GoldRumble

Heelsleeves / Heelstoppers

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mine brudesko blev "svøbt" ind i biancos.. Og jeg gik rundt i græs og grus.. Dog blev de en smule beskidte alligevel, men intet i forhold til hvis jeg intet havde haft på.. Jeg købte det dagen før mit bryllup, fordi mine bestilte fra Kina ikke nåede hjem.. Har fået dem nu, og tror faktisk ikke de ville kunne passe til hælen.. Hvor dem fra bianco skal "tørres" på med en føntørre.. Dvs de er tilpasset skoen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aner ikke hvad det er? Vil I gøre mig klogere?

Det er en stopper du sætter på skoen for at beskytte hælen mod snavs. Man kan få nogle der kun dækker selve stoffet på hælen og så kan du få en plastik stopper som har en ekstra skive i bunden, så hvis du f.eks. skal gå udenfor i stilletter hvor der er græs/grus så synker man ikke i (disse kan selvfølgelig ikke ses under den lange kjole) og så kan man tage dem af når man kommer indenfor :)

Har vedhæftet et billede af de sidste jeg snakker om, dem skal jeg selv bruge til mit bryllup, da vi skal giftes udenfor

post-57208-0-08255100-1349100028.jpg

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Det er en stopper du sætter på skoen for at beskytte hælen mod snavs. Man kan få nogle der kun dækker selve stoffet på hælen og så kan du få en plastik stopper som har en ekstra skive i bunden, så hvis du f.eks. skal gå udenfor i stilletter hvor der er græs/grus så synker man ikke i (disse kan selvfølgelig ikke ses under den lange kjole) og så kan man tage dem af når man kommer indenfor :)

Har vedhæftet et billede af de sidste jeg snakker om, dem skal jeg selv bruge til mit bryllup, da vi skal giftes udenfor

Hvor er de smukke de sko! Hvor har du dem fra? :)

Redigeret af vestus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke mine sko, det er taget fra en reklame for heelstoppers, så det ved jeg desværre ikke. :(

Men smukke er de!

Reklamen er af en brudebutik i Namibia (sydlige afrika), så går ud fra at de måske sælger skoen, men ved et ikke

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Det er ikke mine sko, det er taget fra en reklame for heelstoppers, så det ved jeg desværre ikke. :(

Men smukke er de!

Reklamen er af en brudebutik i Namibia (sydlige afrika), så går ud fra at de måske sælger skoen, men ved et ikke

Aha, tak for det :) Der når jeg nok ikke lige forbi, selvom det kunne være mega fedt! Men flotte sko, jo :loveshower:

0

Del dette indlæg

Nogen der ved hvad sådan nogen koster? Vi holder reception på græs (vejret i København bliver selvfølgelig smukt!), og regner ikke med alle gæster får læst hele hjemmesiden - især den detalje om græsset. Tænkte jeg ville købe nogle stykker så dem der dukker op i stilletter kan ræddes. Men de passer måske ikke alle?

0

Del dette indlæg

Hold nu K*** hvor er det smart... sådan nogle må jeg også ha købt!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen der har styr på de der størrelser de kører med? Har lige luret på en hjemmeside, og der fører de petite, small og medium. Medium går op til 1,7 cm. Men har målt min hæl, den er omkring 4 cm. Jeg forstår det ikke helt, mine hæle er jo ikke tykke på nogen måde :blink: Men altså, er det kun til folk som går på spisepinde?!!!

Lidt hjælp.....???

0

Del dette indlæg

Nogen der har styr på de der størrelser de kører med? Har lige luret på en hjemmeside, og der fører de petite, small og medium. Medium går op til 1,7 cm. Men har målt min hæl, den er omkring 4 cm. Jeg forstår det ikke helt, mine hæle er jo ikke tykke på nogen måde :blink: Men altså, er det kun til folk som går på spisepinde?!!!

Lidt hjælp.....???

er ret sikker på at målene kører på diameteren og ikke på omkredsen, men har faktisk ikke 100% styr på det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu K*** hvor er det smart... sådan nogle må jeg også ha købt!!!!

Ja det er så smart! Køb dem endelig, de kan også let bruges efter brylluppet på et par andre sko hvis man skal til havefest eller lign

0

Del dette indlæg

Lidt hjælp.....???

er ret sikker på at målene kører på diameteren og ikke på omkredsen, men har faktisk ikke 100% styr på det :)

Gud ja, det giver sgu da ret god mening alligevel :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer