Dorte Larsen

Hvor meget frugt til receptionen?

4 indlæg i dette emne

Hej Piger

Er der nogle af Jer der har erfaringer med hvor meget frugt der spises til en reception?

Vielsen er kl. 13 og receptionen er fra ca. 14.30 - 17.30. Til receptionen serverer vi småkager (bager min mormor), chokolade, små napoleons hatte (bager min søster), frugt og bryllupskagen (skæres først for, kl. ca. 16.15 når vi ankommer til receptionen efter fotograferingen).

Spørgsmålet er så bare, hvor meget frugt spiser ca. 65-70 voksne, når der også er lidt chokolade og kage? Jeg tænker det skal være æble, banan, ananas, melon, vindruer og evt. kiwi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have frugt til reception. Vi laver nogle frugt spyd (har købt de træspyd man bruger til grill) med blandet frugt (ananas, jordbær, vindruer og melon). Jeg laver et spyd til hver pr. person og nogle ekstra da jeg ved der kommer nogle kun til globryllup (vi holder vielsen i haven og reception lige efter i haven også). Derudover har vi også kransekage som min svigerinde laver :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror der går en del frugt til så mange mennesker - især når der ikke serveres "rigtig" mad. Det er en rigtig god ide at lave spyd med spiseklare hapsere, så man ikke får så beskidte fingre... Til et bryllup jeg var til for et par år siden spiste jeg selv 3-4 frugtspyd, og det gjorde de andre gæster også... Hellere for meget end for lidt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer