Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Ikke inviteret

Jeg har lige brug for nogle meninger udefra. Snakkede med min H2B i går og hans eks-kæreste havde skrevet til ham tillykke med hans far. Det er så åbenbart fordi hans far skal giftes i starten af marts med min nye (mande) kæreste, det er også fint nok, men jeg er ikke blevet inviteret til brylluppet. Hvilket egentlig også var okay, jeg bor trods alt på Sjælland og min H2B er jo i Afghanistan, men men men min H2B's eks kæreste er blevet inviteret, hun bor på Sjælland... WHAT siger jeg bare!!! Hvordan kan han invitere hende og så ikke invitere mig?! Især når jeg står og har måske har 20 mennesker, der ikke kommer til brylluppet, fordi hans og hans kæreste er inviteret. Jeg er så skuffet og lidt ked af det.. Hvordan skal jeg tage det? :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et romantisk tema og hold nu op hvor er du bare vildt kreativ og smadder dygtig :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det et dejligt billede af jer på jeres første bryllups dag :heart:

Men hensyn til Din Svigerfars bryllup... Det lyder ikke til du er specielt tæt med ham? Det har din kærestes Eks. måske været..??

Skal din H2B med? Så vidt jeg har forstået skal han ikke da han er udsendt?

Hvis jeg har forstået ovenstående rigtigt synes jeg måske det er fair nok... skulle din H2B med og du ikke var inviteret havde det været en anden sag synes jeg..

0

Del dette indlæg

Sikke et romantisk tema og hold nu op hvor er du bare vildt kreativ og smadder dygtig :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det et dejligt billede af jer på jeres første bryllups dag :heart:

Men hensyn til Din Svigerfars bryllup... Det lyder ikke til du er specielt tæt med ham? Det har din kærestes Eks. måske været..??

Skal din H2B med? Så vidt jeg har forstået skal han ikke da han er udsendt?

Hvis jeg har forstået ovenstående rigtigt synes jeg måske det er fair nok... skulle din H2B med og du ikke var inviteret havde det været en anden sag synes jeg..

Tusind tak :biggrin: prøver på at være kreativ i hvert fald, ikke noget jeg har gjort mig så meget i tidligere.

Du har helt ret i at jeg slet ikke er særlig knyttet til min svigerfar og hvad jeg kan forstå så har min H2B's eks snakket meget med ham efter han er "sprunget ud" og nej min H2B skal ikke med, så det er helt rigtig forstået :)

Men ja du har helt ret, det er self. ikke mit bryllup, men føler mig bare som en virkelig dårlig svigerdatter, når han vælger eks'en frem for mig. Synes det er dejligt at du er så ærlig og måske skal jeg ikke lægge så meget i det, når vi jo ikke snakker sammen.

0

Del dette indlæg

Altså jeg ville nok føle mig rimelig vraget i din situation... :blink:

Det er altid svært at sætte sig ind i andres familieforhold, men DE er inviteret til jeres bryllup - endda på trods af en helvedes masse drama... Så jeg synes den er rimelig streng... Især hvis en eks-kæreste bliver inviteret... WHAT??!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altid svært at sætte sig ind i andres familieforhold, men DE er inviteret til jeres bryllup - endda på trods af en helvedes masse drama... Så jeg synes den er rimelig streng... Især hvis en eks-kæreste bliver inviteret... WHAT??!!

Præcis sådan jeg har det! Føler mig virkelig ikke god nok. Selvom vi ikke snakker så meget sammen, så er jeg trods alt gift med hans søn og skal giftes igen til sommer, hvor du jo så fint selv skriver, at de er inviteret, så det er jo ikke fordi jeg er en tilfældig kæreste han ikke kender. :( det gør sgu lidt ondt, det er jo kommende børns farfar og mand, så når børnene spørger ind til deres bryllup, kan jeg sige spørgs far eks i stedet, hun var med, hmm..

0

Del dette indlæg

Præcis sådan jeg har det! Føler mig virkelig ikke god nok. Selvom vi ikke snakker så meget sammen, så er jeg trods alt gift med hans søn og skal giftes igen til sommer, hvor du jo så fint selv skriver, at de er inviteret, så det er jo ikke fordi jeg er en tilfældig kæreste han ikke kender. :( det gør sgu lidt ondt, det er jo kommende børns farfar og mand, så når børnene spørger ind til deres bryllup, kan jeg sige spørgs far eks i stedet, hun var med, hmm..

Altså jeg skal jo ikke være med til at piske en stemning op, men jeg forstår dig virkelig godt... :hug:

Har du talt med din mand om det endnu..? Både om at du ikke er inviteret, og at hans eks er...........

0

Del dette indlæg

Ja der er vi selvfølgelig så forskellige.. :wink:

Jeg kom til at tænke på om det kan være en forglemmelse fra din svigerfars side, når nu din hubby ikke skal med..?

Ville du overhovedet føle dig tilpas til festen hvis du skulle med?

0

Del dette indlæg

Altså jeg skal jo ikke være med til at piske en stemning op, men jeg forstår dig virkelig godt... :hug:

Har du talt med din mand om det endnu..? Både om at du ikke er inviteret, og at hans eks er...........

Jeg ville nok også føle mig rimlig vraget :blink:

Da min H2B bar udsendt blev jeg heller ikke inviteret med til nogle familie arrangementer og må indrømme jeg følte mig ret vraget på det tidspunkt..

Set i bakspejlet så havde vi ikke været sammen så lang tid på det tidspunkt så havde ikke et tæt forhold til svigerfamilien.. Derudover bor vi på sjælland og de bor i sønderjylland :wink: (men det ville da have varmet at blive spurgt selvom jeg nok ikke var kommet)

Men synes altså det er lidt mærkeligt at de inviterer ekskæresten med og ikke dig når i er gift og de skal med til jeres bryllup..

Du får lige en krammer herfra :bearhug:

Synes også du skal snakke med din mand om det næste gang du kan komme til det, hvis du ikke allerede har gjort det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der er vi selvfølgelig så forskellige.. :wink:

Jeg kom til at tænke på om det kan være en forglemmelse fra din svigerfars side, når nu din hubby ikke skal med..?

Ville du overhovedet føle dig tilpas til festen hvis du skulle med?

Det kan godt være det er en forglemmelse ved ikke om det er bedre end at han ikke bevidst invitererede mig :rolleyes:

Ved ikke om jeg ville føle mig tilpas, men tænker at jeg i hvert fald gerne ville have haft muligheden for at skulle overveje det.

0

Del dette indlæg

Du pisker slet ikke en stemning op, det er jo præcis sådan jeg har det :hug:

Nej har ikke snakket med min H2B endnu, tror lige jeg ville have lidt input fra bryllupsklar først :) Men tænker jeg nok skal i hvert fald lige sige det til ham, vil bare heller ikke give ham for meget at tænke på, han kan jo ikke rigtig gøre så meget.

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok også føle mig rimlig vraget :blink:

Da min H2B bar udsendt blev jeg heller ikke inviteret med til nogle familie arrangementer og må indrømme jeg følte mig ret vraget på det tidspunkt..

Set i bakspejlet så havde vi ikke været sammen så lang tid på det tidspunkt så havde ikke et tæt forhold til svigerfamilien.. Derudover bor vi på sjælland og de bor i sønderjylland :wink: (men det ville da have varmet at blive spurgt selvom jeg nok ikke var kommet)

Men synes altså det er lidt mærkeligt at de inviterer ekskæresten med og ikke dig når i er gift og de skal med til jeres bryllup..

Du får lige en krammer herfra :bearhug:

Synes også du skal snakke med din mand om det næste gang du kan komme til det, hvis du ikke allerede har gjort det :)

Ja det kunne være rigtig dejligt at være spurgt især fordi det ikke virker til at være et lille intimt bryllup, men derimod med eks'er og ikke tæt familie fra Sjælland. Føler mig bare lidt glemt... :(

Tusind tak for krammeren :bearhug:

Ja jeg må snakke med H2B om det og så også sige at jeg forventer ikke han skal gøre noget, han har nok at se til med at koordinere mellem hans mor og far i forevejen.

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå, at du føler dig vraget, især, når det giver så meget bøvl at have inviteret svigerfar med kæreste til jeres velsignelse.

Men hvis du nu taler med din H2B om det og han så taler med sin far om det og efterfølgende får du en invitation til svigerfars bryllup, hvordan vil du så have det med det?

Jeg tror, at jeg ville have det, som om jeg blev budt med af medlidenhed og dét ville jeg heller ikke have det godt med...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at du føler dig vraget, især, når det giver så meget bøvl at have inviteret svigerfar med kæreste til jeres velsignelse.

Men hvis du nu taler med din H2B om det og han så taler med sin far om det og efterfølgende får du en invitation til svigerfars bryllup, hvordan vil du så have det med det?

Jeg tror, at jeg ville have det, som om jeg blev budt med af medlidenhed og dét ville jeg heller ikke have det godt med...

Jeg ville have det helt på samme måde. Det er nok en pigeting, men ville jo bare gerne være inviteret fordi de ville se mig, gider ikke komme bare fordi jeg "brokker mig" sådan er jeg slet ikke. Må nok bare acceptere at jeg ikke er inviteret, men uh.. hvor det irriterer mig at H2B's eks skal med. Nok også lidt at gøre med, at jeg stadig skal høre om deres tidligere forhold og hende (fordi de allesammen stadig snakker med hende), når vi ser hans familie, er lidt træt af at føle mig som den "nye" selvom mig og H2B har været længere sammen end de var.

0

Del dette indlæg

Jeg ville have det helt på samme måde. Det er nok en pigeting, men ville jo bare gerne være inviteret fordi de ville se mig, gider ikke komme bare fordi jeg "brokker mig" sådan er jeg slet ikke. Må nok bare acceptere at jeg ikke er inviteret, men uh.. hvor det irriterer mig at H2B's eks skal med. Nok også lidt at gøre med, at jeg stadig skal høre om deres tidligere forhold og hende (fordi de allesammen stadig snakker med hende), når vi ser hans familie, er lidt træt af at føle mig som den "nye" selvom mig og H2B har været længere sammen end de var.

Ja, det kan jeg godt forstå. Det er nok ikke så meget det med at være blevet vraget, men mere det at eksen skal med, ik´? :bearhug:

Og kan de da så ikke se at glemme eksen :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kan jeg godt forstå. Det er nok ikke så meget det med at være blevet vraget, men mere det at eksen skal med, ik´? :bearhug:

Og kan de da så ikke se at glemme eksen :shooter:

Ja det er helt sikkert det med eks'en som irriterer mig mest, hvis det bare havde været et lille bryllup, så var det jo helt fair at jeg ikke var inviteret, men hun hører da ikke til inderkredsen af familien.

Jeg tror sgu altså at jeg slipper af med at høre om hende, selv juleaften snakkede de om hende. :o Hvis så hende og min H2B var rigtig gode venner og snakkede ofte, så var det noget andet, men min H2B snakker aldrig med hende (hans valg). Og self. så ææælsker min H2B's storesøster hende hvorimod hun hader mig :blink: heh der ligger vist lidt mere bag ved "ikke at blive inviteret" end jeg lige havde regnet med, altid godt lige at få det på plads..

0

Del dette indlæg

Kan altså også godt forstå at du synes det er træls :bearhug:

Synes det er én ting, at du ikke er inviteret - det er lidt underligt, men ok, hvis I slet ikke kender hinanden særlig godt, at din H2B ikke er hjemme osv.

MEN AT HAN SÅ INVITERER EKS'EN?????!!!! Dét er sgu da bare dårlig opdragelse! Forældre skal bare 100 % acceptere når deres børn har fundet en ny, og lad være med at hænge fast i ekskæresten! Dét er i hvert fald min mening. Det kan godt at være at de var meget tætte, men det stopper altså, når ens søn finder en ny kæreste.

Der er jo ikke nogen grund til at lave en scene ud af det, og kan godt forstå hvis du alligevel ikke ville være tilpas over at skulle komme selv - men synes helt klart du har ret i at være dybt forundret over, at eks'en er inviteret og du ikke er :hug: Og synes da klart du skal snakke stille og roligt med din H2B om det :)

0

Del dette indlæg

Kan altså også godt forstå at du synes det er træls :bearhug:

Synes det er én ting, at du ikke er inviteret - det er lidt underligt, men ok, hvis I slet ikke kender hinanden særlig godt, at din H2B ikke er hjemme osv.

MEN AT HAN SÅ INVITERER EKS'EN?????!!!! Dét er sgu da bare dårlig opdragelse! Forældre skal bare 100 % acceptere når deres børn har fundet en ny, og lad være med at hænge fast i ekskæresten! Dét er i hvert fald min mening. Det kan godt at være at de var meget tætte, men det stopper altså, når ens søn finder en ny kæreste.

Der er jo ikke nogen grund til at lave en scene ud af det, og kan godt forstå hvis du alligevel ikke ville være tilpas over at skulle komme selv - men synes helt klart du har ret i at være dybt forundret over, at eks'en er inviteret og du ikke er :hug: Og synes da klart du skal snakke stille og roligt med din H2B om det :)

Årh det er bare så dejligt at høre at det ikke er mig, der er blevet helt skør. :kiss: Det er helt klart det der eks-noget, der irriterer mig årh.. den svigerfamilie altså, det er lidt utroligt min H2B er blevet så "normal".

Jeg håber min H2B ringer i aften, så kan jeg i hvert fald lige sige det stille og roligt. Kan også være han har en super god forklaring på, hvorfor eksen er inviteret.

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det er underligt du ikke er inviteret med. Og så er det jo nemt at sige når man ikke selv står i situationen, men hvis de nu virkelig snakker meget sammen og sådan, så synes jeg det er ok at eks'en er inviteret med. Hun er vel så nærmest inviteret med som en ven der "tilfældigvis" også er din h2bs eks. Kan godt se det må være anstrengende og sådan at der altid bliver talt om hende dog. Og synes stadig det er underligt ikke at invitere dig med under alle omstændigheder, eks eller ej.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det er underligt du ikke er inviteret med. Og så er det jo nemt at sige når man ikke selv står i situationen, men hvis de nu virkelig snakker meget sammen og sådan, så synes jeg det er ok at eks'en er inviteret med. Hun er vel så nærmest inviteret med som en ven der "tilfældigvis" også er din h2bs eks. Kan godt se det må være anstrengende og sådan at der altid bliver talt om hende dog. Og synes stadig det er underligt ikke at invitere dig med under alle omstændigheder, eks eller ej.

/Josephine

Synes også det er lidt underligt ikke at have fået en invitation eller bare en "vi ved godt, der er langt, men hvis du har lyst vil vi gerne se dig". Min svigerfar har ikke engang sagt til min H2B at han skulle giftes, det var gennem eks'en at han fik det at vide og så senere hans lillesøster.

0

Del dette indlæg

Hold da op - og mig der troede at mine familierelationer var af H til..

Synes det er noget suspekt ikke at invitere dig. Ikke for at snage, men har i et anstrengt forhold? Det kunne måske forklare noget af det, og så alligevel ikke, når de nu er inviteret med til jeres bryllup.

Det skulle være underligt at han har glemt at invitere dig, for helt ærligt - når man først går i bryllups-mode, så er der næsten intet der kan stoppe en igen med at tænke på alting bryllupsrelateret, og dermed også gæstelisten.

Og åhh de eks'er :pokey: - der er altså en grund til at de er eks'er! Men det glemmer familie/venner nogle gange. De tænker på hvordan de selv har det med vedkommende, og så pyt med hvordan det nye vedhæng og ikke mindst datter/sønnen har det med at eks'erne altid skal bringes på banen.

Sender lige et :bearhug: og lidt :heart: din vej.

0

Del dette indlæg

Hold da op - og mig der troede at mine familierelationer var af H til..

Synes det er noget suspekt ikke at invitere dig. Ikke for at snage, men har i et anstrengt forhold? Det kunne måske forklare noget af det, og så alligevel ikke, når de nu er inviteret med til jeres bryllup.

Det skulle være underligt at han har glemt at invitere dig, for helt ærligt - når man først går i bryllups-mode, så er der næsten intet der kan stoppe en igen med at tænke på alting bryllupsrelateret, og dermed også gæstelisten.

Og åhh de eks'er :pokey: - der er altså en grund til at de er eks'er! Men det glemmer familie/venner nogle gange. De tænker på hvordan de selv har det med vedkommende, og så pyt med hvordan det nye vedhæng og ikke mindst datter/sønnen har det med at eks'erne altid skal bringes på banen.

Sender lige et :bearhug: og lidt :heart: din vej.

Heh... ja min H2B's familie er et helt kapitel for sig... Og har kun fortalt en tiende del af hvad der foregår i den familie på begge sider.

Du snager slet ikke.. Nej vi har slet ikke et anstrengt forhold, vi er meget forskellige og vi deler ikke de samme synspunkter, men vi snakker da sammen, når vi ses og både H2B og jeg har været meget forstående overfor hans nye kæreste.

Ja ved ikke helt, hvorfor jeg er blevet valgt fra/glemt.. Jeg kan ikke engang snakke med min H2B om det for han har slet ikke skrevet eller ringet i dag :( øv øv...

Jeg tror slet ikke hans familie ved, hvor meget det egentlig rør mig, at de stadig snakker om/med hans eks. Mest fordi jeg lige fra starten bare har smilt hver gang, men som årene går så er jeg altså blevet lidt træt af det. Nævnte det faktisk for min H2B for nogle år siden og han kunne godt forstå det, hvis bare også hans familie kunne forstå det.

Hvis du læser vores "første møde" på side 1, så er eks'en hende min H2B havde, da vi mødte hinanden og de første 5 måneder måtte jeg leve med at han boede sammen med hende.. Nu vil jeg bare gerne slippe hende og have min svigerfamilie for mig selv.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer