Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk dag (med lidt ups'ere)

Nu er jeg så småt begyndt at summe over dagen og hvor var den bare helt fantastisk og perfekt. Glæder mig til at komme igang med beretning, så jeg kan dele den fantastiske dag med jer. Der er nogle små ting i løbet af dagen, som var lidt skuffende, men i det hele billede betyder det ingenting, men deler det alligevel med jer.

Det ene ting jeg er lidt skuffet over på dagen var Dennis Knudsen Team som overhovedet ikke havde styr på hvad jeg skulle have lavet. Selvom jeg var blevet lovet at det skulle der nok være, nu hvor der var gået kluder i hvem der skulle sætte mit hår :pokey: . Derfor blev det ikke helt som jeg havde forventet, hun glemte også at sætte mit hårsmykke fast med hårnåle, så den var ved at falde af oppe ved alteret. Jeg skulle have haft et par ekstra øjenvipper sat ude i siden af mit øje, men hun gjorde det over hele øjet og det skulle jeg betale 150 kr. ekstra for (hvilket jeg først fandt ud af, da stod ved kassen). Så ikke den bedste oplevelse og er ikke helt sikker på at det var alle pengene værd, da håret også begyndte at falde ned allerede efter nogle timer.

Den anden ting var forretten det skulle have været hvide asparges med jomfruhummer, dildolie og citronpuré. Det var så krebsehaler i stedet for jomfruhummer (WHAT!), citronpuréen manglede og dilden var frisk og var kun på halvdelen af tallerknerne plus at aspargesene var underkogte - ikke det bedste og i hvert fald ikke det vi havde bestilt eller regnet med. Til gengæld var hovedretten rigtig lækker og folk blev mætte. :)

Kunne være jeg lige skulle nævne de ting som bare fungerede:

Fotovæggen - hold op det var bare sjovt og har de bedste billeder

Toiletkurve - de blev brugt helt vildt meget og folk var bare imponeret

"Dansesko" (Sutsko) - De blev allerede taget i brug med det samme under middagen (hehe også af mig, da jeg havde en tå som gjorde meget ondt). Det fungerede bare rigtig godt og gav den hyggeligste stemning af folk tøffede rundt i dem :cheerleader3:

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv at det overhovedet ikke var den forret i havde bestilt.

Og så må sådan noget bare ikke ske-heller ikke selvom det hedder Dennis Knudsen team. :pokey:

Redigeret af Lander
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser i bare smukke ud :loveshower: og virkelig flot kage du fik lavet! Glæder mig meget til at høre om resten af dagen, og håber der ikke var flere ups'ere :)

Tusind tusind tak Maria. Hehe der var et par UPS'er mere, men det vil jeg vente med til beretningen - men de andre "ups'ere" gjorde faktisk bare dagen endnu mere speciel og vi grinede bare af det- Helt fantastisk dag :a1221:

Ih flere billeder tak :cheerleader3:

Øv med Dennis Knudsen, kan forestille mig at det ikke er i den billige ende at få lavet sine ting der og så skal det altså bare være i orden.

Jeg skal nok lægge nogle flere ind, jeg har faktisk allerede fået en masse fra gæsterne. Så dejligt.

Nej det var ikke billigt hos Dennis Knudsen, så lidt ærgerligt at det ikke helt fungerede 100 %, men jeg fik nu alligevel noget flot hår og så meget betød det egentlig heller ikke i det store billede :a1221:

Jeg ville klage til Dennis Knudsen Team - det er ikke i orden!

Det kan godt være de lige får en lille mail omkring det, men lige meget hvad, så kan det ikke laves om. Tror det var lidt stress over alle de mange brude, der kom ind på dagen.

Og så må sådan noget bare ikke ske-heller ikke selvom det hedder Dennis Knudsen team. :pokey:

Nej der var lidt ups'ere, men tænker ikke så dårligt om det faktisk for dagen var bare HELT perfekt på trods af det. Der var også nogle lidt sjovere ups'ere i mellem, men de må vente til beretningen. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Morgengave

Vi byttede morgengave fredag morgen, så vi kunne gøre det i fred og ro. Det var også helt perfekt, da vi ikke var meget værd, da vi vågnede søndag med tømmermænd efter kun tre timers søvn.

Jeg fik det smukkeste smykkesæt med en Aqua Marine ædelsten, som er lyseblå i farven og tre ægte diamanter ovenover. Det er bare så smukt og så specielt at min kære mand (YEAH!) selv har valgt både stenene og formen, da han var udsendt i Afghanistan. :a1221:

Jeg gav min tidligere omtalte boudoir, han var bare helt paf, han syntes de var så smukke billeder og det førte da også til lidt :a1093: .Vi aftalte også, at vi skal købe nogle flere af billederne og lave en kalender til ham.

post-61018-0-68176900-1378755843_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser i bare smukke ud :loveshower: og virkelig flot kage du fik lavet! Glæder mig meget til at høre om resten af dagen, og håber der ikke var flere ups'ere :)

Tusind tusind tak Maria. Hehe der var et par UPS'er mere, men det vil jeg vente med til beretningen - men de andre "ups'ere" gjorde faktisk bare dagen endnu mere speciel og vi grinede bare af det- Helt fantastisk dag :a1221:

Ih flere billeder tak :cheerleader3:

Øv med Dennis Knudsen, kan forestille mig at det ikke er i den billige ende at få lavet sine ting der og så skal det altså bare være i orden.

Jeg skal nok lægge nogle flere ind, jeg har faktisk allerede fået en masse fra gæsterne. Så dejligt.

Nej det var ikke billigt hos Dennis Knudsen, så lidt ærgerligt at det ikke helt fungerede 100 %, men jeg fik nu alligevel noget flot hår og så meget betød det egentlig heller ikke i det store billede :a1221:

Jeg ville klage til Dennis Knudsen Team - det er ikke i orden!

Det kan godt være de lige får en lille mail omkring det, men lige meget hvad, så kan det ikke laves om. Tror det var lidt stress over alle de mange brude, der kom ind på dagen.

Nej der var lidt ups'ere, men tænker ikke så dårligt om det faktisk for dagen var bare HELT perfekt på trods af det. Der var også nogle lidt sjovere ups'ere i mellem, men de må vente til beretningen. :7himmel:

De skal jo heller ikke tage flere ind end de kan administrere, og det er også mere for at informere dem om, at det de har leveret ikke levede op til hverken det de havde lovet eller det du havde forventet, nej det ændrer desværre intet for dig, men måske det kan ændre noget for Fremtiden. Måske de erkender at de er nødt til at skrue ned for ambitionsniveauet mht hvor mange (brude) der kan betjenes samme dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer