Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er virkelig en flot slikbuffet du har lavet :a1221::super:

Tusind tak, det er bare så dejligt at se at det er blevet helt som jeg havde forestillet mig :a1221:

:a1221: Mmmm slik!!!

Hvor er det bare fint og meget gennemført :thumbsupsmileyanim:

Ja glæder mig også så meget til buffeten er fyldt med kage og slik :smiley-eatdrink026: og mange tak for rosen (altid dejligt)

0

Del dette indlæg

Gæstelisten næsten på plads

S.u. datoen er i morgen og indtil videre kommer der 32 personer 11 mangler at svare og 18 afbud.

Troede egentlig ikke det ville gå mig, så meget på med så mange afbud, men kan nu godt mærke at det svier lidt. Heldigvis er der ingen venner eller tæt familie, der har meldt afbud. Det er primært onkler, tanter, fætre og kusiner fra Fyn og Jylland.

Havde bare håbet på at bryllupsdagen kunne bruges på at lære min og H2B's familier bedre at kende, men sådan skulle det ikke være.

Vores bryllup sidste år skulle være lille og intimt, men endte med 15 mennesker, i år skulle have være større, men vi ender nok kun på en 35 stykker, underlig følelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er lidt skuffet - det er godt nok mange der ikke kommer :(

Ja og 11 mangler stadig at svare og hvad jeg lige kan regne ud, så er der nok ca. 5, der kommer af dem. Så det bliver 24 afbud i alt :(

Det er da også helt vildt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv for alle de afbud... På en eller anden måde synes jeg virkelig det er underligt, at de ikke prioriterer jeres bryllup :blink: De kan jo ikke allesammen have verdens bedste undskyldning..

Vi har også S.U i dag og har selv måttet hive fat i en del, der ikke havde svaret - vildt så dårlige folk er til at svare!

0

Del dette indlæg

Hvor ærgerligt med alle de afbud. Vi har fået 8 afbud, men der er så også helt vildt mange, der ikke har meldt tilbage.

Jeg har snakket med nogle af dem, som siger: I ved da godt, at vi kommer. Det sagde vi for 1,5 år siden, da I fortalte at I skulle giftes.

Men derfor kan de vel godt svare på invitationen?

Nå, men du skal ikke være ked af de afbud - som andre siger, så får I jo et bryllup som bliver super intimt og hyggeligt :)

0

Del dette indlæg

Hvor træls med alle de afbud :pokey:

Øv det er mange afbud

Det ville jeg godt nok også være mut over.

Men uanset hvad, så får du dit drømmebryllup og din skønne mand

Øv, jeg ville også være trist over så mange afbud :(:td:

Men ja, så får I et lille, intimt bryllup i stedet - og som du selv siger, så er det jo heldigvis ikke nogen af de tætte der har meldt afbud :)

Hold da op, det var godt nok mange. Det er da slet slet ikke sjovt, men kender det godt, pt har vi fået 18 afbud og vi ved at der gemmer sig flere på listen :(

Øv for alle de afbud... På en eller anden måde synes jeg virkelig det er underligt, at de ikke prioriterer jeres bryllup :blink: De kan jo ikke allesammen have verdens bedste undskyldning..

Vi har også S.U i dag og har selv måttet hive fat i en del, der ikke havde svaret - vildt så dårlige folk er til at svare!

Hvor ærgerligt med alle de afbud. Vi har fået 8 afbud, men der er så også helt vildt mange, der ikke har meldt tilbage.

Jeg har snakket med nogle af dem, som siger: I ved da godt, at vi kommer. Det sagde vi for 1,5 år siden, da I fortalte at I skulle giftes.

Men derfor kan de vel godt svare på invitationen?

Nå, men du skal ikke være ked af de afbud - som andre siger, så får I jo et bryllup som bliver super intimt og hyggeligt :)

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg synes også det er rigtig ærgerligt og fuck hvor har jeg bare købt alt for meget af al ting - men det kan vel sælges. Synes bare det er surt at ingen fra vores familier bakker op omkring bryllup også selvom de skal til Sjælland. Men ja det må de jo selv om, så sparer vi pengene og bruger dem på en dejlig bryllupsrejse :-)

0

Del dette indlæg

Det er da helt vildt med så mange afbud... Det ville jeg godt nok være ked af!! Men det må jo så sige noget om de mennesker - jeg ville da selv til hver en tid deltage i og bakke op om et bryllup, også selvom det er fjern familie... Så jeg synes det er underligt at folk vælger det fra!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da helt vildt med så mange afbud... Det ville jeg godt nok være ked af!! Men det må jo så sige noget om de mennesker - jeg ville da selv til hver en tid deltage i og bakke op om et bryllup, også selvom det er fjern familie... Så jeg synes det er underligt at folk vælger det fra!!

Jeg ville have gjort det samme til hver en tid og ville have følt det lidt som en ære at brudeparret ville have mig til at fejre deres dag. Men sådan er det åbenbart ikke hos min og H2B's familier - de fleste har bare svaret "vi må takke nej", så det er ikke fordi de skal noget andet, bare fordi de ikke har lyst.

Jeg skal holde det mest fantastiske bryllup, så de kommer til at fortryde at de ikke tog med :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville have gjort det samme til hver en tid og ville have følt det lidt som en ære at brudeparret ville have mig til at fejre deres dag. Men sådan er det åbenbart ikke hos min og H2B's familier - de fleste har bare svaret "vi må takke nej", så det er ikke fordi de skal noget andet, bare fordi de ikke har lyst.

Jeg skal holde det mest fantastiske bryllup, så de kommer til at fortryde at de ikke tog med :)

Det gør de helt sikkert... Bryllupper er de fedeste fester!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puha det er jeg godt nok ked af at høre på dine vegne. Det er godt nok mange...

Håber godt nok ikke at vi får så mange afbud :(

Ja det er rigtig mange, havde regnet med måske 10 afbud, men over 20 havde jeg ikke regnet med.

Det er ærgerligt med alle de afbud, men nu er det jo en populær dato, kan det ikke have indflydelse på antallet af afbud?

Jeg sendte allerede invitationerne ud i december, så har været i god tid. Min onkel og tante skulle til en 18 års fødselsdag, min anden onkel og tante skulle til noget arrangement og ellers er der bare mange der har sagt "at de takker nej". Så tror ikke det er på grund af datoen, men fordi de ikke har lyst.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer