Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

De ser fantastiske ud... Overvejer faktisk selv nogle smukke billeder af mig selv, da et par fotografer jeg bare er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vilde med kommer til DK i oktober.

Kjolen og perlebukettes ser rigtig smuk ud sammen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De ser fantastiske ud... Overvejer faktisk selv nogle smukke billeder af mig selv, da et par fotografer jeg bare er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt vilde med kommer til DK i oktober.

Kjolen og perlebukettes ser rigtig smuk ud sammen

Jeg synes du skal gøre det, det er en oplevelse man bare ikke kan sammenligne med noget andet. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har gjort det :a1221:

Tusind tak, synes også de to passer så godt sammen :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Boudoir

Havde den bedste oplevelse hos Martin og Louise (det var kun Louise, der var der), det var helt fantastisk. Til alle der overvejer boudoir har jeg bare at sige GØR DET.

Jeg skal i gang med at udvælge billeder, men der er så mange gode at jeg får svært ved at vælge. Et som jeg er hel vild med er vedhæftede, det er endnu ikke redigeret eller noget, men er vild med det.

Edit: Jeg har endnu ikke fået de rigtige billeder, da jeg har lidt svært ved at vælge, der er så mange gode. Men kan alligevel ikke lade være med at ligge endnu et op. Der er bare et "print screen", derfor der er nogle underlige ting i hjørnet

WOW! Du ligner en millard!

0

Del dette indlæg

Boudoir

Havde den bedste oplevelse hos Martin og Louise (det var kun Louise, der var der), det var helt fantastisk. Til alle der overvejer boudoir har jeg bare at sige GØR DET.

Jeg skal i gang med at udvælge billeder, men der er så mange gode at jeg får svært ved at vælge. Et som jeg er hel vild med er vedhæftede, det er endnu ikke redigeret eller noget, men er vild med det.

Edit: Jeg har endnu ikke fået de rigtige billeder, da jeg har lidt svært ved at vælge, der er så mange gode. Men kan alligevel ikke lade være med at ligge endnu et op. Der er bare et "print screen", derfor der er nogle underlige ting i hjørnet

WOW! Du ligner en millard!

Tusind tusind tak :blush::blush:

0

Del dette indlæg

Ihh altså.. Hvis de alle sammen er så flotte, så kan jeg godt forstå du har svært ved at vælge! :a1221:

Det er faktisk en smule irriterende (luksus problem?), jeg skal vælge 6, men har indtil videre 26 favoritter (og får hele tiden flere :blink: ) og har svært ved at finde ud af hvilke 6 jeg skal vælge, som skal printes. Jeg kom ned på 8, men så kiggede jeg billederne igennem igen og kan bare vælge dem alle sammen fordi de er så smukke på hver sin måde. Jeg ved jo heller ikke hvad Dennis helst vil have, for han er nok mere til meget krop, hvor jeg er mest til et flot ansigtsudtryk.. Iiiiihhhh..... Det er altså ikke let... :blink::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså.. Hvis de alle sammen er så flotte, så kan jeg godt forstå du har svært ved at vælge! :a1221:

Det er faktisk en smule irriterende (luksus problem?), jeg skal vælge 6, men har indtil videre 26 favoritter (og får hele tiden flere :blink: ) og har svært ved at finde ud af hvilke 6 jeg skal vælge, som skal printes. Jeg kom ned på 8, men så kiggede jeg billederne igennem igen og kan bare vælge dem alle sammen fordi de er så smukke på hver sin måde. Jeg ved jo heller ikke hvad Dennis helst vil have, for han er nok mere til meget krop, hvor jeg er mest til et flot ansigtsudtryk.. Iiiiihhhh..... Det er altså ikke let... :blink::blink:

Jaaa, har samme problem. Altså, har valgt nu, men det der med mere krop end ansigt, det tænkte jeg oså var lidt svært at vælge på vegne af.... Jeg valgte nogle og vil så give ham muligheden for at vælge et der kan forstørres op og komme op at hænge på væggen. Er sjovt nok gladest for dem med mindst eller mest tøj på, det er lidt sjovt.

0

Del dette indlæg

Jaaa, har samme problem. Altså, har valgt nu, men det der med mere krop end ansigt, det tænkte jeg oså var lidt svært at vælge på vegne af.... Jeg valgte nogle og vil så give ham muligheden for at vælge et der kan forstørres op og komme op at hænge på væggen. Er sjovt nok gladest for dem med mindst eller mest tøj på, det er lidt sjovt.

Jeg synes det er så svært, så har faktisk nu skrevet til fotograferne om jeg kan få noget rabat hvis jeg køber dem alle sammen uden at de bliver redigeret udover de 6 redigerede, der følger med i pakken. :floejt: Synes alle 45 er smukke på deres helt egen måde, så det ville være dejligt at have dem alle sammen i fremtiden :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg igennem hele din tråd. Ved ikke hvorfor jeg ikke er faldet for den noget før-der er jo nogle helt igennem fantastiske ting.

Jeg tror jeg tyvstjæler din perlebuket og dine favour-poser samt menu- tam tam :cheerleader3::BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg igennem hele din tråd. Ved ikke hvorfor jeg ikke er faldet for den noget før-der er jo nogle helt igennem fantastiske ting.

Jeg tror jeg tyvstjæler din perlebuket og dine favour-poser samt menu- tam tam :cheerleader3::BKSTREET:

Jeg kom til at tænke på noget. Knaphulsblomster- er det også noget du selv vil lave, nu hvor du har lavet buketten?

Hehe vildt at du har været igennem hele min tråd, det må have taget noget tid :lol: Og tusind tak, dejligt at du synes mine ting er fantastiske.

Du tyvstjæler bare alt det du vil, man behøver jo ikke altid at opfinde den dybe tallerken.

Mht. knaphulsblomster, så har jeg allerede lavet nogle i perler. Du kan se dem i den tråd, hvor jeg har samlet alle mine diy projekter (linket er under "kærlig hilsen Henriette) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på noget. Knaphulsblomster- er det også noget du selv vil lave, nu hvor du har lavet buketten?

Hehe vildt at du har været igennem hele min tråd, det må have taget noget tid :lol: Og tusind tak, dejligt at du synes mine ting er fantastiske.

Du tyvstjæler bare alt det du vil, man behøver jo ikke altid at opfinde den dybe tallerken.

Mht. knaphulsblomster, så har jeg allerede lavet nogle i perler. Du kan se dem i den tråd, hvor jeg har samlet alle mine diy projekter (linket er under "kærlig hilsen Henriette) :biggrin:

Fantastisk. kunne heller ikke forstå et SÅ gennemført bryllup ikke havde knaphulsblomster :cheerleader3::floejt::super:

Redigeret af Lander
0

Del dette indlæg

Hvor er du bare Smuk på dine billeder!!!! :cheerleader3: Og din brudekjole er FANTASTSIK ! Tillykke :loveshower:

Ih tusind tak, jeg er også bare så glad for begge ting :a1221:

Fantastisk. kunne heller ikke forstå et SÅ gennemført bryllup ikke havde knaphulsblomster :cheerleader3::floejt::super:

Hahaha.. godt vi fandt en løsning på problemet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Håber håber håber og PA i dag

Jeg er ved at blive en smule nervøs for om jeg når at få min hårkam og det bestilte slik for USA, det har været forbi Afghanistan, men er helt sikkert blevet taget i tolden, så nu håber jeg bare ikke at de er for lang tid om det. For ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre uden de 5 kg slik og min smukke hårkam. Krydser fingre.

I dag er også dagen hvor jeg skal på PA eller rettere jeg har en aftale med min veninde om at "købe kjole til hende i dag" og en aftale om en bytur med min anden veninde i aften. Hehe.. det er meget sødt at de ikke tror jeg kan gætte det, så jeg leger bare med :lol: Glæder mig helt vildt til at høre hvad de har fundet på

Jeg har for resten også endelig besluttet hvilke billeder, der skulle udprintes til min skønne Dennis i morgengave, HOLD KÆFT det var svært til sidst gav jeg billederne numre og fik ham til at sige 1 eller 2. Han har stadig ingen idé om hvad jeg giver ham, så det er altså lidt sjovt. Glæder mig så meget til at se hans ansigt.

Jeg har besluttet mig for at købe en masse af de resterende billeder, for kan bare ikke leve uden dem :a1221: Det gjorde Louise (fra Martin og Louise) godt.

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det mest fantastiske polterabend

Så kom jeg på PA i går og det var bare den mest fantastiske dag. Jeg havde godt gættet jeg skulle på PA, men legede med på at jeg skulle ud med min ene veninde kl. 10 og finde kjole og i byen med min anden veninde om aftenen. Da klokken var 8.45 og de stadig ikke var kommet, stod jeg op og tænkte at de måske ville overraske mig ved Rødovre Centrum. Så jeg lavede morgenmad og kaffe og vækkede Dennis. Da vi havde spist tog jeg tøj på og gjorde mig klar til at tage af sted. Dog nåede jeg ikke længere end at komme i tøjet før det ringede på døren. Dennis var selvfølgelig lige gået på toilettet, så jeg måtte åbne alene og udenfor stod der overvældende mange mennesker, da det både var Dennis og jeg, der skulle på PA.

De havde taget morgenmad, kaffe, juice og hvad der dertil høre, så det var lidt ærgerligt at vi lige havde spist. Efter de andre havde fået noget morgenmad, vi var blevet pyntet med pink bånd, sagde jeg farvel til min skønne kommende mand og turen gik så nord på. Jeg havde ingen idé om hvad jeg skulle, men min søster (som ikke var med) havde sagt at jeg ikke behøvede at gøre noget jeg ikke havde lyst til. Så havde forberedt mig på det værste. Var bare lettet og helt vildt glad, da jeg fandt ud af, at jeg skulle op i et svævefly (der blev taget en masse billeder, men dem har jeg ikke fået). Det var bare den fedeste tur på 35 minutter, vi var rundt og se på Nordsjællands slotte, det ser altså anderledes ud oppe i 2 km højde.

Efterfølgende havde de lavet en lille leg, hvor de hver havde taget en ting med og så skulle jeg så gætte, hvem det var fra og fortælle historien bag. Det var bare så hyggeligt og sjovt at fortælle historier. Min veninde havde taget min brudekjole fra sidste år med og spurgte om jeg var frisk på at have den på og selvfølgelig var jeg det.

Efter frokosten kørte vi mod København igen og da der var Gay Parade, kiggede vi lidt på det, så sjovt at opleve og dejligt at se alle de regnbue farvede flag over det hele. Min ene veninde er biseksuel, så det betød ekstra meget for hende. :heart:

Efter paradekigget tog vi hen til et sted, hvor vi hver skulle male en keramikting. Temaet var et morgenmadssæt, så der var to kopper, en mælkekande, to æggebægere, to skåle og et skilt. Alle gjorde sig bare så umage og glæder mig bare helt vildt at se når de er blevet glaseret og brændt. Så det hyggede vi os med nogle timer, mens vi drak Asti (mmmhhh..).

Turen gik efterfølgende mod søen ved planetariet, men efter et stykke tid blev det rigtig træls at have min alt for lange kjole på, så vi gik på jagt efter en saks, så vi kunne afkorte den lidt. Vi prøvede først Netto, da vi alligevel skulle have noget Asti, men der var ikke held. Vi var så heldige at Irma havde en saks vi måtte låne, og så gik klipperiet eller i gang. Der blev klippet noget tyl fra kjolen, så det pyntede vi os med, jeg fik verdens største sløjfe i håret. :super:

Da vi ankommer til søen trækker min bedste veninde en sang, hun har lavet, frem, som vi skal synge. Det var bare så fantastisk en sang, så personlig.

Her er første vers:

Melodi: Fra England til Skotland

Vor kære Henriette

skal giftes nu igen

Hvad skal hun stille op

med alle disse "mange mænd"

og helle dusse da

Nu skal det nok bli' sjovt

Men ik' for Henriette

Det skal nok blive rigtig flovt.

Sidste vers:

Vi mange Asti

Har drukket gennem tid

Jeg håber og tror

at det til mange fle'r vil bliv'

og helle dusse da

Du er den bedste Knast (hendes kælenavn til mig)

Så løft nu op dit glas

Så vi får en kæmpe fest

Så med højt humør og masser af Asti sidder vi og hygger indtil turen igen går videre til Riz Raz, hvor de har en lækker vegetar buffet (er "vegetar", spiser også fisk). Her sad vi nogle timer, spiste og drak en masse øl, Irish coffee og Bailey. Da klokken var 23 gik turen mod den Glade Gris eller Grisen, hvor vi dansede, hyggede og drak shots. Jeg fik en masse telefon numre og hilsner på min brudekjole. Lidt senere kom min dejlige Dennis og hans polterabend og festede med os. Vi tog hjem kl. 05 godt fulde og glade efter nogle fantastiske polterabender. Min seje h2b overvandt sin højdeskræk og sprang bumgy jump :respekt:

Alt i alt den mest perfekte aften jeg overholdet kunne forestille mig. Elsker bare min veninder for at de har lavet sådan en perfekt dag til mig :heart::heart: :heart: :heart:

Har et par billeder - et med mig i brudekjole får den fik sin klipning og et af mig i flyet på vej op.

Skal nok lægge flere ind når jeg får den (muligvis først efter brylluppet)

post-61018-0-91443700-1377431676_thumb.j

post-61018-0-65695600-1377431682_thumb.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer