LEAntropisk

Dessert forslag søges

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Alle mine ideer var taget.. softicemaskine, eller en cykel-is-vogn, men hvis det bliver for dyrt, så kom jeg i tanke om en jordbær-rabarber cheesecake jeg har lavet et par gange.

Den er dejlig frisk til et sommerbryllup og den skal stå på køl indtil servering, så det er også en kølig dessert.

Opskriften er her: http://www.q.dk/Slank/Mad/2011-41-cheesecake.aspx (jeg ved ikke hvorfor den står under deres slanke-sektion, med lad nu det ligge :wink: )

Jeg bruger halv bastogne kiks og halv digestive til bund, og tilsætter lidt ekstra husblas da den ellers godt kan blive lidt løs.

For lidt ekstra lækkerness tilsætter jeg gerne hakket mørk chokolade, og så skal den "bare" laves dagen før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

til min fars bryllup sidste år fik vi pandekager med softice lavet af is fra Vebbestrup... pandekager og frugt blev serveret på tallerkner mens isen kom ind i skåle så folk selv kunne tage det :) og pandekager kan jo laves i forvejen og så skal isen jo bare røres med fløde :) var super lækkert og afslappet

Vi skal selv have bryllupsislagkage fra Aabybro :)

Men ellers er chokoladekage med is og frugt jo også godt eller frugt med råcreme, halv ananas med frugt og råcreme, is eller kagecreme rørt med flødeskum eller jordbærtærte kunne måske også være en mulighed :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer