Leitschen

Lokaler Aalborg, Holstebro eller Esbjerg

11 posts in this topic

Hej

Er heeelt ny herinde og heeelt ny i forhold til alt det her bryllupsplanlægning. Men er da lige begyndt at kigge lidt rundt omkring. Det første jeg kigger på er mulige lokaler. Vi har endnu ikke besluttet om det skal være i Aalborg, Holstebro eller Esbjerg da vi har tilknytning til alle tre stedet. Så byen kommer nok til at afhænge af, hvor vi kan finde de bedste lokaler.

Er der mon nogen, der kan anbefale nogle lækre lokaler i eller omkring én af de tre byer? Vi er bestemt ikke interesseret i forsamlingshuse/sognegårde og den type steder. Det må gerne være lidt specielt og gerne med mulighed for overnatning for gæster da nogle uanset by vil komme langvejs fra.

Tak for hjælpen :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sinding Feriecenter. Det ligger vel mellem Holstebro og Esbjerg iflg. min geografi og det er både et godt sted og et billligt sted med en fantastisk festsal og overnatningsmuligheder til de fleste gæster.

0

Annonce ♥

Velkommen i forumet. :cheerleader3:

Jeg tilslutter mig Char87 og Diskobil. Hostrup Hovedgård. Den er rigtig flot - med plads til en del overnattende gæster og prisen fejler heller ikke noget. Og så er den rimelig tæt på stranden - hvis man vil have billede der.

Edited by katrinchen
0

Kan klart anbefale Esbjerg - tjek min tråd for de lokaler vi har booket, men du skal være hurtig ude, da de ikke er nemme at få fat i, da de er meget eftertragtet :-)

Det ligner da nogle lækre lokaler I har booket :) Men kan ikke lige se hvor de ligger henne? Hvad hedder stedet?

0

Kan klart anbefale Esbjerg - tjek min tråd for de lokaler vi har booket, men du skal være hurtig ude, da de ikke er nemme at få fat i, da de er meget eftertragtet :-)

Det ligner da nogle lækre lokaler I har booket :) Men kan ikke lige se hvor de ligger henne? Hvad hedder stedet?

Det er skads forsamlingshus.. De sørger for mad, opdækning, tjenere osv.. vi har mulighed for selv at købe drikkevare og medbringe.. hvilket vi har valgt.. :-) Det er er super fantastisk sted - har været der til flere fester :-)

http://www.skadsforsamlingshus.dk/

Edited by Fuglebek
0