Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Et anden ting, der er lidt sjovt er, at min venindes veninde er caster på den kommende dokumentarserie "7 bryllupper" og har spurgt om vi ville være interesseret i at deltage i det, da hun synes vi lyder interessante. :lol: Det er altså lidt sjovt at blive "udvalgt". Vi er stadig i overvejelsesfasen og min H2B er ret afvisende overfor det. Jeg ved ikke helt hvad min holdning er til det endnu, der er jo fordele og ulemper ved det hele. Ja tænkte jeg bare ville dele tankerne med jer :lol:

Først tillykke med kørekortet!!

Sjov, det præcis samme er sket for os!!!! Jeg synes også det lyder som et spændende projekt og skal helt sikkert følge med! Men vi skal ikke være med selv :)

0

Del dette indlæg

Weeeee, TILLYKKE!!!!!!

tillykke med kørekortet :biggrin:

Tusind tak :cheerleader3: jeg er bare så glad

Et anden ting, der er lidt sjovt er, at min venindes veninde er caster på den kommende dokumentarserie "7 bryllupper" og har spurgt om vi ville være interesseret i at deltage i det, da hun synes vi lyder interessante. :lol: Det er altså lidt sjovt at blive "udvalgt". Vi er stadig i overvejelsesfasen og min H2B er ret afvisende overfor det. Jeg ved ikke helt hvad min holdning er til det endnu, der er jo fordele og ulemper ved det hele. Ja tænkte jeg bare ville dele tankerne med jer :lol:

Sjov, det præcis samme er sket for os!!!! Jeg synes også det lyder som et spændende projekt og skal helt sikkert følge med! Men vi skal ikke være med selv :)

Tusind tak :lol: og sjovt at I har været udsat for det samme hehe.. det kan være vi har en fælles veninde. Lige meget om vi kommer med eller ej, så er det helt sikkert også et program jeg vil følge med i :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak :lol: og sjovt at I har været udsat for det samme hehe.. det kan være vi har en fælles veninde. Lige meget om vi kommer med eller ej, så er det helt sikkert også et program jeg vil følge med i :biggrin:

Hehe, næppe, da det så var en kammerat som kendte en caster i vores tilfælde ;)

0

Del dette indlæg

Sugerør til fødselsdage

Fik lige lavet nogle prøver på sugerør til vores 25 og 30 års fødselsdag næste uge. Synes selv de er helt vildt sjove. Skægget kommer til at være mørke brunt i stedet for lyserødt. Det er dejligt endelig at kunne bruge de rester af karton jeg har gemt fra invitationer osv.

post-61018-0-37729000-1371139344_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hehe, næppe, da det så var en kammerat som kendte en caster i vores tilfælde ;)

Hehe ja så er det ikke den samme :lol:

0

Del dette indlæg

Gæsteliste

su datoen var i går for brylluppet, men vi mangler stadig svar fra ca. 40, ih hvor jeg synes det er træls. Kan ikke helt lade være med at have følelsen af at folk slet ikke synes det er vigtigt nok at svare. Kan heller ikke forstå hvorfor, der er nogen der vælger at sige til alle mulige andre om de kommer eller ej. Og ikke mindst dem, der siger de kommer men så ændrer det.

Nåh det var lige lidt galde :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da også træls at de ikke svarer.. Vi har også haft vores su dato, men mangler kun svar fra 3, men synes stadig det er irriterende, det kan jo ikke være så svært at give et svar om man kommer eller ej.. Måske du bliver nødt til at skulle kontakte dem?

0

Del dette indlæg

Ej hvor irriterende?

Vi går også og venter på svar - og jeg kan heller ikke helt forstå hvorfor man ikke svarer når man får invitationen? Man må da vide om man har lyst eller ej? Og så kan der selvfølgelig være nogle detaljer man skal have på plads, hvis man f.eks skal have passet ungerne eller lignende! Men derfor synes jeg overhovedet ikke det er i orden ikke at give lyd fra sig - specielt ikke hvis man så har sagt til "alle mulige andre" at man kommer! :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler I svar fra 40????!! Det er godt nok voldsomt... Og psyko-irriterende!!

Vi manglede også nogle svar efter SU (det tror jeg de fleste gør), men vi gav dem omkring 5 dage ekstra inden vi kontaktede dem, og der var da også et par der så nåede at svare selv... Men det er bare mega ufedt at man skal kontakte folk og spørge om de kommer, for det kan sgu blive ret akavet når de siger nej...

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå du synes er irreterende, jeg var også blevet skuffet hvis det var mig.

Det er da også træls at de ikke svarer.. Vi har også haft vores su dato, men mangler kun svar fra 3, men synes stadig det er irriterende, det kan jo ikke være så svært at give et svar om man kommer eller ej.. Måske du bliver nødt til at skulle kontakte dem?

Ej hvor irriterende?

Vi går også og venter på svar - og jeg kan heller ikke helt forstå hvorfor man ikke svarer når man får invitationen? Man må da vide om man har lyst eller ej? Og så kan der selvfølgelig være nogle detaljer man skal have på plads, hvis man f.eks skal have passet ungerne eller lignende! Men derfor synes jeg overhovedet ikke det er i orden ikke at give lyd fra sig - specielt ikke hvis man så har sagt til "alle mulige andre" at man kommer! :td:

Øv, hvor irriterende med manglende svar :pokey:

Mangler I svar fra 40????!! Det er godt nok voldsomt... Og psyko-irriterende!!

Vi manglede også nogle svar efter SU (det tror jeg de fleste gør), men vi gav dem omkring 5 dage ekstra inden vi kontaktede dem, og der var da også et par der så nåede at svare selv... Men det er bare mega ufedt at man skal kontakte folk og spørge om de kommer, for det kan sgu blive ret akavet når de siger nej...

Jeg kom lige til at kigge i vores invitationer og kan se at jeg har lavet su datoen om til 15. juli :rolleyes: hehe hov... Så var jeg bare irriteret uden grund. Det var da godt jeg ikke nåede at skrive rundt til folk :biggrin:

Men om ik' andet så synes jeg stadig det er træls, at folk ikke bare kan komme med et svar især dem, der allerede godt ved de ikke kan eller kan :) men nu har de jo lige en måned til at svare og så håber jeg at de overholder den dato.

0

Del dette indlæg

Hehe ja så har de jo faktisk en måned "at løbe på" endnu :) Hehe..
Vi har Su. mener det er d. 27 eller 28 juli, så vi har lang ventetid endnu, og jeg ærger mig over de har fået så "lang tid" er ved at få krise over bordplanen allerede nu :lol::lol:

Men har jo omkring 5 uger til dagen fra d. 27/28 juli så mon ikke det går! :blush:

Vi mangler dog svar fra 24 endnu, men håber da snart de får fingeren ud :fløjt: :lol:

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg

Vi har Su. mener det er d. 27 eller 28 juli, så vi har lang ventetid endnu, og jeg ærger mig over de har fået så "lang tid" er ved at få krise over bordplanen allerede nu :lol::lol:

Men har jo omkring 5 uger til dagen fra d. 27/28 juli så mon ikke det går! :blush:

Vi mangler dog svar fra 24 endnu, men håber da snart de får fingeren ud :fløjt: :lol:

Hehe ja de har lidt tid endnu. :lol: Det var bare mig, der var alt for hurtig..

Jeg ville også bare gerne ha' at de bare kunne svare, vi sendte jo invitationerne i december, så de har jo haft tid nok til at tænke over det og de fleste ved det sikkert godt allerede nu. Men jeg må jo bare vente nu, hvor su datoen først er i juli måned. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også bare gerne ha' at de bare kunne svare, vi sendte jo invitationerne i december, så de har jo haft tid nok til at tænke over det og de fleste ved det sikkert godt allerede nu. Men jeg må jo bare vente nu, hvor su datoen først er i juli måned. :biggrin:

Ja jeg tænker også at de må da vide på nuværende tidspunkt om de kan komme, eller er forhindret af den ene eller anden grund. :wink:

Måske de ikke forstår man gerne vil have svar pga. bordplaner og andre ting i forbindelse med gæstenavne og antal.

Jeg har fx. en gæstebog hvor alle gæsternes navne skal i :rolleyes: Og det blir lidt svært når man ikke har alle navnene der skal i :):blink:

0

Del dette indlæg

Hehe.... Og jeg nåede at blive mobset på dine vegne inden jeg fik læst at su var rykket frem til 15/7 ... Hehe... Vildt irriterende når folk ikke svarer, men man kan ikke forvente svar før SU. Pokkers som man gerne vil have kontrollen som kvinde :-) Vi elsker det og drives af det... Gør vi ikk?

0

Del dette indlæg

Ja jeg tænker også at de må da vide på nuværende tidspunkt om de kan komme, eller er forhindret af den ene eller anden grund. :wink:

Måske de ikke forstår man gerne vil have svar pga. bordplaner og andre ting i forbindelse med gæstenavne og antal.

Jeg har fx. en gæstebog hvor alle gæsternes navne skal i :rolleyes: Og det blir lidt svært når man ikke har alle navnene der skal i :):blink:

Jeg kan også selv rigtig godt li at være i god tid, så det ville være rart bare nogenlunde at vide antallet før su datoen især fordi der er omkring 30 mennesker jeg ikke ved hvor står. Men jeg må bare tage det som det kommer :-D
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer