Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Nu sidder jeg lige og skal printe mine invitationer, og sidder så og spekulerer over hvilke størrelser du har brugt til skriften for at der kan være 2 på et A4?? :help: Og har du brugt 2 kolonner?

Hov.. Et forsinket tillykke med fødselsdagen :cheerleader3::balloon::denmarkflag:

Ih.. Tusind tak for lykkeønskningen :lol: Mht. invitationerne har jeg brugt str. 36 til "Indenture" og str. 12 til "Bell MT". Jeg har ikke lavet koloner men lavet to tekstbokse i højden 12cm og brede 16,4 cm, det er helt klart det letteste, prøvede i starten uden og det blev noget værre bøvl.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidste dag i mit 24 årige liv

Så er det i morgen jeg fylder 25 år, men må indrømme at jeg føler ikke den samme begrejstning for min fødselsdag som jeg plejer. Det er nu 4 uger siden at min H2B tog afsted og det kan da også begyndt at kunne mærkes. Ved ikke om det er positivt men for ham er tiden gået så hurtigt at han næsten ikke har lagt mærke til at han er væk. Det er vel i og for sig meget godt, men alligevel også lidt skræmmende at han ikke savner mig mere.

Synes det er så underligt det hele og tankerne har da også været lidt på fremtiden i dag f.eks. brudekjolen, er sgu lidt i tvivl om jeg når at finde en og et eller andet sted synes jeg heller ikke brylluppet virker så realistist for tiden, når jeg ikke engang snakker med min H2B eller rettere han ringer, når han er træt og bare vil sove.

Åh ja.. lidt negative tanker omkring det hele, sådan er det vel at blive et år ældre... Kan være jeg bare har brug for en pause fra det hele...

Hej. Ved godt det ikke er nemt. Og slet ikke når man rammer nogle mærkedage. Jeg håber uanset hvad at du får en god dag;)

Ang kjolen, så skal du nok finde den;) det er jeg sikker på.

Sender dig en masse positive tanker uanset hvad ;)

Jeg havde en rigtig dejlig dag i går, var helt overvældet over alle de lykkeønskninger jeg fik, så dine positive tanker hjalp :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå at det må være hårdt, at gå alene om alle bryllupsplanerne og ikke have din H2B ved din side.

Sender dig en stor :bearhug:

Og et stort tillykke med fødselsdagen igår, skal da også lyde herfra :toot: HIP HIP HURRA :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå at det må være hårdt, at gå alene om alle bryllupsplanerne og ikke have din H2B ved din side.

Sender dig en stor :bearhug:

Og et stort tillykke med fødselsdagen igår, skal da også lyde herfra :toot: HIP HIP HURRA :cheerleader3:

Tusind tak.. :hug: Jeg så min H2B over Skype for første gang i går, det hjalp lidt på humøret. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa

Må bare sige UPS til svigerfar!!! ! Det må da virkelig være en smutter! Kan dæleme godt forstå du føler dig skuffet svigtet og andet. Det kan han ikke være bekendt. Hmpf!

Jeg synes ikke dit karton er for mørkt.. Jeg synes det er vintage-agtigt ❤

0

Del dette indlæg

Halløjsa

Må bare sige UPS til svigerfar!!! ! Det må da virkelig være en smutter! Kan dæleme godt forstå du føler dig skuffet svigtet og andet. Det kan han ikke være bekendt. Hmpf!

Jeg synes ikke dit karton er for mørkt.. Jeg synes det er vintage-agtigt ❤

http://www.etsy.com/...e+wedding+dress

Duer dette link? Er ikke så hardcore på iPad ☺

Ja det med min svigerfar er lidt underligt, heh og min svigermor glemte min fødselsdag, det går bare rigtig godt :fløjt: Men prøver at lade være med at tænke på det og så bare være taknemmelig for at de har fået sådan en skøn søn..

Iiih.. jeg er glad for endnu en mening omkring kartonet og vintage er jo lige præcis det jeg vil have :biggrin:

Linket virker og wow en flot kjole, det eneste jeg ville lave om var blondeærmerne, men wow alle de blonder og prisen er jo helt vild god :thumbsupsmileyanim: Helt klart en mulighed..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev invitationerne færdige. De tog noget tid, men hvor er det dejligt at kigge på 39 styks færdige invitationer nu :cheerleader3:

Det eneste jeg mangler er at printe konvulutterne med navn og monogramfrimærke, og så skal de ellers bare afsted til familie og venner.

Så kom der også "frimærker" på konvolutterne, det er til dem, som vi giver eller selv lægger i postkassen. Til dem, der skal sender bliver "7. sep. 2013" til det nummer postdanmark registrerer som frimærke

Pris overslag

Lak voks – 90 kr. (England)

14 meter brunt bånd – 28 kr. (Panduro på tilbud)

A2 karton (10 stk.) = 25 kr. (Creative hobby)

A4 karton (80 stk.) = 48 kr. (Creative hobby)

Tre stempelpuder = 75 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Kuverter 39 stk. = 24 kr. (Creative hobby)

Dobbeltklæbende tape = 8 kr. (Creative hobby)

I alt = 298 kr.

Pr. invitation 7,6 kr.

Stempeltryk = 80 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Laksegl – 286 kr. (England)

Limpistol – 85 kr. (Panduro)

I alt materialer, der kan genbruges 450 kr.

Hej

Hvordan har du fået ændret farven på dit kort/kørselsvejledning så den passer med resten af din skrift?

0

Del dette indlæg

Så blev invitationerne færdige. De tog noget tid, men hvor er det dejligt at kigge på 39 styks færdige invitationer nu :cheerleader3:

Det eneste jeg mangler er at printe konvulutterne med navn og monogramfrimærke, og så skal de ellers bare afsted til familie og venner.

Så kom der også "frimærker" på konvolutterne, det er til dem, som vi giver eller selv lægger i postkassen. Til dem, der skal sender bliver "7. sep. 2013" til det nummer postdanmark registrerer som frimærke

Pris overslag

Lak voks – 90 kr. (England)

14 meter brunt bånd – 28 kr. (Panduro på tilbud)

A2 karton (10 stk.) = 25 kr. (Creative hobby)

A4 karton (80 stk.) = 48 kr. (Creative hobby)

Tre stempelpuder = 75 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Kuverter 39 stk. = 24 kr. (Creative hobby)

Dobbeltklæbende tape = 8 kr. (Creative hobby)

I alt = 298 kr.

Pr. invitation 7,6 kr.

Stempeltryk = 80 kr. (Panduro med 20 % rabat)

Laksegl – 286 kr. (England)

Limpistol – 85 kr. (Panduro)

I alt materialer, der kan genbruges 450 kr.

Hej

Hvordan har du fået ændret farven på dit kort/kørselsvejledning så den passer med resten af din skrift?

Jeg har ændret den den i Picasa til sort/hvid plus nogle andre funktioner (kan også findes i Word) og så i word har jeg brugt funktionen "Angiv gennemsigtig farve" i farve til billedet trykket på den hvide og så har jeg derefter ændret farvet til guldfarven jeg også har brugt til skriften. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer