Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Kjole 3 og 5 -HABA-HABA! :fløjt: Jeg er slet ikke vild med kjole 3, jeg synes du ser gravid ud..

Kjole 5 og 6 er klart mine favoritter. Man kan ikke helt se det, men der er blonder på 6'eren. Synes bare de sidder så meget pænere end de andre. Nummer 4 er kommer 5 bare med en blonde-ting over. Tror lige jeg sætter numre på billederne, det er vist lidt nemmere at finde ud af så, heh.

Hmm.. er det meningen du har skrevet nummer kjole 3 to gang? :biggrin:

UH! Nu har du forvirret mig med numre på billederne, der skulle selvfølgelig ikke stå 3 to gange. Forsøger lige med de nye numre.

Kjole 12 og 14 er jeg helt vild med, til dig. Og kjole 11 synes jeg du ser gravid ud i.. De andre er flotte, men ikke noget hvor jeg tænker "HOLD DA OP!"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjole 3 og 5 -HABA-HABA! :fløjt: Jeg er slet ikke vild med kjole 3, jeg synes du ser gravid ud..

Kjole 5 og 6 er klart mine favoritter. Man kan ikke helt se det, men der er blonder på 6'eren. Synes bare de sidder så meget pænere end de andre. Nummer 4 er kommer 5 bare med en blonde-ting over. Tror lige jeg sætter numre på billederne, det er vist lidt nemmere at finde ud af så, heh.

UH! Nu har du forvirret mig med numre på billederne, der skulle selvfølgelig ikke stå 3 to gange. Forsøger lige med de nye numre.

Kjole 12 og 14 er jeg helt vild med, til dig. Og kjole 11 synes jeg du ser gravid ud i.. De andre er flotte, men ikke noget hvor jeg tænker "HOLD DA OP!"

ELLER! Kjole 12 med kjole 14 udskæring.. WOW! Det ville være fantastisk til dig.

Så gav det hele lidt mere mening :lol: Nummer 14 er den slags kjole jeg har tænkt at jeg skulle have i stil, men synes ikke den sad så pænt over hofterne. Nummer 12 derimod er jeg helt vild med, den sad mega godt og så var den i mit budget, hvilket helt klart betyder meget for mig, meeeen det er ikke den stil jeg først havde tænkt, så skal lige vende mig fra tanken om blonder og tyl. Jeg tror jeg bliver nødt til at prøve noget mere, håber bare jeg finder kjolen på et tidspunkt, hvor jeg bare ikke er i tvivl. :biggrin:

0

Del dette indlæg

ELLER! Kjole 12 med kjole 14 udskæring.. WOW! Det ville være fantastisk til dig.

Så gav det hele lidt mere mening :lol: Nummer 14 er den slags kjole jeg har tænkt at jeg skulle have i stil, men synes ikke den sad så pænt over hofterne. Nummer 12 derimod er jeg helt vild med, den sad mega godt og så var den i mit budget, hvilket helt klart betyder meget for mig, meeeen det er ikke den stil jeg først havde tænkt, så skal lige vende mig fra tanken om blonder og tyl. Jeg tror jeg bliver nødt til at prøve noget mere, håber bare jeg finder kjolen på et tidspunkt, hvor jeg bare ikke er i tvivl. :biggrin:

Hehehe jeg kan ikke gøre for det, har været syg i to dage. :happy:

Jeg synes bestemt du skal overveje at gå efter en kjole i sweetheart udskæring. Og med nummer 12's underdel :lol: Jeg har fået tid til kjoleprøvning den 16. marts, glæder mig så meget!! Har slet ikke set mig selv på billeder fordi vi glemte det fuldstændig blev så overvældet af min beslutning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehehe jeg kan ikke gøre for det, har været syg i to dage. :happy:

Jeg synes bestemt du skal overveje at gå efter en kjole i sweetheart udskæring. Og med nummer 12's underdel :lol: Jeg har fået tid til kjoleprøvning den 16. marts, glæder mig så meget!! Har slet ikke set mig selv på billeder fordi vi glemte det fuldstændig blev så overvældet af min beslutning.

:bearhug: Det er ikke rart at være syg...

Det må jeg prøve at se om jeg kan finde næste gang jeg er ude og kigge. Hvor er det altså skønt at få en anden mening også, min veninde var ikke til super meget hjælp, hun ville bare have jeg skulle købe den til 13.000 kr.

Glæder mig til du kan vise billeder af din kjole :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg fandt den i den der Vis din brudekjole tråd, det er en bruger der har købt den, og forelsket sig i en anden, så hun har den faktisk til salg. Kunne ikke dy mig, synes jo selv den er fantastisk, så jeg har skrevet en PM og spurgt hende hvor den er sat til salg henne..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt den i den der Vis din brudekjole tråd, det er en bruger der har købt den, og forelsket sig i en anden, så hun har den faktisk til salg. Kunne ikke dy mig, synes jo selv den er fantastisk, så jeg har skrevet en PM og spurgt hende hvor den er sat til salg henne..

Fedt, så må du lige sige til når du hører noget :lol:

0

Del dette indlæg

Sikke mange fine kjoler... lidt øv du ikke har haft den rigtig følelse endnu....

Jeg er jo en Blonde pige så jeg synes nr. 16 ser vildt flot ud men kan også godt forstille mig dig i den Mamasan har lagt ind...

Jeg er også selv en blondepige og tror det er derfor jeg ikke har fået følelsen endnu fordi de fleste blondekjoler sidder dårligt på mig. Jeg kan også rigtig godt lide nummer 16, det er min favorit, men den er alt alt for dyr til jeg vil købe den. Til gengæld så den Mamasan har fundet, den ser ud til at den vil sidde godt over brystet, men har samtidig blonder og priser er under 2000 kr. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjole 12 og 14 sidder fint på dig. Og så tror jeg den der kjole Mamasan har fundet kunne være superflot til dig. Men vil også sige at udfra billederne her så er der ikke lige den der siger vauwwww, fantastisk kjole, den skal det være.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes kjole 12 og 14 sidder fint på dig. Og så tror jeg den der kjole Mamasan har fundet kunne være superflot til dig. Men vil også sige at udfra billederne her så er der ikke lige den der siger vauwwww, fantastisk kjole, den skal det være.

/Josephine

Jeg synes de er rigtig flotte og egentlig er Mamasans kjolevalg jo egentlig de bedste fra de to kjoler. Jeg har det på samme måde med wauw følelsen og tænker at man ikke er i tvivl, når man finder kjolen

0

Del dette indlæg

Har intet hørt endnu :td:

Sikke mange fine kjoler... lidt øv du ikke har haft den rigtig følelse endnu....

Jeg er jo en Blonde pige så jeg synes nr. 16 ser vildt flot ud men kan også godt forstille mig dig i den Mamasan har lagt ind...

Jeg er også selv en blondepige og tror det er derfor jeg ikke har fået følelsen endnu fordi de fleste blondekjoler sidder dårligt på mig. Jeg kan også rigtig godt lide nummer 16, det er min favorit, men den er alt alt for dyr til jeg vil købe den. Til gengæld så den Mamasan har fundet, den ser ud til at den vil sidde godt over brystet, men har samtidig blonder og priser er under 2000 kr. :biggrin:

Hvor har du fundet den pris??? :huh:

0

Del dette indlæg

Har intet hørt endnu :td:

Hvor har du fundet den pris??? :huh:

Jeg fandt den inde på Etsy her :biggrin: 1153,62 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP!! Det er lige ved jeg kunne finde på at købe den, bare fordi den er så smuk (og billig)! Det er satme godt fundet. :thumbsupsmileyanim: Hende der havde den herinde, har nemlig ikke svaret mig.

Ja, jeg har det lidt på samme måde.. Det er lige før man bare skal give det et forsøg.. Jeg fandt den ved at bruge www.image.google.dk fantastisk når man skal finde billeder :biggrin:

0

Del dette indlæg

For søren.. det har jeg aldrig prøvet før.. Det er godt nok smart!

Det er mega smart. Især hvis man har gemt et billede, men ikke kan huske hvorfra når man skal bruge det (det har jeg gjort et par gange)..

Jeg har også meget godt li' denne her kjole, men det er også mest fordi den har bindebånd på ryggen.

post-61018-0-48858400-1361558887.jpg

0

Del dette indlæg

For søren.. det har jeg aldrig prøvet før.. Det er godt nok smart!

Det er mega smart. Især hvis man har gemt et billede, men ikke kan huske hvorfra når man skal bruge det (det har jeg gjort et par gange)..

Jeg har også meget godt li' denne her kjole, men det er også mest fordi den har bindebånd på ryggen.

Så lige at den anden også kan fås med binderyg :thumbsupsmileyanim: Den bliver altså mere og mere den perfekte kjole: Billig, binderyg, overdel som ser ud til at sidde godt og blonder - kan det blive bedre?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :-)

Jeg har lige set at den blondekjole ( nr.16) som du synes rigtig godt om, er sat til salg herinde under salg 34/36/38 kategorien :-)

Hej :-)

Jeg har lige set at den blondekjole som du synes rigtig godt om, er sat til salg herinde under salg 34/36/38 kategorien :-)

HAH! Jeg skulle lige til at skrive det samme..

Hvor er I søde at I skriver.. Jeg havde godt set den var derinde :a1221: elsker den kjole. Dog tror jeg ikke kan nå ned i størrelse 34 før brylluppet :(

0

Del dette indlæg

Så kom jeg endelig igennem din tråd;)

Sikke mange fine ideer du har, og er sikker på du har fundet stilen. Jeg er vil med farve kombinationerne og synes ikke den brune farve ikke passer sammen med de andre ting, men det er lidt svært at se farverne ordentlig på billederne.

Ang kjolerne så kan jeg sagtens se hvad du mente igår. Men jeg er sikker på at du nok skal finde en.

Ikke mindst tak for igår;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer