke er andre kjoler derude, så er nummer 1 helt sikkert en mulighed, følte mig i hvert fald som en prinsesse.

Jo bare jeg lige kunne sende nogle med express-post, så du kunne have dem i løbet af nul komma fem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med kjoleprøvning :) Er enig i at den første og 3. sidste er virkelig flotte til dig :)

Lyder som nogle rigtig lækre cupcakes :) Håber de kan holde til turen til afghanistan.. Han kan da kun blive glad for at få sådan en pakke :)

Din perlebuket er godt nok ved at være flot :thumbsupsmileyanim: Tror ikke jeg ville have tålmodighed til at lave alle de perler :)

0

Del dette indlæg

Hold nu op nogle flotte kjoler! :happy::thumbsupsmileyanim: ...

Kan godt forstå du er vild med nr. 1 - den er også rigtig smuk :) Den pæneste af dem du har prøvet, efter min mening.

De er alle smukke men nr. 1 er bare lidt en tand smukkere :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor spændende med kjolerne! Jeg synes den allerførste er den bedste til dig - virkelig smuk!!

Kan du ikke sende lidt muffins til østjylland når du nu er igang? Bliver helt lækkersulten - det lyder dejligt frisk med citron :)

Der var bare et problem med den første, den var fuldstændig hvid og synes en ivory er pænere fordi jeg er så bleg :fløjt: Men hvis der ikke er andre kjoler derude, så er nummer 1 helt sikkert en mulighed, følte mig i hvert fald som en prinsesse.

Jo bare jeg lige kunne sende nogle med express-post, så du kunne have dem i løbet af nul komma fem

Jeg kan helt klart følge dig mht. farven. Jeg har det på samme måde :fløjt: er også lidt bange for at komme til at ligne en konfirmand med en helt hvid kjole.. :blink:

Det ser godt ud med perlerne! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Spændende med kjoleprøvning :) Er enig i at den første og 3. sidste er virkelig flotte til dig :)

Lyder som nogle rigtig lækre cupcakes :) Håber de kan holde til turen til afghanistan.. Han kan da kun blive glad for at få sådan en pakke :)

Din perlebuket er godt nok ved at være flot :thumbsupsmileyanim: Tror ikke jeg ville have tålmodighed til at lave alle de perler :)

Heh jeg håber godt nok også de kan holde sig ellers så må han vente til han kommer hjem på leave, men håber det går :biggrin:

Der er også rigtig rigtig mange perler, men jeg laver ca 100 pr. gang jeg klipper tråd osv., så går det faktisk ret hurtigt og kan jo sidde og se en film imens :thumbsupsmileyanim: Jeg er rigtig godt tilfreds med den og har bare lyst til at lave endnu mere, så tror ikke der går mere end et par dage, så er den færdig.

0

Del dette indlæg

Hold nu op nogle flotte kjoler! :happy::thumbsupsmileyanim: ...

Kan godt forstå du er vild med nr. 1 - den er også rigtig smuk :) Den pæneste af dem du har prøvet, efter min mening.

De er alle smukke men nr. 1 er bare lidt en tand smukkere :biggrin:

Jeg kunne ikke være mere enig :a1221: . Er faktisk lidt ked af at jeg ikke lige fik den prøvet igen inden jeg tog hjem for har prøvet så mange kjoler efter den. Men synes det er rigtig positivt at jeg har en kjole til 4100 kr som jeg rigtig godt kan lide, så kan jeg sammenligne de meget dyrere kjoler med den :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nummer 1 er rigtig flot og heldigvis kan Holmens Kirke jo godt klare et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt slæb :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Ja det kan den i hvert fald, fantastisk kirke. Der skal helst være noget langt, om så det bliver slæb eller slør, det finder jeg ud af, måske begge dele :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg kan helt klart følge dig mht. farven. Jeg har det på samme måde :fløjt: er også lidt bange for at komme til at ligne en konfirmand med en helt hvid kjole.. :blink:

Det ser godt ud med perlerne! :cheerleader3:

Ja nemlig jeg kan meget bedre li' noget i en tand varmere i farven, især når jeg er meget hvid i huden.

Jeg ELSKER perler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kjoleprøvning i morgen

Så skal jeg prøve flere kjoler i morgen både hos House of Brides i København og Lilly, glæder mig. Regner ikke med at købe noget, men tænker at jeg kan prøve en masse kjoler og finder jeg KJOLEN, så kan jeg håbe på den kommer på tilbud på et tidspunkt.

Tror også det er meget godt lige at få humøret op igen, har savnet min H2B frygtelig meget de sidste par dage. Kan slet ikke være glad, når jeg tænker på at der stadig er over 100 dage til jeg skal se ham. Jeg har fødselsdag på tirsdag, men føler slet ikke at jeg har lyst til at fejre den, når jeg hverken har min søster eller H2B. Godt den bare skal bruges på første dag til kørekort.

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Kæmpe krammer til dig. Det er nogle hårde dage ind imellem.. Jeg savner også min Dennis helt forfærdeligt de her dage.

Så får du også en kæmpe krammer herfra :bearhug: . Det er rigtig hårdt at undvære sin Dennis, synes godt tiden kan gå lidt hurtigere. Det er også bare så underligt ikke at snakke så meget sammen..

0

Del dette indlæg

:bearhug: Uh, det lyder altså også hårdt - kan virkelig godt forstå du savner din H2B!!

Din perlebuket er godt nok fin!! Glæder mig til at høre om din kjoleprøvning i dag :biggrin:

Tusind tak, jeg er oppe på 625 perler nu, så det er ikke langt igen. Jeg skal afsted kl. 11, så der er ikke lang tid til. Håber jeg finder noget godt, og krydser fingre for at jeg ikke falder for en kjole til alt for mange penge :biggrin: Hvis man må tage billeder, så gør jeg det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW den er godt nok flot din perlebuket.... :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at hører om din kjole prøvning.. så spændende..

Tusind tak, den er meget pænere i virkeligheden. Håber jeg kan få taget nogle ordentlige billeder, når jeg snart er færdig :loveshower:

Glæder mig også meget til kjoleprøvingerne, der kommer update når jeg kommer hjem igen.

0

Del dette indlæg

60 års fødselsdagsinvitation

Så blev jeg færdig med invitationer til mine forældres 60 års fødselsdag. Er meget godt tilfreds, når der ikke lagt særlig meget arbejde eller penge i dem.

Omkostninger ca 3 kr. pr. invitation

post-61018-0-80459400-1361439872.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Så blev jeg færdig med invitationer til mine forældres 60 års fødselsdag. Er meget godt tilfreds, når der ikke lagt særlig meget arbejde eller penge i dem.

Sikke fine invitationer :thumbsupsmileyanim: har du ikke brugt Mette Holm's som skabelon?

0

Del dette indlæg

De er da blevet mega flotte :o:thumbsupsmileyanim: Sikke en god datter du er :a1221::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fine invitationer :thumbsupsmileyanim: har du ikke brugt Mette Holm's som skabelon?

Jo det er lige præcis det jeg har :biggrin: Derfor det ikke tog mange timer, så var de færdige

0

Del dette indlæg

De er da blevet mega flotte :o:thumbsupsmileyanim: Sikke en god datter du er :a1221::)

Hehe tak tak.. Tror også mine forældre sætter meget pris på det og jeg gør det gerne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kjoleprøvning II Lilly og House of Brides

Så er 2. kjoleprøvning overstået og må indrømme at jeg er en smule forvirret, for den stil jeg havde regnet med min kjole skulle være i, synes jeg ikke helt passer til mig. Synes også det er lidt underligt det der med at kunne mærke om man har fundet kjolen, for har haft rigtig mange flotte på, men der er ingen jeg har tænkt WOW det er MIN kjole. Der var en jeg synes var rigtig flot fra House of Brides, men 13.000 kr. for en kjole er liiidt mere end jeg vil give.

Jeg var i Lilly bagefter og fandt også nogle rigtig smukke kjoler, tror lige jeg skal summe lidt over det hele, men skal helt sikkert ud og prøve noget mere.

Man måtte ikke tage billeder i HOB, så har i stedet bare indsat et modelbillede af den kjole, jeg syntes var ret fin (hvis bare den havde kostet noget mindre). Jeg tror i hvert fald det var den, agh... kan ikke huske andet end den var ren blonde (red. så fandt jeg den rigtige kjole)

Ja nu gider den self. ikke at sætte den i den rigtige rækkefølge, men nu er der numre på, det gør det lidt lettere

post-61018-0-75890600-1361468058.jpg

post-61018-0-10776900-1361468072.jpg

post-61018-0-32512300-1361468111.jpg

post-61018-0-13060300-1361468118.jpg

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Kjole 3 og 5 -HABA-HABA! :fløjt: Jeg er slet ikke vild med kjole 3, jeg synes du ser gravid ud..

Kjole 5 og 6 er klart mine favoritter. Man kan ikke helt se det, men der er blonder på 6'eren. Synes bare de sidder så meget pænere end de andre. Nummer 4 er kommer 5 bare med en blonde-ting over. Tror lige jeg sætter numre på billederne, det er vist lidt nemmere at finde ud af så, heh.

Hmm.. er det meningen du har skrevet nummer kjole 3 to gang? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer