Guest Applepark Photography

Trash The Dress - Lokationsbilleder EFTER brylluppet

25 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer brudes mening om Trash The Dress billeder, og om det med at få taget lokationsbilleder efter brylluppet er overstået. Jeg har lagt mærke til at flere og flere får lavet Trash The Dress billeder, men hvor mange af jer kunne finde på at lave denne type fotos, hvor kjolen jo tit ender med at gå i stykker? Synes i det er synd at ødelægge kjolen, eller synes i generelt det er ligemeget, da den jo ikke skal bruges mere, medmindre man laver den om til dåbskjole, selskabskjole eller lignende.

Mit næste spørgsmål er så, hvad hvis man IKKE ødelagde kjolen til sådan en session.. Altså hvis man brugte en Trash The Dress session til at tage nogle flere lokationsbilleder, hvor man ikke var "presset" af tidsplanen på en bryllupsdag, og af alle de tanker der farer rundt i ens hovede den dag :) Tror i at man ville kunne få den samme "stemning" i billederne?

Jeg har selv været ude og lave en Trash The Dress session, eller LOVE! the dress, som jeg kalder det, hvor der både blev taget billeder hvor kjolen ikke gik i stykker, men hvor vi også "sluttede" af med at give den lidt gas, og jeg synes egentlig at det lykkedes meget godt at fange stemningen fra dagen igen (jeg var også med til deres bryllup). Men hvad synes i? Jeg har lige vedhæftet en "teaser" her, men ellers kan i se mere på disse link:

http://www.facebook.com/applepark.dk

http://www.applepark.dk/portfolio/love-the-dress/

ttd_face-5.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare smukt!! Jet vil rigtig gerne have lavet "trash" the dress billeder efter brylluppet dog uden at kjolen bliver ødelagt :)

Det er jeg da glad for at du synes :) Så du synes altså - ligesom mig - at man godt kan fange den gode stemning, selvom det ikke lige er på dagen :)

Du skriver selvfølgelig bare til martin@applepark.dk, hvis du skulle have lyst til at booke en LOVE! the dress session..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har allerede bestemt os for at vi gerne vil have taget nogle trash the dress billeder. For mit vedkommende er det ligegyldigt om kjolen bliver ødelagt....jeg skal alligevel aldrig bruge den igen.

Vi har valgt den type billeder (sammen med de klassiske billeder) fordi det mere er os. desuden er jeg bange for at der er så meget stress på selve dagen at vi ikke får "fanget" os og vores kærlighed....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede bestemt os for at vi gerne vil have taget nogle trash the dress billeder. For mit vedkommende er det ligegyldigt om kjolen bliver ødelagt....jeg skal alligevel aldrig bruge den igen.

Vi har valgt den type billeder (sammen med de klassiske billeder) fordi det mere er os. desuden er jeg bange for at der er så meget stress på selve dagen at vi ikke får "fanget" os og vores kærlighed....

Det skulle nemlig være en af fordele ved LOVE! the dress, at man kan tage billederne uden pres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer også til det, igen og igen. Jeg har ikke noget andet at bruge kjolen til, end at få taget nogle fede billeder. Jeg mener også at man sagtens kan fange momentet en gang til, og hvem vil ikke gerne i kjolen igen, uden stress og jag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have taget TTD billeder, og vi glææææder os. Vi venter til efteråret er rigtig i gang.. :) Så vi får alle farverne med.. :)

Se det er jo fordelen ved trash the dress, man kan lægge det på den perfekte dag, hvor vejret og farverne er præcist som man ønsker det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter at have set metteholms billeder, har jeg været forelsket i idéen, billederne bliver mere specielle og frygten for at blive beskidt er der ikke, jeg ville vildt gerne fotograferes imens regnen siler ned, men så bliver resten af byllupsfesten, nok en anelse ubehagelig :P

Så alt i alt, elsker konceptet og håber jeg kan få overtalt manden til det (når han dukker op ;) )

Redigeret af Julienne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have set metteholms billeder, har jeg været forelsket i idéen, billederne bliver mere specielle og frygten for at blive beskidt er der ikke, jeg ville vildt gerne fotograferes imens regnen siler ned, men så bliver resten af byllupsfesten, nok en anelse ubehagelig :P

Så alt i alt, elsker konceptet og håber jeg kan få overtalt manden til det (når han dukker op ;) )

Haha, ja det er nok mest praktisk at gøre det EFTER bryllupsdagen, medmindre du har en skifte-kjole med ;)

Jeg kunne godt tænke mig vand og mudder og min kjole, men nu må vi se om det bliver til noget. :)

Altså med mudder er man jo ude i noget lettere ekstremt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv fotograf og er VILD med ideen... jeg har faktisk overvejet at købe en billig brugt kjole og gøre det med... bare for sjov...

Jeg regnede egentlig med at jeg ville købe min kommende brudekjole billigt i Kina, netop fordi jeg ville have TTD fotos... men kom som så mange andre til at forelske mig dybt i en overdrevet dyr model fra Casa Lezar... så den nænner jeg altså ikke at ødelægge...

MEEENNNN dam jag ville gerne :thumbsupsmileyanim:

HMMMM man skulle måske alligevel bestille en ekstra kjole hjem.... ku jo nok finde en der ligner min rigtige !!!!!!! HMMMM :fløjt: tænke tænke tænke.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have set metteholms billeder, har jeg været forelsket i idéen, billederne bliver mere specielle og frygten for at blive beskidt er der ikke, jeg ville vildt gerne fotograferes imens regnen siler ned, men så bliver resten af byllupsfesten, nok en anelse ubehagelig :P

Så alt i alt, elsker konceptet og håber jeg kan få overtalt manden til det (når han dukker op ;) )

Iiiih tak!! Er også vildt glad for mine billeder og kan kun anbefale folk at springe ud i det. Min kjole gik ikke spor i stykker, men var ikke nervøs for at der skulle ske noget med den, har ingen planer med den fremover ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies i Faxe, hvor festen også skal holdes, og vi skal selvfølgelig have taget billeder på dagen, da rammerne er virkelig smukke... Men vi eeeeelsker vores by (København), så vi er helt enige om at vi efterfølgende trækker i tøjet igen, og får taget billeder rundt omkring i byen... Ikke TTD, men bare billeder efter brylluppet... Er sikker på at man opnår en helt speciel stemning ved at være i tøjet igen, og blive mindet om den perfekte dag brylluppet forhåbentlig har været... :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare smukt!! Jet vil rigtig gerne have lavet "trash" the dress billeder efter brylluppet dog uden at kjolen bliver ødelagt :)

Det er jeg da glad for at du synes :) Så du synes altså - ligesom mig - at man godt kan fange den gode stemning, selvom det ikke lige er på dagen :)

Du skriver selvfølgelig bare til martin@applepark.dk, hvis du skulle have lyst til at booke en LOVE! the dress session..

Det kan meget vel være jeg gør det! :) hvor henne i landet er dem du har postet her taget henne? Det ser helt eksotisk ud på nogle af dem. Rigtig flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vies i Faxe, hvor festen også skal holdes, og vi skal selvfølgelig have taget billeder på dagen, da rammerne er virkelig smukke... Men vi eeeeelsker vores by (København), så vi er helt enige om at vi efterfølgende trækker i tøjet igen, og får taget billeder rundt omkring i byen... Ikke TTD, men bare billeder efter brylluppet... Er sikker på at man opnår en helt speciel stemning ved at være i tøjet igen, og blive mindet om den perfekte dag brylluppet forhåbentlig har været... :heart:

Det var faktisk i faxe vi tog billederne jeg linker til :) Men hvis det ikke skal være TTD, skal du nok ikke for meget i det "blå vand", og i sandet :)

Hvor er det bare smukt!! Jet vil rigtig gerne have lavet "trash" the dress billeder efter brylluppet dog uden at kjolen bliver ødelagt :)

Det er jeg da glad for at du synes :) Så du synes altså - ligesom mig - at man godt kan fange den gode stemning, selvom det ikke lige er på dagen :)

Du skriver selvfølgelig bare til martin@applepark.dk, hvis du skulle have lyst til at booke en LOVE! the dress session..

Det kan meget vel være jeg gør det! :) hvor henne i landet er dem du har postet her taget henne? Det ser helt eksotisk ud på nogle af dem. Rigtig flot!

Det skal du være velkommen til :) Billederne er taget i faxe kalkgrav, i en skov i nærheden, og på en strand i nærheden.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies i Faxe, hvor festen også skal holdes, og vi skal selvfølgelig have taget billeder på dagen, da rammerne er virkelig smukke... Men vi eeeeelsker vores by (København), så vi er helt enige om at vi efterfølgende trækker i tøjet igen, og får taget billeder rundt omkring i byen... Ikke TTD, men bare billeder efter brylluppet... Er sikker på at man opnår en helt speciel stemning ved at være i tøjet igen, og blive mindet om den perfekte dag brylluppet forhåbentlig har været... :heart:

Det var faktisk i faxe vi tog billederne jeg linker til :) Men hvis det ikke skal være TTD, skal du nok ikke for meget i det "blå vand", og i sandet :)

Hvor er det bare smukt!! Jet vil rigtig gerne have lavet "trash" the dress billeder efter brylluppet dog uden at kjolen bliver ødelagt :)

Det er jeg da glad for at du synes :) Så du synes altså - ligesom mig - at man godt kan fange den gode stemning, selvom det ikke lige er på dagen :)

Du skriver selvfølgelig bare til martin@applepark.dk, hvis du skulle have lyst til at booke en LOVE! the dress session..

Det kan meget vel være jeg gør det! :) hvor henne i landet er dem du har postet her taget henne? Det ser helt eksotisk ud på nogle af dem. Rigtig flot!

Det skal du være velkommen til :) Billederne er taget i faxe kalkgrav, i en skov i nærheden, og på en strand i nærheden.

Hvis du ser mine billeder i min tråd så var jeg både i vandet og rullet i sand men min kjole blev helt ren bagefter, de kjoler kan tåle meget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer