Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Tak for i går :) Undrer mig lidt over at du ikke kan komme ind på den etsy sælgers side.. Har lige prøvet og hos mig virker det fint :blink:

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg endelig igennem din tråd;)

Sikke mange fine ideer du har, og er sikker på du har fundet stilen. Jeg er vil med farve kombinationerne og synes ikke den brune farve ikke passer sammen med de andre ting, men det er lidt svært at se farverne ordentlig på billederne.

Ang kjolerne så kan jeg sagtens se hvad du mente igår. Men jeg er sikker på at du nok skal finde en.

Ikke mindst tak for igår;)

Hehe ja den er ved at være lidt lang min tråd :biggrin: Alle ideerne fylder jo... Jeg må indrømme at jeg også bliver mere og mere vild med den brune farve, især hvis jeg lige får den opbrudt af noget mere blonde.

Håber også snart jeg finder KJOLEN, den må være derude et sted. Der er i hvert fald ingen af dem jeg har prøvet, som jeg har tænkt efterfølgende at det er kjolen, så det må jo betyde at ingen af dem er den.

Synes det var rigtig hyggeligt i går, så selv tak for en hyggelig aften. Jeg var først hjemme sent i nat og kan da også mærke håret trykker lidt i dag. :blink:

Gik håndbolden godt i dag?

0

Del dette indlæg

Tak for i går :) Undrer mig lidt over at du ikke kan komme ind på den etsy sælgers side.. Har lige prøvet og hos mig virker det fint :blink:

Ja selv tak, det var kanon hyggeligt. Kom du godt hjem? Det passede perfekt med både bus og tog hos mig, så var hjemme på en halv time.

Lyder super hvis sælgerens side er kommet op igen, det må jeg fluks ind og kontrollere. Er nemlig stadig helt vild med dine øreringe, så kan godt være jeg laver en efteraber :a1221:

0

Del dette indlæg

Ja selv tak, det var kanon hyggeligt. Kom du godt hjem? Det passede perfekt med både bus og tog hos mig, så var hjemme på en halv time.

Lyder super hvis sælgerens side er kommet op igen, det må jeg fluks ind og kontrollere. Er nemlig stadig helt vild med dine øreringe, så kan godt være jeg laver en efteraber :a1221:

Yeah siden virker igen!!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super det passede :) Jeg kom også godt hjem, men var ret tæt på at køre en ned der lige synes han skulle vade ud foran mig på cykelstien :pokey:

Du er velkommen til at efterabe :wink:

0

Del dette indlæg

Super det passede :) Jeg kom også godt hjem, men var ret tæt på at køre en ned der lige synes han skulle vade ud foran mig på cykelstien :pokey:

Hader når folk ikke ser sig for :shooter: godt der ikke skete noget..

Kan være jeg skal se og bestille de øreringe :a1221: så smukke

0

Del dette indlæg

Hader når folk ikke ser sig for :shooter: godt der ikke skete noget..

Kan være jeg skal se og bestille de øreringe :a1221: så smukke

Det et vildt irriterende :shooter: Men nåede heldigvis lige at dreje så der ikke skete nogen med nogen af os..

Det er de :) Men det haster heldigvis ikke så meget hvis du gerne vil vente til du har fundet kjolen :)

0

Del dette indlæg

Sidste dag i mit 24 årige liv

Så er det i morgen jeg fylder 25 år, men må indrømme at jeg føler ikke den samme begrejstning for min fødselsdag som jeg plejer. Det er nu 4 uger siden at min H2B tog afsted og det kan da også begyndt at kunne mærkes. Ved ikke om det er positivt men for ham er tiden gået så hurtigt at han næsten ikke har lagt mærke til at han er væk. Det er vel i og for sig meget godt, men alligevel også lidt skræmmende at han ikke savner mig mere.

Synes det er så underligt det hele og tankerne har da også været lidt på fremtiden i dag f.eks. brudekjolen, er sgu lidt i tvivl om jeg når at finde en og et eller andet sted synes jeg heller ikke brylluppet virker så realistist for tiden, når jeg ikke engang snakker med min H2B eller rettere han ringer, når han er træt og bare vil sove.

Åh ja.. lidt negative tanker omkring det hele, sådan er det vel at blive et år ældre... Kan være jeg bare har brug for en pause fra det hele...

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg fylder 25 år, men må indrømme at jeg føler ikke den samme begrejstning for min fødselsdag som jeg plejer. Det er nu 4 uger siden at min H2B tog afsted og det kan da også begyndt at kunne mærkes. Ved ikke om det er positivt men for ham er tiden gået så hurtigt at han næsten ikke har lagt mærke til at han er væk. Det er vel i og for sig meget godt, men alligevel også lidt skræmmende at han ikke savner mig mere.

Synes det er så underligt det hele og tankerne har da også været lidt på fremtiden i dag f.eks. brudekjolen, er sgu lidt i tvivl om jeg når at finde en og et eller andet sted synes jeg heller ikke brylluppet virker så realistist for tiden, når jeg ikke engang snakker med min H2B eller rettere han ringer, når han er træt og bare vil sove.

Åh ja.. lidt negative tanker omkring det hele, sådan er det vel at blive et år ældre... Kan være jeg bare har brug for en pause fra det hele...

Det der med at fylde 25 er overvurderet - jeg glemmer ofte at jeg fyldte 25 :wink:

Kan godt forstå at det hele virker lidt underligt med bryllup når han er så langt væk. Langdistance forhold er ikke helt nemme, men til gengæld er det bare så meget bedre når man så endelig ser hinanden igen :a1221:

Måske har du ret - tag lidt pause fra bryllupsplanerne og koncentrer dig om noget andet i noget tid. Så kan du vende tilbage med fornyet energi :balloon:

0

Del dette indlæg

Det der med at fylde 25 er overvurderet - jeg glemmer ofte at jeg fyldte 25 :wink:

Kan godt forstå at det hele virker lidt underligt med bryllup når han er så langt væk. Langdistance forhold er ikke helt nemme, men til gengæld er det bare så meget bedre når man så endelig ser hinanden igen :a1221:

Måske har du ret - tag lidt pause fra bryllupsplanerne og koncentrer dig om noget andet i noget tid. Så kan du vende tilbage med fornyet energi :balloon:

Ja det er lidt svært det hele med langdistance forhold, håber bare det bliver bedre når han kommer hjem..

Ja tror en pause vil gøre godt.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej. Ved godt det ikke er nemt. Og slet ikke når man rammer nogle mærkedage. Jeg håber uanset hvad at du får en god dag;)

Ang kjolen, så skal du nok finde den;) det er jeg sikker på.

Sender dig en masse positive tanker uanset hvad ;)

0

Del dette indlæg

Mærkedage er bare ikke sjove når de er væk :( Håber du får en god dag alligevel :) Er sikker på du nok skal finde den rigtige kjole, der er trods alt stadig god tid :)

Du får også lige en krammer herfra :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionsinvitationer

Fik lavet den første receptionsinvitation i dag. Havde nogle mislykkede ydre invitationer tilbage fra festinvitationerne, så klippede den ene til og dekorerede det med stempeltryk. Invitationsbladene fik også nogle guldtryk, man skal jo bruge stemplerne, når man har dem :lol:

Indtil videre skal der laves 13 stk., men meget kan jo nå at ændre sig på 8 måneder. Regner med at der går nogle måneder før de bliver givet ud, sådan lidt ved lejlighed :lol:

Her er lidt billeder

lille rettelse: kan se der står s.u. d. 15. juli, det er en fejl. Det er 15. august :biggrin: Godt jeg ikke sendte den afsted

Hvordan har du fået kortet ind på, er det bare fra krak?

0

Del dette indlæg

Nu sidder jeg lige og skal printe mine invitationer, og sidder så og spekulerer over hvilke størrelser du har brugt til skriften for at der kan være 2 på et A4?? :help: Og har du brugt 2 kolonner?

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionsinvitationer

Fik lavet den første receptionsinvitation i dag. Havde nogle mislykkede ydre invitationer tilbage fra festinvitationerne, så klippede den ene til og dekorerede det med stempeltryk. Invitationsbladene fik også nogle guldtryk, man skal jo bruge stemplerne, når man har dem :lol:

Indtil videre skal der laves 13 stk., men meget kan jo nå at ændre sig på 8 måneder. Regner med at der går nogle måneder før de bliver givet ud, sådan lidt ved lejlighed :lol:

Her er lidt billeder

lille rettelse: kan se der står s.u. d. 15. juli, det er en fejl. Det er 15. august :biggrin: Godt jeg ikke sendte den afsted

Hvordan har du fået kortet ind på, er det bare fra krak?

Ja det er bare fra krak, men man kan lave et helt vildt kort ved at gøre ligesom denne her BK bruger det var i hvert fald det jeg ville gøre, hvis jeg skulle lave et kort igen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer